Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A je velice, ale velice málo pravděpodobné, že je tato teze nesmysl, jsou důkazy, že to tak je, už takové celkové a koncepční.

Za prvé - tato teze přichází a naplňuje se opakovaně a opakovaně dochází k pogromům, protože lidi jsou přesvědčení, že zlo dělají Židi.
Už z principu je nemožné, aby tedy na tom něco nebylo.
Něco na tom bude a máme tady tézi o sabatiánech.
To ale normálnímu židovstvu nestačí, toto popírají a raději zase skončí jako oběti nějakého pogromu, než aby se jasně distancovali od těchto NWO zrůdiček.

A za druhé - vidí někde někdo nějakého žida mluvit, psát, argumentovat, jasně otevírat tyto věci?
Já bych byla ochotná diskutovat, ale od židů jsem tady bombardována jenom tichem, anonymními urážkami a následně nějakým udáním.
A to dělají židi, nebo přátelé židů, to ticho, ten teror.
Oni se neobtěžují argumentovat, diskutovat a mluvit.

My jsme totiž "goyim", oni se cítí být něčím víc.

Takže nedivme se, že to pořád chodí dokolečka.
Jakmile se podaří zlikvidovat židy, možná se vyskytne nová zástupní oběť, ale možná že taky né.
Už totiž neexistuje žádný další národ, nebo etnická menšina, která by byla přesvědčená o své vyvolenosti. Která je paraziticky a rozvracečsky obsažena ve všech národech minimálně Evropy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter