Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Ten politický a ideový konflikt mezi „euro liberálními nacíky“ a „dezoláty“ je myslím si nejsilnější ve střední generaci Husákových dětí, normalizačních generací 70. a 80. let.
Předchozí generace byly zatížené rokem 1968 a podle toho se dělily, tenkrát většina byla se socialismem spokojená a vyšilovala tady zdá se pouze sorta charaských rarášků, protože nikomu jinému to až tak nevadilo, že tu není spousta toho konzumního zboží a ty roling stouns.
Roling Stones je banda zparchantělých uřvaných feťáckých šmejdů a až tak kulturní taky nebyli, větší problém byl, že SSSR plošně blokoval duchovní zdroje.
Ale to nikomu až tak nevadilo, vlastně jim nic až tak nevadilo, celá „lidová revoluce“ 1989 je mýtus. Prý musely celostátní stávku zorganizovat odbory, či tak něco, prostě směšný, směšný, směšný.
Takže tenkrát bylo nespokojenců relativně málo, byli spokojení, no aby ne, měli krásnou pohodu proti tomu špinavému korporátnímu nelidskému svinstvu z Američky zjebaný.
Kolik bylo reálných ublíženců z 1968, taky těžko říct. Oni měli už zalepenou hubu velkolepými sociálními programy. Dnes už je tato stará generace vesměs v důchodu a jejich konflikty zavál čas. Dojatá pseudohumánní mumie Němcová a podobné obskurní postavy komunistického ublíženectví už se pomalu rozkládají pod nánosem času.

Mlaďoušci kolem dvaceti zase tyto věci neřeší, to je normální, veškeré fašounství a dezolátství jde mimo ně, stejně jako problémy jejich vyšinutých rodičů. To je normální, že se člověk začne víc zajímat o dění až po třicítce.

Zato my, 70. a 80. léta, jsme pěkně v plném proudu tohoto konfliktu. Když to vidím zpětně, tak si uvědomuju tu jejich výchovu, jak byly všechny kulturní instituce podchycené ideově prozápadními prožiďáckými NWO chazarskými sviněmi a jak všude, všude kde byla „kultura“, od VŠ až po hospody, všude seděl nějaký hlídač hodnot a usměrňoval nás, abychom neměli „špatné názory“. Už tehdy bylo podezřelé a nevalně hodnocené, když měl někdo Rusko v pozici něčeho jiného, než strašáka, když měl nedejbože prosociální názory a nechtěl předělávat bábu, nebo blil z „blobu“ Kaplického.
Ale ještě to nebylo tak brutální a nehorázné, jako dnes. Tehdy se snažili „vychovávat“ opatrně, já jsem se jim nepovedla, no, navěky ty krysy už nenávidím.
Dochází mi nehoráznost takového počínání, že si někdo dovolil nám lhát do ksichtu o nějaké prolhané demokracii, že jako začneme znova, přitom blokovali reálné diskuze na mnoho témat a místo toho nasouvali propagandu USA a chazarských nacistických sviní, nenápadně, ale všude nás neustále vystrkovali ze společnosti a šikanovali, když jsme neměli ty správné kapitalistické korporátní názory a dovolili si ne – nenávidět Rusko …. otevírá se kudla v kapse.
Toto je boj střední generace.
Když se někdo probral a zjistil, že byl od mládí podváděn a zločinně převychováván, aby se stal fašounským zmrdem, jak se to podařilo u většiny, ale on se nepovedl a uchoval si vlastní hlavu a jinou ideologii, než co systém chtěl … tak se taky přibližuje touha si to s těmi vychovatelskými zmrdy pořádně vyříkat.
Když třeba pozoruju míru nenávisti a sprostoty a zločinnosti nějakých prozápadních zfetovaných hejsků, kteří duchovní většinu, která se přiklonila k Rusku, hejtují a chovají se děsně arogantně, tak jsem v šoku, jakto, že jsme tyto šmejdy neviděli dřív.
Střední generace podle mě rozhodně. Bohužel je to jak za socíku – většina jde se zlem. Nakrmení povznášejícím dojmem, jaký jsou demokrati.
Snad je přece jen početně něco sejme, protože tento dav, který je pohodlný a tupý, je hlavní nástroj NWO.

Kdybychom se my, co jsme chtěli žít čestně a byli jsme ochotní reálně diskutovat a argumentovat, čestně, tak jak to má být a teď jsme zatlačení na okraj jako odpad společnosti a to kvůli tomu, že nás tam zatlačil reálný odpad společnosti, všelijaký arogantní debilní neoliberální hejskové a šmejdi, co se chovají sprostě a zločinně a s žádnými argumenty se nikdy neobtěžují, jsou to prostě amorální svině, hajzlové a psychopati … kdybychom se konečně nasrali a tyto svině zpráskali tam, kam patří, tak pořád tu bude strašit ta dementní tupá většina, která nemá názor, ta se chce mít jenom dobře. To je ten tupý zasraný dav, který dělá reálně zlo a který je hlavním nástrojem NWO.

Pokud jdeme do nového věku, tak se musí změnit model toho, kdo vládne, z člověka brutálnějšího, na bázi síly, na člověka moudrého, na bázi ducha.
Tak doufám, že procesy to umožní, že to přemnožené degenerativní stádo zmizí a stejně tak zle dopadnou arogantní kavárenští hejskové, co otravovali naše mládí a nyní by nás klidně poslali i do koncentráku, jen kvůli tomu, že nejsme zkurvený špinavý euro a emerický nacisti, co nenávidí Rusko, jako oni.
Toto jsou konflikty ve střední generaci.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter