Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.10.2023 >




Na aeronetu jsou k tomu Izraeli zajímavé články:

V tomto se člověk může dozvědět, že Hamás založil Mosad a USA, stejně jako Al-kajdu zřídila CIA a je tam drsné svědectví americké novinářky, jak se chovají vojáci z Izraele na území západního břehu, kde žijí Palestinci:
https://aeronet.news/izraelsky-prezident-oznacil-za-viniky-valky-a-masakru-na-hudebnim-festivalu-cely-palestinsky-narod-a-slibil-ze-izrael-bude-bojovat-dokud-palestince-nezlomi-americka-novinarka-uz-v-roce-2019/


A v tomto článku je vyjádření ortodoxního Žida, proč je proti sionistům a státu Izrael a stojí na straně Palestiny:
https://aeronet.news/video-ortodoxni-rabin-z-new-yorku-vysvetluje-proc-bojuje-proti-sionismu-a-statu-izrael-mluvci-organizace-neturei-karta-v-rozhovoru-pro-muslimsky-web-odhalil-spiknuti-sionismu/

Jsem to docela trefila, s tím rozborem Židů, jak už vlastně neexistují a že uměle stavět město Jeruzalém a čekat na Jehovu je hovadina, hřích a že vyšší vedení Galaktické federace jim s jejich vyvoleností zrovna s Izraelem nehodlá nijak vycházet vstříc a že chtějí Izrael jako stát rozpustit.

Rabín Jisroel Dovid Weiss

"Před třemi tisíci lety jsme uzavřeli smlouvu s Bohem, že budeme dodržovat Tóru, a pak nám bylo přikázáno, abychom šli do svaté země a postavili tam chrám, který postavil král Šalomoun.
Všemohoucí nás však varoval a nařídil nám, že musíme být na velmi vysoké úrovni duchovnosti. Pokud tomu tak nebude, budeme ze země vyhnáni. A to se stalo zhruba před 2000 lety. Římané a Řekové přišli, vtrhli do svaté země a Židé byli ze země jako národ vyhnáni. Jakmile se tak stalo, byl na nás uvalen dekret o vyhnanství. A tak jsme už dva tisíce let pod dekretem vyhnanství Všemohoucího. To znamená, že nám Všemohoucí řekl, že je jeho vůlí, abychom nebyli svrchovaným národem. Měli bychom být loajálními občany v každé zemi, kde pobýváme. A neměli bychom se pokoušet o hromadný návrat jako velká skupina lidí nebo se snažit obnovit byť jen malý, jeden centimetr, jeden centimetr židovské svrchovanosti, protože to je jako lék od Boha na zlomení naší povýšenosti. V to věříme.
....
Protože kvůli našim hříchům jsme rozptýleni. Bůh je soucitný a Všemohoucí, až přijde čas, po kterém touží každý Žid, že nakonec nastane doba, kdy Všemohoucí provede metafyzickou změnu ve světě a celé lidstvo uzná jednoho Boha, pak nás Bůh vrátí a Bůh sám obnoví chrám bez jakéhokoli lidského zásahu. Objeví se duch, něco jako zázračný duch a svět, který přestane být ateistický atd. Všichni budou věřit v Boha. Říká se tam: (hebrejsky – Všichni se sjednotí). Všechny národy se chytnou za ruce a spojí se, aby sloužily Bohu. To se stane. Pak se vrátíme a opět se přiblížíme Bohu v jeho srdci."

Takže je to tak, že židi zanikli již v 2. století, kdy byli ze své země vyhnáni a skutečně se s žádným jejich návratem, aby byli vyvolení a měli vlastní zemi vůbec nijak nepočítá.
Ten rabín to přiznává.
Můj názor je ten, že ve skutečnosti trpěli absolutně zbytečně, že se měli rozpustit úplně, že jestli to vyšší mocnosti nějak zamýšlely, tak tak, že mají dokonale splynout s obyvatelstvem a kulturou dané země, do které se přistěhovali a přestat být židy, zapomenout na to.
Kdyby to tak udělali, nebyly by vůbec žádné pogromy, nikdy by nezaložili nadnárodní mafii, třeba i proti své vůli a tím by dokázali, že by židovství bylo natolik zapomenuté, že by se ho nemohl někdo před 150 lety chopit a zneužít ho a udělat z toho sionismus.

Že stejně, pointa toho všeho je, že je tady nějaká Galaktická federace a tam jsou tak chytří a fešáčtí mimozemšťané, že z nich všichni roztajeme, až je uvidíme. A čím víc přiblbostí náboženského ladění na sobě budeme mít, typu jarmulky, růžence, divných účesů na sobě budeme mít a čím víc budeme zakydaní hříchem, zločinem a satanismem, tím hůře nám bude a budeme to špatně přijímat, že tu ze sebe děláme takové kokoty a chováme se jak zvířata.

Skutečně - to je pravé vyústění toho všeho.
Setkání se s Galaktickou federací a přijetí složitější galaktické reality.
To může být jediné logické vyústění tohoto věku.
Furt to říkám - do galaktické reality musíme zahodit všechny náboženské hovadiny, pochopit nebezpečí vesmírného nacismu, pochopit základy technookultismu, odmítnout kyborgizující technokracii transhumanismu a přijmout základní spiritualitu jako FAKT, mít spojení se Stvořitelem, chránit planetu a chápat ji jako živou bytost ...

zatím tu místo toho jede ten mišmaš, kdy se všichni staví ke Galaktické federaci zadkem a ani ji nejsou schopní vidět na nebi.

I VK dochází k této pointě, protože to doopravdy jinak dopadnout ani nemůže:

"Stane se tak až poté, co na Zemi dojde k manifestaci Boha, který sestoupí z nebes, zjeví se a v tom okamžiku všichni, i bezvěrci a ateisté, uvěří v Boha. Rabín Weiss jinými slovy tímto popsal efekt tzv. Vyššího muže, který povede ke zhroucení světových vlád a světových náboženství, protože na Zemi se objeví původní architekti této planety v čele s Bohem.
....
Ne náhodou programovací videa Hollywoodu a Netflixu připravují veřejnost na přílet obrovských a mamutích kosmických lodí, které budou nehybně stát nad městy. Lidé dole budou zírat. Už nikdo nebude pochybovat. Není divu, že sionističtí se snaží efekt Vyššího muže dopředu a programově potlačit, aby po návratu Mesiáše nedošlo v populacích planety k šoku a ke zhroucení moci a vlády Progos."




Prostě se objeví mimozemšťani a co tedy ještě hrozí, jsou projekce BlueBeam od NWO na nebe, což se možná stane, možná ne, jde o to, aby si lidi uvědomili, že je to technika a že na to, aby nám promítali Nanebevstoupení Ježíše Krista jsme už trochu vyrostli z dětských sandálků.

Jak jsem ale pochopila, ten kontakt s GF se může dost protáhnout, protože zatím jsme zhusta nepřipravení.
Pokud by to mělo být nějak pořádně, muselo by dojít k odhalení globálního satanistického spiknutí a plné odkrytí jejich zvěrstev a manipulací, z čehož by všem spadla brada, no a pochopitelně by se tedy ukázala i Galaktická federace v celé své smělé kráse a kondici, což je ale obrovský problém, protože by nás mohli jaksi přeslnit a hluboce zahanbit, protože jsme fakt kreténi a nejsme na kontakt s nimi vůbec připravení.
Myslím si, že je k tomu skutečně potřeba, aby vymřeli nejhorší kreténi a zanikl stát Izrael a sundalo se 5G a HAARP a lidi přišli k rozumu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter