Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Snažím se tu situaci pochopit a myslím si, že toto je snad finální verze předpokládaného vývoje a řešení, snad už se to nebude zhoršovat, ta vize, co bude.
Myslím si, že toto je skutečně realita, že to plnohodnotně vykrývá všechny děje a reality a reakce společnosti, které probíhají a jsou skutečnost.

Vypadá to tedy tak, že populace je zkrátka duchovně nezralá, spirituálně nepřipravená a je dokonce už v těžce degenerativním stavu, tudíž je jakkoliv neschopná v současné době jakkoliv přejít do galaktické éry.
Zároveň však tu proběhlo to tzv. "vzestupné období", kdy byly zintenzivněné vesmírné a kosmické vlivy a Galaktická federace se dala do války se zločinnými vesmírnými strukturami, které ovládaly a uzurpovaly dlouhodobě tuto planetu.
Při této válce, jak to zažívám, byly vyhnány nejen reptiliánské rasy a jejich Drakoniánské vedení, ale byly také zničeny archaické vesmírné zločinné entity obrovského charakteru. Byla to nejen reálná válka proti zlým rasám této galaxie, ale také jakýsi mega-exorcismus nad celou planetou.
GF toto musela udělat bez ohledu na naši vyspělost, či nevyspělost, šlo doslova o celý tento svět.

Vzhledem k situaci v této společnosti se jako poslední záchranná verze, jak navázat spojení s lidstvem, informovat ho a snažit se navázat spolupráci v tomto boji proti temným silám, nasadilo telepatické spojení s jednotlivými médii a velice tedy záleželo na "duchařské" alternativní" "ezoterické" komunitě, aby byla přičinlivá a chápající.
Kdyby se podařilo v ezoterické komunitě docílit nějakého jasného chápání a dokázala by se racionalita mimosmyslového přenosu informací, mohlo by teoreticky dojít k většímu hnutí, které by mohlo zajímat i vědu.

Ale, skutečně, k tomuto nedošlo, ta duchařská ezoterická scéna se z mého pohledu projevuje strašně nábožensky zaostale, je to takové divné bludařství a extatická autohypnóza, nikdy se nechytají podstaty. Co jsem zažila, převládá tedy ta představa o nějakém samovolném duchovním vzestupu, dále vlastní osobnostní transformaci, dále náboženské vize a všelijaké pseudovědecké nesmysly mezi tím vším.
Jakémukoliv racionálnímu uchopení se tato komunita velice vzpírá, vůči mimozemským civilizacím je ve své podstatě až nepřátelsky zaměřená a odmítá je a ta vize, že má jít o boj proti NWO a pomůže nám GF, je absolutně odmítaná a nikdo to tak nebere.
Převládá jakási vize podivné a neopodstatněné "transformace", případně "vzestup do 5D".
Další věcí, která se bolestně ukázala, je neexistence zasvěcených mistrů, v které všichni potají doufají. Že jako tady, na veřejném plácku se dějí nějaké jelimanoviny nechápavých nezasvěcených blbečků, ale potají se tomu směje jakási zasvěcená vrstva duchovních.

Jenže, ta ve skutečnosti neexistuje.
To je ten šok.
Evidentně probíhá velice krutý duchovní rozpad a krize společnosti, již je doba, kdy by měl někdo odpovědný, kdo ví, zasáhnout.
Ale to se neděje.
Církev mlčí, protože je z podstaty zkažená a ona to zlo dělá, ta tedy proti tomu nezasáhne.
Davy se snaží svépomocí dosáhnout nějakého duchovního poznání a poznatků, ale točí se v naivních bludech.
A nikdo jiný nemluví.

Podle mě je to tím, že za běžnými nezasvěcenými existuje zasvěcená vrstva, která je ale o podzemí, technologiích a mimozemských bytostech a rasách.

Žádný "duchovní", který doopravdy ví a zná a umí levitovat a materializovat a dematerializovat a teleportovat se a astrálně cestovat a vidí do informačního pole a dokáže předvídat budoucnost prostě neexistuje.
Protože kdyby existoval, již by byl donucen skrze brutální krizi společnosti jednat, ale to se neděje.

Takže jsme se ocitli v situaci, kdy jsme svíráni brutálními technologiemi, které jsou mimozemského původu a jako rasa nemáme vůbec žádné obranné mechanismy, jak se tomu ubránit, absolutně postrádáme pochopení reálií a jakoukoliv aktivitu.
Jsou tu snahy nás informovat a varovat, ale tito lidi, kteří poskytují informace, nedávají vůbec žádné řešení.
Politická alternativa možná vyřeší nějakou geopolitickou změnu, ale nevyřeší technokratický úpadek.
Ezoterická a duchovní alternativa selhala na celé čáře, kdy se ukázala neschopná modernizace svých myšlenek.

Takže, v tomto jsme vyřízení a když se ten vývoj nechá běžet dál, budeme prostě technokracií naprosto zničeni, do krve se nám dostanou cizorodé mechanické látky a technologie a budeme zničeni jako rasa se svobodnou vůlí, s možností duchovního vývoje.
Takže jediné řešení je celé to svrhnout.

Což je vize, se kterou rezonuje veliké množství lidí, jsou rezignovaní a odevzdaní, i kdyby nebyli tak strašně ignorantští a hloupí, tak reagují tak neschopně kvůli tomu, že jsou oddáni vizi apokalypsy a nikdy nepočítali s jakoukoliv nadějí, ani bojem proti tomu.
Druhý extrém, euforičtí autosugescí zmanipulovaní ezoteoretici "vzestupu do 5D" doplňují celkový obraz kolapsu rozumu.

Zároveň, planeta jako taková úzce spolupracuje s Galaktickou federací a jejich přítomnosti si váží a ona, fauna i flora, mají absolutní právo na ochranu a tato dimenzionální válka je zachránila.
Mají tedy právo přestat být uzurpování a ohrožovaní naší rasou a GF je tu i pro ně, nejen pro nás.
Takže realita, toto vidění, jak to s námi je, skutečně vypadá jako pravda a proto budeme početně sníženi a bude nám vzata technika, tento technokratický obludný vývoj, proti kterému nejsme schopni nic dělat, bude násilím svržen a přerušen.

Tady skutečně doslova stačí, aby něco zvnějšku zničilo radiokomunikační systém, systém satelitů, uměle energií dopované ionosféry atd.
Jak padne elektronika, což zřejmě bude ten krok, který tento vývoj zařídí, lidstvo se okamžitě se svou technickou úrovní i počtem řítí nenávratně do středověku.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter