Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.2. >




Pro přečtení to stačí, kdo se tím chce brodit, nic jsem nevynechala a ten původní originální příspěvek je ukrytý, takže není smazaný a stále je dostupný.

Tady je na něj odkaz:


http://www.totem.cz/enda.php?a=361783

Myslím si, že pro pohodlí všech je lepší to udělat takto, nebo se bláznivá bohuňka zendříšek rozplacatí a na každý můj příspěvek vysere dva své štěky.


Stejně tak je schovaná řada různých mých příspěvků, nejsou smazané, schovala jsem je, takže jsou dostupné. Teď je zase "in" téma Křešové a Aurorana. O tom jsem sepsala dlouhé ságy a vytvořila řadu koláží. Ale skryla jsem to, protože mě sralo, že stejně všechny ty debily zajímá jenom Křešová a její idiocie.


Takže moje nejsledovanější dílo vůbec - tam, kde padlo slovo "Auroran"
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
http://www.totem.cz/enda.php?a=356228

UFO porno
http://www.totem.cz/enda.php?a=357032

Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
http://www.totem.cz/enda.php?a=357138
(začíná se naplňovat moje proroctví, že pokud nebude baba sejmuta námi, bude nakonec zničena naturálněji a o to hrozněji)

Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
http://www.totem.cz/enda.php?a=357325


NWO skrze Křešovou a Aurorana dokazuje, že mimozemská otázka je důležitá
http://www.totem.cz/enda.php?a=357410




A kdo se pídí po těch kolážích a srovnávačkách o pornu baby Křešové, pro toho je nejdůležitější tento příspěvek, tam jsou všecky všecky obrázky, co jsem na to téma vytvořila:
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
http://www.totem.cz/enda.php?a=357682






Tolik k odkazům a proč jsem to tu zkouhla o debilní kecy Zeanddricha s nejvyšší pravděpodobností.
Kdo má přečteno, co tu padlo doposud, může nahoře chytit a dlouze táhnout dolů :-)

Trpímě přehnanou tolerancí k těmto divným entitám. To, co vypadává z anonymu, je nějaká démonická substance, to nejsou výtvory člověka. Je vysoce pravděpodobné, že to padá ze Zenaddricha, protože tato divná entita je tu od počátku tohoto serveru, strašila tu už před roky, stejně jako Zenaddrich.
Ač ten člověk dělá hezounké obrázečky a snaží se být vtipný, tak fakta o něm jsou ta, že vypadá jak strašidlo, jednoznačně fandí židovské klice "elit", tedy NWO, číst jeho komentáře kupř. na seznamu se dá jen s hlubokým nádechem a výdechem, aby mu člověk nechtěl dát přes držku ... je to pánbíčkář, který NEpoužívá slovo Krist!!!! Opakovaně se mu vyhýbá, jen jednou jsem ho donutila to napsat a asi se pak tři týdny kroutil s břišními bolestmi.
Od začátku tu vystupoval proti Juliánovi, ale podivné anonymy debilně pitvořící se pod jeho díly ho nechávaly v klidu, dokonce s nimi vlídně komunikoval. Na moje rozhořčení nad anonymy a moje výzvy k spojenectví proti nim nikdy nereagoval. Anonymy, co terorizovaly a vytáčely Juliána ho nechávaly v klidu. Vždy útočil pouze na juliána a "jeho partu". Sám ale s nejvyšší pravděpodobností vytváří spirály umělých identit a v nich si vyřádí svoji těžkou duševní chorobu, nebo spíš příslušnost k zlé rase, neboť je infiltrace do této rasy, satanistické prase, co se kryje církví a lozí v politice za pánbíčkáře.


Máme přehnanou toleranci k těmto bestiím a necháváme je hájit satanistickými kruhy nějakých akademiků. Které hovado z politologie mě udá na policii za hanobení židů při tom všem, co píšu?
Jedině satanista, bytost, co ve skutečnosti nemá lidskou duši.

S tím tu máme čest.

Je málo lidí, co píší něco otevřeně. Jedna z nich je osoba, která píše do komentářů na tadesco jako "kiana". Někdy ji ráda čtu, popisuje své vlastní zážitky a náhledy. Dělá v korporátním prostředí a asi se velice často setkává s infiltracemi.
Děsí mě ale svými náhledy na zlé entity. Myslí si, že 6 padlých andělů se otočilo k dobru. To je nesmysl. Bytosti, které jely až miliony let v technokratické linii vývoje a přenášely mysl technicky ze stroje do stroje, můžu "otočit" jedině těžkým odprásknutím do černé díry, kdy vyletí nejdřív z galaxie a pak z vesmíru na talíř Stvořiteli pod nos. Jinak otočit nemůžou, než tím, že jsou doslova odprásknuty.
Nebo tvrdí, že když u někoho uvidí mrkat plazí oko, že se má k těm bytostem člověk chovat jako k malým dětem, že to prý přejde a začnou mrkat zase normálně.
Toto už chce studený obklad na hlavu .... jakto, že někomu mrká plazím způsobem oko, co to je za bestie, to nejsou lidi, nazdar. A my na ně máme dávat energii, která patří malým dětem a sami nemít děti? Ta kiana určitě nemá děti.
Co za stvůry okupuje naši civilizaci a proč proboha k tomu máme takovou neuvěřitelnou toleranci?????



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter