Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Nevím, jestli je vůbec nějaká šance se kdy dostat z totality, protože je to skutečně přímo závislé na duchovní úrovni společnosti a tato společnost je duchovně velice nízko a NWO se srkze šmakulády do krve a ve vzduchu snaží, aby se lidstvo změnilo na ještě dementnějšího a duchovně oploštělejšího tvora, než co je, aby přijalo dystopii, žilo v betonovém korytu s mozkem na dálkové ovládání a planetu přenechalo zrůdným existencím z galaktické mafie a globalistických satanistických struktur.

Kdyby se chtělo, tak by to šlo. Dnes už jsou metody a vědecké možnosti, že se dá potvrdit telepatie, dálkové vidění, psychometrie, reinkarnace, cokoliv.
Ale šmejdi nechtějí a většinová populace taky ne.
Máme přece „svobodu“. Takže pár lidí bude respektovat mystickou realitu a chovat se slušně a celý život doplácet na většinu, která je vypatlaná, chová se jak dobytek, protože prostě „nevěří“.
No ale kdyby byly vědecké výsledky, tak jim na „nevěří“ sere pes. Co se mají co chovat jako dobytek, když toto je lidská společnost?
Víra se nedá nakázat, ale dá se potvrdit, vědecky dokázat.
Pak už se nakázat dá a dobytek, kterému to nevyhovuje, prostě bude trpět, nazdar, tak jako teď trpíme my v bezvěrecké amorální společnosti. Když můžeme trpět my, tak může trpět i bezvěrecký dobytek a když se nebude chtít chovat slušně, tak skončí na okraji.
A ne to co se děje teď – pravý opak, že na okraji končí lidi slušní a ve středu společnosti vévodí zločinci a dobytek.

To je celé jenom o tom, svrhnout ty předchozí mocnářské šmejdy s Galaktickou federací.
Debílkům, co věří církvi, nebo materialistickému ateismu to připadá nenormální a nemožné.
Blokují duchovní vývoj a vědecké potvrzení mystických faktů.
Nechápu, proč jsem se narodila do tak dementní společnosti, nemůže mi nic dát, nic mě naučit, jsem evidentně jiná, absolutně jiná, než davy tohoto bezvěreckého tupého dobytka. Proč bych se rodila mezi tak blbou, tupou rasu, která mi nemůže nic dát, nemůže mi dát žádný spirituální vývoj, ani smysluplnou vizi?
Vždyť jsou to tupá dementní zvířata, kterým nevadí magnet držící na hnátě.
Ne, toto musí být mise, jinak to není možné.
Takže doufám, že nejsem jediná, kdo toto vnímá.
Jde o planetu, je potřeba vymlátit dobytek a nastavit spirituální řád.
To je celé, prostředky k tomu jsou.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter