Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Spiritualita bez náboženství je dost neukotvená věc, já jsem si našla jako stěžejní bod střed planety v propojení s dobrými vesmírnými a kosmickými vlivy, se Stvořitelem. Odtud jde krásná vitální a podpůrná spirituální síla a člověka to stabilizuje v časoprostoru.
Když jsem bojovala, často jsem byla v těžkých a agresivních, ničivých a transformačních silách černé díry nekonečna, kterou jsem povolávala k likvidaci nejhorších sil.

Dnes už tolik nebojuju, taky jsem si zvykla přejít do jádra planety a koupat se ve vyšších silách, principech, světech a harmoniích, než abych vždycky okamžitě vyrukovala, když cítím nepřítele.
V současnosti dost otravují ty inteligence, které mají na svědomí západ, sionismus, Izrael, ostré ještěří ksichty. Ale oni otravují, protože jdou dolů a snaží se na sebe pořád upozorňovat, ovládají celý mainstream, takže neustále vyvolávají horší a horší debilizaci a horší a horší znechucení a rozladění všech s vyšším duchem.
Už jsem z těch bojů taky unavená, takže se přenáším do středu planety a věnuju se radši stabilizaci dobrých civilizačních kultických vřídel a polí.
Už nejsou tak silní, abych musela doopravdy mobilizovat a volat bojové síly.

Současná spiritualita už je "novověká", tedy bavit se o planetě, jako živé bytosti, řešit kultická pole, vědět o časoprostorových technologiích, chápat kdejaké věci magie jako věci techniky, chápat božstva jako mimozemšťany, ale zároveň nepopírat spiritualitu jako takovou, mít respekt ke kosmickému zákonu, chápat reinkarnaci a energetická pole atd. - to už je myšlení nového věku.
Vedle toho stále běží náboženství a materialistický ateismus, jako myšlení starého věku.

Ještě to chce asi nějaký čas. Galaktická federace musí řešit stabilizaci světa jako takového, takže jsou tu skutečně verze depopulace a detechnizace, přičemž depopulace přijde už určitě.
Potřebují nás zastabilizovat, abychom nemohli ohrožovat planetu a dostatečně nás informovat a poučit, abychom byli připravení na nějaký kontakt.

Já si třeba myslím, že NWO už se krásně ukázalo a ukazuje naplno, veškerá politika je o západu a těch druhých. To, co předvádí západ, je zločin v přímém přenosu, děsivá prolhanost a sprostota, jejich nehorázné násilí a provokace, o kterém ale neinformují a velice barvitě popisují jenom reakce jiných národů na jejich násilí, což vydávají za důkazy, proč by měly být ty národy zase napadány.
Existence celosvětové satanistické mafie je myslím si velice dobře dokumentovaná tzv. "kulturou". Říkat tomu jenom dekadence už je myslím si slabé kafé.

Takže se domnívám, že časem dojde k nějakému ustálení nového myšlení a depopulaci a že lidi jednoho krásného dne budou schopni kontaktu s Galaktickou federací a tím přejdou do vyššího civilizačního stupně galaktického vývoje.

Je to jako říct dětem, že Ježíšek není a dárky pod stromeček jim dává maminka a tatínek a dědeček a babička.
Někteří fakani jsou už až sprostí, protože jsou přerostlí a nevychovaní, jiné děti tomu naivně věří a doopravdy začnou bulet, až se to dozví a do toho tady zlobí jeden fakt nevychovaný spratek z cizí rasy, kterému je celý Ježíšek u pr... a za každou cenu chce být kápo třídy a ovládat všechny děti a každá blbina, které věří, se mu hodí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter