Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.2. > PřilítliMimozemšťani> 




Všechny tyto procesy, kdy bude nakonec definitivně zlikvidovaný západ, povedou k definitivnímu zániku nacismu.
Nacismus je na západě, vzniknul na západě a dodnes ho svírá.

Jaká je situace? Nacisti se po 2. světové válce nasáčkovali do USA, plně ovládli tu zemi, založili CIA, rozjeli MK Ultra a další projekty a jeli a jeli a jeli a jeli .... kdo si toho všimnul, ten je konspirační teoretik a strašně hloupá a zlá osoba, že?

Takže davy si myslí, že to neexistuje, ale existuje. Teď byl zmařen nacistický pokus o ovládnutí světa. Galaktická federace těm špinavým sviním zabránila, aby zabili lidi, jako jsem já. Na dálku, nepřiznanými vlnovými a psychotronickými zbraněmi. Jedině GF pomohla, z lidí nepomůže nikdo. Oni tomu totiž nevěří, oni nevěří těmto nesmyslům.... aha, tak jo.

Takže došlo prakticky k tomu, že když už jsem to přežila a pomohla mi GF a dokonce se mi to podařilo všechno sdělit, naprosto zázračně, tady, přes mnohé překážky, ... tak mi nikdo nevěří a já jsem prostě schizofrenička, aha.

Tak v tom případě je lidstvo odsouzené k delší éře těchto terorismů, aby jim došlo, že je to pravda.
Ať jim padají vlasy, zuby, ať se vyvraždí rodiny, ať zešílí děti, ať se dějí hrůzy, co nejhorší, ať ty ksindlové musí otevřít oči.
Doufám, že na to dojde.

Protože ignorantské davy, které ignorují pravdu o nacistech, už mi vyloženě pijou krev.
Jako by nestačilo, co předvádí západ od té doby, co jsem na světě. Zlo dělá JENOM západ, nikdo jiný.
Protože západ jsou nacisti, nikdy nebyli jiní.
Proto GF zničí západ, ale při té příležitosti ještě musí poučit hloupé davy o realitě našeho světa.
Tak doufám, že elektromagnetické vlnové zbraně budou použity proti civilnímu obyvatelstvu plošně, ne jen proti protirežimním protinacistickým slečnám, co nemají rády USA a 5G.

Pak by obyvatelstvu mohl zamrznout jejich smích.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter