Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3. > PřilítliMimozemšťani> 




Vyvolaná neplodnost si myslím bude nejpravděpodobnější cesta, jak dojde k depopulaci. Pokud tedy nedojde k tomu zázračnému slunečnímu záblesku, případně nějaké uměle vyvolané události, která bude iniciována ze strany Galaktické federace a která bude vypadat jako sluneční záblesk. Nevím, jestli mě touto tezí jen neutěšují, ale taky nemusí vůbec nijak lhát, protože vše je možné, včetně té teze, že vytvořili druhou náhradní planetu, kam stěhují nenapravitelné idioty.
Další možností jsou samozřejmě přírodní katastrofy, to zvednutí hladiny moří, které by bylo při náhlé události fatální pro 60% populace.

Ale kdyby nechtěl přijít záblesk, ani potopa, tak se bude depopulace ubírat cestou neplodnosti. Jak má být plodný toxický člověk západu a vůbec tzv. „vyspělého světa“, když žije v mikrovlnném akvárku, v kapse od kalhot má mobil, který mu non-stop pípá a zabavuje ho, trhá mu soustředění a normální zacházení s časem, vyvolává podvědomý stres, do toho se na něj sypou chemikálie z nebe, žere GMO, nebo prefabrikované potraviny, pije vodu s hormony, které se nedají odstranit běžným čištěním, málo se pohybuje … to jsou pouze fyzické a objektivní příčiny neplodnosti, ale další jsou už psychické a ty jsou stejně tak důležité.
K stvoření je potřeba „jiskra“, setkání dvou protichůdných principů v lásce, jenže, to se pomalu, ale jistě ztrácí, protože „ženská žena“ není zrovna uznávaná. Ženskost je paradoxně popřená a zakázaná tvrdým nesmlouvavým feminismem, který ženu maskulinizuje, dává ji mužskou funkci i myšlení a nějaké příliš intuitivní citlivky jsou ve feministické společnosti nežádoucí, role matky je devalvována, rodina se trhá. Muži nejsou dost muži, tak to nahrazují všelijakými slizárnami a násilnými nevkusnými vzory. Celá tato snaha o civilizovanost se rozpadla pod působením NWO a pod tíhou lidského DNA, kdy žena je „stroj“ na tvorbu dětí a muž je dělník a bojovník. Bohužel, primitivita tohoto ubíjejícího genu spraženého vesmírným virem je těžko překonavatelná a protože jsme zavaleni prolhaným pseudohumanismem, který trvá na ideálech, které jsou nedosažitelné a tyto ideály zneužívají nejhorší satanistické zrůdy k vyvolávání nejhorších bestialit, lidé nemají šanci už se doopravdy obrodit, protože jsou prostě tupá, zlá a krutá zvířata.

K plodnosti je potřeba kultura, kde prospívá sex jako takový. Kde se pěstují „jiskry“. Bílá společnost má prý čím dál méně sexu, odborníci v tom samozřejmě vidí stres a digitální život, ale nikdy nevidí tu prvou příčinu, což je určitě záměr a to je zprznění společnosti špinavým obludným veřejným prostorem, který hecuje nejhorší lidskou nízkost.
Internet válcují špinavé mužské zrůdy, které kdysi žily izolované od společnosti v knajpách páté cenové a jediné ženy, které mohli obtěžovat, byly prostitutky, či divné existence, které do té knajpy chodily taky.
Nikoliv malé děti, přecitlivělé 12 leté holčičky atd.
V žádné době nebyl normalizovaný „anální sex“, až dnes, když veřejný prostor řídí chazarští satanisté. Se vším tím bezcitem, perverzí, hnusem a vulgaritou, prolhaností a tupostí, jak je veden veřejný prostor, kde kdokoliv, kdo by chtěl aktivizovat proti tomu, je nemilosrdně zničen, se už pouhou intuicí v každém citlivém člověku s lidskou duší rozhostí pocit, že do tohoto světa, kterému nerozumí a ani nechce rozumět, nechce přivádět dítě.
Přičemž ženy mají sex s reálným mužem hlavně kvůli tomu, že chtějí přivést na svět dítě. Na orgasmy je většinou účinnější masturbace, pro obě pohlaví, holt tato rasa nemá zrovna žádnou skvělou vyvinutou erotickou kulturu a většina lidí má buď geneticky, nebo inkarnační zkušeností podmíněné sexuální trauma. Kdo ho nemá, je buď perverzní dobytek, nebo má štěstí, že žije v dobré genetické linii. Rozhodně motivací dvou reálných lidí k fyzickému sexu není orgasmus jako takový. Je to buď touha po potomstvu, což je nejpřirozenější, nebo je to láska samotná. Jenže lásky je málo a přivést do tohoto odporného světa dítě si troufá čím dál méně lidí. Tak k čemu reálný sex?

Špína „nedotknutelných“ mocnářských satanistů je zvláštně neviditelná a na „racionálního člověka“ nesmí mít vliv, že. A když ho má, tak ať jde to individuum na psychiatrii, když mu to vadí, tak.

Takže děti vyrůstají v žumpě nevkusných satanistických nabobů a v dospělosti, když se zorientují ve všech těch pohádkách o klimatické CO2 krizi, nebo nedejbože narazí na reálné problémy s 5G a zamýšleným transhumanismem a zjistí, že mají plat takový, že nemají šanci naplnit předpokládané standardy o tom, co všechno mají mít děti a že stejně když přijdou z práce, padají v mikrovlnném akvárku na hubu a na žádné randění už nemají energii a vrstevníci jsou stejně toxická nesnesitelná verbež … tak se na to každý radši vykašle, rezignuje na normální partnerský sex, založení rodiny, prohlásí se za buzeranta, aby měl klid a je to.

A tak to dělá čím dál větší počet populace.

Protože starci zase trpí utkvělou demencí, kdy si nejsou schopni zhodnotit, že měli v dětství a mládí diametrálně odlišné podmínky úplně ve všem, tak se pohoršují, jak ti mladí neumí sexovat, nic nevydrží a jsou přecitlivělí …. zkrátka tato psychóza společnosti už je neléčitelná a půjde to vyřešit jenom depopulací a ta přijde hlavně v delším časovém horizontu, že prostě nebudou děti.
Když se nesexuje a ze sexu vládne strach a zhnusení, jak je to nyní, tak automaticky mizí i plodnost, i kdyby bylo všude dokonale zdravo a čistá panenská příroda.
To jsou psychické faktory neplodnosti.
Ale my máme do toho všeho i reálnou toxicitu úplně všude.
Takže budou vymírat lidi, je to jasné. Bílé obyvatelstvo hlavně a zejména obyvatelstvo Evropy. Dekadentní vlivy úpadku a znechucení z perverze společnosti budou mít vliv i na muslimské obyvatelstvo žijící v Evropě, protože i když žijí v komunitách, kde udržují svoje zvyky, které je činí velice plodnými, žijí v Evropě a jsou bombardováni stejně jako bílé děti slizem a perverzí a kyberterorem satanistických žiďáků, co řídí veřejný prostor.
Takže časem budou mít taky méně dětí.

Tak se populace vyčistí. Rozdíl mezi tím, co chce NWO a co chce GF je cca miliarda populace na kusy, protože GF chce lidí na planetě víc a další rozdíl je v účelu a kvalitě přeživší populace. NWO chce zlomené satanistické otroky s dálkově ovladatelnou myslí, kteří přežili po děsivých nelidských válkách a GF chce naopak spirituálně vyspělé obrozené lidi propojené s planetou, kteří přežili katastrofy, z nichž učinili odpovídající závěry a pochopili zlo transhumanismu a o to více si váží spirituality a živé planety.
Jinak mají ale dost velkou část plánů společnou. Kupř. že je potřeba odstranit 6 miliard zbytečných a blbých lidí, to je pravda pro obě mocenské strany.
NWO chce mrtvých víc.

GF hlídá planetu, už ji mají pod kontrolou a NWO prohrálo. Takže se bude myslím si více odehrávat cesta podle GF. Ti slibují záblesk. No kéžby. Já bych byla pro. Ale pro ně to má smysl až tehdy, když mají svoji poučenou a uvědomělou pětinu, takže bůhví kdy to bude. Nějaké šíření informací je při aroganci a zabědněnosti populace k ničemu. Potřebují dostat reálné rány.
A kdyby nebyl záblesk, tak se logicky lidstvo časem zredukuje v mikrovlnce a perverzi.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter