Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 6.2. (10:08:06)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.3. > PřilítliMimozemšťani> 



Jak jsem si všimla, tak hlavní taktika těchto židomilců, židů, satanistů hrající si na židy, nacistů předstírajících židy je TICHO. Nereakce.
Maximálně anonymně napadají, klidně o sobě prohlašují, že jsou židi. Když je to třeba ten Zeanddrich, což třeba je, protože nevím jaká svině by to nechala dojít až sem, aniž by se ozvala - tak opět, klaní se židům.
Slováček - opět, nulová reakce, nikdy neodpovídá, jen udává.

TICHO, nereakce, nulová diskuze. Kdo něco takového dělá?
Jedině zločinci, to je jejich taktika.
Kdokoliv rozumný diskutuje, sdílí, protože jedině tím se mírní zlo.
Ale tito šmejdi ho naschvál nechávají rozhořet. Dělají to pomalu, ale neustále, neustále dělají zlo kolem téma "židi". Takto roste antisemitismus.
Pak to ale odserou nevinný lidi a tyhle svině, co to vyvolaly už budou dávno někde jinde.

Byl čas, řešit, diskutovat. Ale většina populace je zvládnuta pohoršenými ksichty kavárničky.

Kupř. jestli je Praha židovské město, lehne popelem. Což asi je, protože ta skvadra, která žije v Praze, nemá moc pochopení všude jinde. Je to svět sám pro sebe, který nám pije, se svým židovským podbarvením, krev už dlouho.

Už zradili tolikrát! Vakcinace, Ukrajina. Dají si magnetickou transhumánní sračku, aby mohli na dovolenou a postaví se za banderovskou Ukrajinu!
A podporují teror oponentů! Klidně by nás vyřadili, v únoru 2022 nás zachránil Putin před jeblou EU s povinnou vakcinací.
To jsou velké zrady a na jejich zaplacení taky přijde řada.
Já nevím, co si u nás pořád lidi myslí. Asi pěkný nesmysly, asi mají v hlavě vyloženě nasráno.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter