Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Tedy střední generace plus ti o něco starší a mladší by měli být hybateli případných změn. Vzhledem k tomu, že generace 70. let prožily dětství a formativní adolescenci za socialistické normalizace, moje generace 80. let byla už cca od začátku školní docházky vymývána směrem na západ.
Ti další už nemuseli postřehnout žádnou změnu, generace 90. let už nezná rozdíl a její zaměření je plně závislé od nastavení v rodině.

Takže v těchto normalizačních generacích, kteří zažili tu stejnou vyjebanou trapárnu z obou stran, by mohl vzniknout odpor.

Tam je myslím si naděje, myslím si, že nejsem jediná, koho násilné rvaní do nacistického korporátního myšlení a výsměch všemu sociálně prospěšnému leze na nervy už minimálně 20 let. Ty lži už přerostly míru, je to nesnesitelné. Všechny ty lži o zločinné NATO politice se všemi těmi teroristickými organizacemi, které oni vlastně založili, pak uprchlická jupí Evropa, pořád zakázáno mluvit o skutečné roli zločinného USA, popření diskuze o 5G, násilná kyborgizace a debilizace přes arogantní nasazení chemtrails, covidu, vakcíny proti covidu, teď hysterické tažení proti Rusku a válečné štváčství …
vždyť někde ty satanistické svině musí narazit, ne?

Debilové, co toto všechno stále žerou a myslí si, že jsou demokrati, už jsou vážně degenerát, s tím nemá smysl se bavit.
Já bych měla asi problém za každého tohoto stupidního totalitního režimu, protože jsem spirituálně příliš živá.
SSSR musel padnout i kvůli tomu, aby bylo možné volně něco sdílet a psát na internetu, aby zmizely sovětské poměry, že jakmile někdo něco kritizoval, nebo mluvil o spirituálních záležitostech, nedejbože mimozemšťanech, byl povinně uklizen a zničen v blázinci. Stačilo udání „hodné paní“, většinou nějaké toxické paní s prasečím, či slepičím mozkem, která měla pocit, že tím dělá dobro. Mnoho takových sviní skučí po takových podmínkách ještě teď.
Ne ne ne, jen ať jsou blázni na svobodě a poradí si sami, psychiatrie nestíhají, tak tak, výborně, hlavně nepřiznejte žádné ty mystické pravdy a vůbec pravdy, jasně.

Furt je to lepší, než aby každá píča mohla každého, kdo říká věci, kterým ona nerozumí, zavřít do blázince.

Na blokaci a popření spirituality a duchovního vývoje stojí všechny totality, včetně té, co je teď. Protože fašismus taky moc nepodporoval nějaké duchovno, že? A co nám vládne? Bezohledný satanistický chazarský globalistický korporátní fašismus, který blokuje a zakazuje spiritualitu.
Jen idiot tomu může říkat demokracie.
Jen zrůda, co to dělá naschvál a idiot, co má IQ tykve.

Komunismus jakbysmet, kvůli tomu musel padnout sovětský blok. Muselo se uvolnit mystické poznání a základní práva pro lidi, u kterých se rozvíjí vědomí, komunikují s mimozemšťany, sdílí nové poznání na internetu. Protože bez toho by nikdo ve spojení s GF neměl šanci přežít, bez sdílených informací na internetu.
Proto padl SSSR jako velká totalita. Protože i GF má moc prosadit změny skrze kosmologické nutné nároky. A oni si museli zařídit podmínky, aby vůbec měli šanci.
Západ padne až teď jako další gigantická prolhaná totalita. Ti sice spiritualitu nezakázali, ale zprznili, udělali z toho komerční new-age, které hatí všechnu pravdu dodneška. To je totožný zločin a vzhledem k tomu, že západní lidi jsou také nespirituální a dlouhé epochy už žijí ve zločinném korporátním fašistickém režimu, je to důkaz, že západ je taky totalita a to obří.

Takže jsme se vydali z jedné totality do druhé totality a teď tomu budeme říkat demokracie.
Ne, je to totalita, tupá zločinná totalita, která potírá mystiku.
Viz. fakt, že u nás se většina alternativy, která se věnuje duchovním záležitostem, ezo věcem, mimozemským věcem, víceméně přiklonila k Rusku, nebo alespoň vyznávala výzvy ke klidu a mírovému řešení a hašení radikality, což je protistranou považováno už za dezoláství. A tito lidi se dostali málem na úroveň čarodějnic, jak ve středověku, že by mohli být pronásledováni a každé arogantní psychotické ukrofaši koště si na ně otevírá hubu. K ukrofašismu se přihlásil pouze Chobot (který je i přes svou oplzlou podivnost neviditelný pro „odborníka na náboženská hnutí“ vyhuleného neoliberálního fracka Jáhla) a možná pár dalších, ale bylo jich minimum.
Zajímavé, že?
Ono taky proč by se vyspělá duše hlásila k fašismu a nenáviděla Rusko, že?
Nějak se ta mystika nechce hýbat podle fašistických not.

Dokud je mystika, ezoterika, mimozemské civilizace a cokoliv aktivně duchovního potíráno a nahrazováno jezuitskými bezvěreckými darwinistickými a církevními prasárnami, tak vládne lež, pokrytectví, ubíjení ducha a totalita, která ignoruje skutečnou etiku a ta vychází se srdce a ze soucitu, ne z knížky úchyláckého filosofa.
A je jedno, jestli je středověk, nebo „moderní doba“.
Furt je to systém pro dobytek, který vyrábí další dobytek a ne lidi.
Takže až se obrodí mystika a spiritualita jako taková, tam skončí totality.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter