Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



I když já jsem hodně přecitlivěla, právě až do té míry, že dokážu mluvit s přírodou, což se v této společnosti nenosí a tou citlivostí tedy přesahuju asi míru standardu běžné ženy tohoto druhu, která má být taky tvrdá, tupá, blbá a nemá nic slyšet, cítit, ani nemá jakkoliv kooperovat s planetární duší, prostě má být správné materialisticko-ateistické tvrdé praso-opice s velkýma prsama, útlým pasem a dobrým vztahem k pornu, tak si myslím, že míra brutálního násilí, která se děje, je destruktivní i pro tento tvrdý druh.

Nevím, netuším, jsem jediná, která proti tomu fňuká, nikoho jiného jsem neslyšela toto kritizovat.
Třeba jsem fakt přecitlivělá a nikdo jiný s tím problém nemá, což nemůžu vědět, protože už jsem vzdala, že mi kdy někdo z tohoto tvrdého druhu řekne nějaké své skutečné stanovisko, tak už s nimi nekomunikuju. Upřímně a vážně nevím, kde je pravda, protože třeba i já považuju tento svět za tak odporný, že jsem ráda, že jsem do něj nepřivedla dítě, ale toto prý dělá jen nějaká generace Z, což já jsem snad Y atd. ... no prostě nechápu, podle mě je jediné vysvětlení takové, že stará generace jsou tupí tvrdí, co nechápou a nikdy nezažili to, co vnímá o mnoho citlivější generace mladých, což může být způsobeno evolučním vývojem, nebo tím, že ta tvrdá tupá generace neměla za svého mládí tak extrémně hnusné psychotické podmínky a je doopravdy tupá a tvrdá, takže nechápe nic.

Ale myslím si, že to, co jede teď, je hnus a bez citlivosti a necitlivosti to povede k dokonalému zkamenění lidskosti a jejímu definitivnímu rozpadu, protože manipulace jsou tak gigantické, že i ti chytřejší mají obrovský problém je prohlédnout, honíme se za tím jak psi s vyplazeným jazykem, abychom zjistili nějakou tu pravdu, cože se děje, ale mezitím se neustále a pořád zvyšuje míra lží a psychického násilí i fyzického násilí.

A ti citliví z toho zešílí a ztratí duševní zdraví a až z toho bude malinko blivno i té tvrdé tupé generaci, těm hrochům, co milují násilí, tak už bude pozdě.

Včera jsem viděla názor Davida Ickeho na ten Izrael:

https://otevrisvoumysl.cz/david-icke-co-se-skutecne-deje-v-izraeli/


On tam mluví i o nějakém údajném dopise jakéhosi zasvěceného ilumináta z 19. století, který prý předpověděl tři světové války, resp. oznámil, že jsou v plánu a ta třetí prý má být právě mezi židy a araby, aby se úplně mezi sebou domlátili, morálně, ekonomicky i lidsky vyčerpali a všechny ostatní národy, které se do toho nějak zapojí, taky.
Pak se definitivně rozpadne jakákoliv lidskost a vznikne dystopie.

Ono to tak funguje, dlouhodobé násilí udělá z člověka zrůdu. Tady se mě snažily opravit nějaké slečinky, ale já ztratila citlivost a stala se zabijákem a posunuly se mi hodnoty morálky atd. taky jenom pod vlivem extrémního násilí a teroru, což trvalo nejméně 2 roky v kuse, násilí z člověka udělá zabijáka. Opravuje mě GF, vlídností a chytrými hovory, proto se aspoň nějak vracím do normálních rozměrů duše člověka.
Ale kdo to má? GF s jejich profesionální psychoterapií?
Většina lidí absolutně vůbec a místo toho, aby se přiznalo, že tu takový problém je, tak se říká, že není a má se to opět řešit tvrdostí.

To je cesta do zkázy.

V tomto ohledu začínám být skutečně ráda, že existují jaderné bomby.
Jsem přesvědčená, že to, aby Írán hodil velkou jadernou bombu na Izrael, se dá velice snadno docílit a dokonce jsem to viděla v dimenzionální válce, zkrátka ta věc visí v časoprostoru.
Následně se dá očekávat jaderná odveta všech mocností světa, ale jsem přesvědčená, že ve chvíli, kdy se jaderné mocnosti rozhodnou k válce, tak Galaktická federace vypne všechny ty radiokomunikace, všechno to zničí a sundá, protože tato planeta je narozdíl od této rasy doopravdy cenná.

A to by nás tedy mohlo zachránit, protože se všechno zřítí a i když to bude nehumánní, tak přírodní působení udělá z této divné apokalyptické praso-opice zase člověka a jakmile se stane, že přírodní selekcí přežijí jen inteligentní, silné, mladé kusy s instinktem a rozvine se volná energie, tak už bude tato rasa trvale spasena.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter