Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.3. > PřilítliMimozemšťani> 





A celé toto rozhodnutí Galaktické federace o depopulaci, redukci této populace, vychází právě z těch všech poměrů, které jsem popsala v článku.
Jim jde primárně o planetu a zároveň jim taky jde o zachování této rasy, ale ve filosofii a kondici, jak byla stvořena, tak, jak má být podle Stvořitele. Ne to, co tu řádí.
Člověk je v podstatě andělská bytost. Jeho nejčistší podstata je andělská, což znamená ten ideální, vyspělý stav člověka, který je prezentován Kristem. Díky této podstatě má velké kosmologické pravomoci a je přímo spjatý s naší planetou, jako její výkonný strážce.
Galaktické bitky se odehrávají vesměs mezi predátory. Což jsou Draci a Kočky. Já sama mám více predátorskou mentalitu, než běžný andílek, ač predátorsky nepůsobím. Je to věc mysli. Podle mě je to tím, že jsem vesměs mimozemšťanka v inkarnační misi na této planetě, přičemž moje mimozemská identita je lidská s kočičí příměsí DNA. Tedy jsem více člověk, ale mám zčásti predátorskou kočičí podstatu. Kočičí rasy jsou více, či méně kočičí. Ty hodně kočičí, tzn. že jsou více kočky, než lidi, jsou neohrožení galaktičtí bojovníci a jsou výkonná jednotka armády Galaktické federace. Jsou jednotka, nemají žádnou vlastní Galaktickou federaci. Ale mají větší volnost a výkonné pravomoce a jejich zásahy jsou často velice divoké, inu, asi jako když se nasere kočička.
Galaktická federace je pochopitelně obrovská unie různých ras a propojuje je Zákon Jednoty, což je poznání výhodnosti cesty se Stvořitelem, ve smyslu udržování čistého srdce a vesmírných, přírodních zákonů, jejich ctění, naslouchání, rozvoj spirituality, rozvoj ideálu. Dalo by se říci, že plynou na rovině mystického, spirituálního poznání a poznání určitých hodnot.

Tato planeta byla dlouhodobě pod jejich správou, v dobách Atlantis a člověk byl kultivovaná bytost. V dobách pádu se nacházeli v astrologické éře Lva. Byli vyspělí, namyšlení, začala se tam rozvíjet namyšlená bohorovná mondéna, ztrácela se pokora a ctění Zákonů Jednoty. Jako tady.
Tehdy se děly nepodchytitelné zlé procesy, kterým nikdo nerozuměl, protože o vesmírném viru a jeho podstatě tehdy neměl nikdo z galaxie pořádné ponětí. Pak se začaly dít vnitřní hektické šokové převraty, začala se hrůzně roztahovat satanistická infiltrace, hodně z pádu Atlantis je dílo paniky a šoku, došlo k překotným rozhodnutím, k chaosu a zmatku a vše šlo rychle dolů.

Když v Gíze v období nějakých 3 – 4 000 let před Kristem vybublal vesmírný vir a obsadil veškeré mimozemské systémy, tak se GF musela vzdálit a dlouho se sem musela znovu probourávat.

Myslím si, že tento fakt dobře odráží zmínka z wiki pojmu „Mezopotámské náboženství“

„ Sumerským bohem nebes byl An, který už však v době nejstarších písemných pramenů byl pasivním božstvem a pozici vládce bohů zaujímal Enlil. V Babylónii byl Enlil nahrazen Mardukem, zatímco v Asýrii Aššurem.“

An byl bůhvíkde, zřejmě to odráží fakt o vyhnané nepřítomné Galaktické federaci a nakonec se rozmohl nějaký Marduk.
Proč by se kdysi dávno patlali nějací mimozemští černokněžníci s mytologií, že by museli cokoliv vysvětlovat lidu, že by se zachovala zmínka o nepřítomném bohovi „An“? Nebylo by jednodušší, kdyby se vůbec nic nevědělo a začalo by se rovnou Mardukem?
To je právě ono, že babylonští satanisté od Drakoniánů vždy potřebovali člověka. To znamená, že jestli nějací lidští pamětníci zažili události temného výbuchu ve starém Egyptě a uvědomovali si, co se děje, museli být oklamáni. Nestačilo je rozehnat a zabít. Museli být oklamáni, právě kvůli tomu, že člověk s čistým srdcem, jakožto andělská bytost a stráž této planety, má přes napojení na dimenzionální systémy obrovskou moc a jeho přesvědčení a rozhodnutí dělá veškeré vyšším řádem dané procesy, spouští je, nebo je zastavuje.

Satanisti nemají skoro žádnou výkonnou moc v těch dimenzionálních systémech. Žádný vaganbundský, nebo intrikánský mafián v tom nezmůže skoro nic. Jediní, kdo s tím mohl doopravdy něco dělat, byli Drakoniáni, protože ti jsou často velice kosmologicky důvtipní a s kosmickým zákonem Stvořitele vedou svoji zvláštní válku.
Ale jinak je NWO všech historických časů tak odporně pokleslé, že jejich rozhodovací pravomoce jsou směšné. Prostě ty dimenzionální systémy je neberou v potaz.
Proto potřebují člověka jako nástroj k vykonávání jejich vůle, oblbnutého člověka, který bude programovat skrze vadné přesvědčení. Proto toho člověka nemůžou jen tak odbýt, ale podle toho, jak je chytrý a všímá si, mu musí vymýšlet rafinovanou ideologii a pohádky.
Protože bez andělských pravomocí člověka nemůže NWO v dimenzionálních systémech nic.
Galaktická federace také potřebovala člověka, aby programoval v dimenzionálních systémech podle Zákonů Jednoty a jako jejich spojenec.
NWO se vždy snaží nejsilnější mysli a nejčistší srdce ovládnout manipulacemi, aby pracovali v jejich prospěch. Když jsem se utrhla a začala dělat vědomě pro Galaktickou federaci, tak se mě pochopitelně pokusili úplně oddělat.

Galaktické federaci jde o osvobození planety a o duchovní obrodu a vylepšení této rasy a vzhledem k tomu, že masa lidí neodpovídá požadovaným hodnotám a fungují jako negativní nástroj, kdy skrze jejich přesvědčení není možné jakkoliv docílit očištění a obrody rasy, jsou nuceni rasu zredukovat, aby přestala být nebezpečná pro vývoj planety a vůbec civilizace.
Je to dlouhodobá válka o planetu, kde nejsilnější zbraní je davové přesvědčení. Které je nyní transhumánními nepřiznanými experimenty a veřejným prostředím naformátované na nacismus a konzumentství.
A nehrozí změna.
Takže nyní, když dostali konečně planetu do bezpečí a pod kontrolu a vyhnali Drakoniány, tak si nemůžou dovolit takový risk, že zbytek NWO skrze svoji ničivou činnost, kdy už nemají co ztratit, použije děsivé zombie davy k definitivní likvidaci planety skrze uvelebení se v mikrovlnném akvárku a transhumánní přenos mysli do nějaké virtuální reality.
Tak věřím, že to zlikvidují, nebo že mají už dávno rozjetý ten přenos lidí na umělou planetu.
Ten Zákon Jednoty se nedá nakázat, kdo má v sobě nacistický beton místo duše, ten je nenapravitelný. A pak se s tím dá udělat jen to, že se to zlikviduje.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter