Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Já všelijaké tyto lidi, co extrémně inklinují k západu a na internetu, na sítích, v diskuzích aktivizují proti Rusku a jsou cca moji vrstevníci, někdy se zájmem sleduji. Nejvíc mě fascinují skutečně rusofobní jedinci, kteří se rádi předvádějí, ale krátce, nenávistně a provokativně. Nevím totiž přesně, o jakou sortu lidí jde. Jestli jsou to děti lidí, co ztratili kvůli kolektivizaci a zestátnění nějaké majetky a dědkova nenávist se táhne rodem už skoro 100 let, nebo jsou to potomci jakési šlechty, co jsou v současnosti vyhecovaní soudobou hysterií k nevídaným kouskům, nebo jsou to potomci jakýchsi západem vydržovaných „revolučních“ fetek, jakýchsi disidentů, nebo jsou to čistokrevně infiltrace do lidské rasy, nebo jsou to individuálně vyšinutí psychopati zpracovaní kavárnou, kde rodinná minulost nehraje žádnou roli…. Doopravdy v tom nemám jasno, co tyto lidi skutečně spojuje.

Ale je zajímavé někdy číst jejich neuvěřitelně arogantní myšlení a provokace. Kupř. jedna ženská se hádala s jakýmsi obhájcem vystoupení z EU a NATO, kde jako bere drzost si vybírat spojence?
To mě rozesmálo, protože přesně tato arogance moci, kdy není možné naši zemi vyvléknout z vazalství USA a obrovská nenávist k té zemi mě přivedla ke Galaktické federaci a spojila jsem se radši s Alláhem a mohamedány, než s čímkoliv, s čím oficiálně spolupracuje naše země.
Ve výsledku to má větší efekt, než bych si myslela.
Sice oficiálně s nadvládou NATO a EU a USA a NWO v naší zemi nic neudělám, ale přes mimozemské čachry a dimenzionální a kultické změny se dá docílit víc, než v občanských a demokratických volbách. V hlavě a srdci si můžu zvolit, jaké spojence chci, pro svoji zemi a to si může čůza arogantně vymiňovat, že jako obyčejný člověk mám držet hubu a dívat se na morální pád svého národa do nacistické prdele a jeho podílení se na nejhorších zločinech globalistických zrůd.

Jinak, co se týká „České republiky“, tak to už je skutečně paskvil, naposledy jsme jako národ, nebo státní útvar dávali smysl ještě jako Československo.
Pouze Česká republika je takový paksvil, jak člověk s uříznutou nohou. Samo o sobě to nemá velký význam. Je fakt, že i pojem Čech je dost divný. Když jsem se snažila se s tou energií nějak sžít a jasněji ji pochopit, působila na mě pudrově, s odkazem na Francii a Vikingy a žiďáky a vlastně mi byla dost nesympatická a se slovanstvím to nemá nic společného.
I ten pojem mi moc sympatický není.

Na druhou stranu kultické vřídlo Bohemie, jak se tomu dost všeobecně říká, mi je sympatické a mám ho ráda, je velice silné, probíhají tudy velice silné kosmické energie, v sepětí s planetárními, velice přívětivými a mírnými, svatými silami, přičemž je v tom od prvních Slovanů, co sem přišli a kteří v sobě nesli odkaz starověkých národů – Egypta a také Persie – je sem vložen civilizační stimul, odkaz, který s tím kultem velice dobře spolupracuje.
A ten se rehabilituje, toto je silné. To jde dopředu, ty energie se neustále pročišťují a sílí. Ale stojí na slovanských a euroasijských energiích a přes GF je v tom udržováno civilizační mystérium.

Vlastně ta svatá energie, kterou vnímám a vím o ní, ty informační zámky v energopoli kultických sil, o kterých vím, nestojí na něčem, co by ladilo s pojmem „Čech“. Věřím, že minulost je hodně zmanipulovaná a probraná, zcenzurovaná a bůhví, jak to bylo.

Rozhodně ta porucha identity tohoto národa je jasná a znatelná a já jsem si našla svoje sakrální plány tohoto území asi v něčem jiném, než co odpovídá tomuto obyvatelstvu.
Byla jsem dlouhodobě, po dobu několika let vystavená útokům i na naši zemi, ze strany západního NWO, kdy jsem ji musela obhájit pro příslušnost k euro-asii a odpoutání se od západu, takže jsem musela hledat silné body a je jich zoufale málo. Já kupř. neprdím blahem z Karla IV, to byl typický globalista a iluminát své doby, je těžké hledat skutečně slovanskou sílu v našem národě a je fakt, že národní síla a duch je velice rozpadlý. Takže jsem se musela soustředit hlavně na kultické síly, jako takové, než hledat oporu v historii, nebo v současné populaci, jejíž názory jsou děsivé vesměs, respektive nadpoloviční většina táhne úplně jiným směrem, než co potřebuju.

Jsem z identity tohoto národa definitivně zmatená, protože jsme vesměs chudý vazalský národ, který ztratil jakoukoliv suverénnost již 1620 a předtím ji ztratil už při christianizaci, tam někde se ztratil odkaz zakladatelů naší společnosti a dejme tomu, že do r. 1918 se držel slovanské naděje a držela ho touha se obrodit od západní nadvlády. Resp. německé nadvlády. Zkrátka vytrhnout se nadvládě arogantní evropské šlechty.
Ale pak se to prostě rozpadlo.
A ať ty debilní fňukny přestanou brečet nad tím, co tu Rusové způsobili. Ať se podívají, co tu způsobili Američani. Rusové vybudovali, Američani rozložili. Jednoduchá matematika.
A iluze o emerické demokracii, jakožto jediné pozitivní změně proti totalitě komunismu, vzaly za své v minulých letech. Je to prostě teror nacistické mafie, nazdar.
A teď máme území plné lidí, co jsou trvale a hluboce rozděleni, jedni chtějí táhnout se západem, druzí s východem a ten poměr je nebezpečně rozklížený, tzn. žádná skutečně pevná většina neexistuje. Jsou to z většiny korouhvičky, které otočí hlavu podle toho, z jaké strany dostanou facku a co se jim bude povídat v televizi.
Zkrátka, ten národní duch se rozbil.
To bylo poznat už na tom obnoveném Mariánském sloupu na Staroměstském náměstí.
Naši předci, co ho sundali hned v listopadu 1918, by nám zakroutili krkem, těm kolaborantským sviním. Ale – nikomu to divné nepřipadalo.

Proto nevěřím v pokračování „Čechů“, protože nevím, kdo to je a co to má představovat a ten název mi není sympatický.
Zároveň se tu otevírají veliké síly s obrovským potenciálem, kde je jako civilizační funkční platforma tohoto území vložená slovanská kulturní podoba s dalšími vlivy GF a Egypta a starodávné euroasijské vzdělanosti, tzn. i s odkazy na Persii a další dávné společnosti. A dále to spolureaguje s dalšími velkými kultickými vřídly, kupř. i s atlantským v Americe. To všechno má i velice progresivní možnosti a má to obrovský potenciál zvednout člověka.
Takže důležitější je slovanství a kultický systém ve středu Evropy, kde je slovanství pevně usazeno, než „češství“ jako takové.
Doopravdy ani nechápu, co to je. Takže Čech je tedy povolný hloupý otrok, co rád pracuje pro západ, ano? Je to původně slovanský kmen, který se ale odřízl od slovanství a hraje si na anglosasy, či jak? Jak to mám chápat? Nevím, už mě to znechucuje a nebaví mě o tom ani přemýšlet.
Myslím si, že „Česká republika“ zanikne určitě, ale věřím tomu, že základní kultura v této společnosti zůstane slovanská a že tento vliv zesílí. Tzn. že tato kotlina „Bohemie“ bude obývaná slovanským obyvatelstvem, které tyto hodnoty právě obrodí. Ale nemusí to být přímo Češi, protože je dost dobře možné, že tento národ už skutečně zahynul a je to pouze špatná název pro ideově a kulturně velice nesourodé obyvatelstvo, které je už dávno vykořeněné a ztratilo kontakt se svou zemí a krví a jediné, co ho spojuje, je jazyk, který vymysleli lidi, co tíhli k Rusku a státní příslušnost. Jinak nic. Jo a čétéčko, jako státní televize, že jsme jako měli stejnou propagandu v televizi.
Takže to je málo. Není jasné, co je vlastně náš národ, co chce, o co usiluje a kde jsou jeho hodnoty. Já odmítám, aby součástí naší národní identity byl západní nacismus a chazarská nenávist k Rusku, to jsou anglosaské hodnoty, nikoliv slovanské a tato země má být slovanská a v kultickém poli to tak je.
Ale – u nás je nepřiměřené množství idiotů, kteří to vidí přesně obráceně a chtějí nás, slovanskou zemi, odříznout od kmene, což je Rusko.
Taková schizofrenie není dlouhodobě únosná a vyřešit se to nedá. Tak si myslím, že i náš národ v podstatě zanikne a vznikne tu něco jiného, nějaká obrozená naše země, se slovanskou identitou. Ale už nemusíme být „češi“, protože bůhví, co to má vlastně být. Třeba máme doslova i špatný název země. Česká republika, Česko, nebo ta zpotvořenina „čechia“, to zní strašně. A blokuje to vývoj civilizace našeho území.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter