Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Davy vypatlaných idiotů, jejichž chabá duševní úroveň byla ještě skokově sejmuta dolů, jakože kde jsou ty časy, kdy ta hovada stála pouze za kulový… dnes už je to přímo apokalyptická katastrofa. Já netrpím pražádným optimismem, že jsou ty davy něco jiného, než zbraň namířená proti nám a fakt nechápu, jak je možné, že je v této tupé rase tak šeredný nesnesitelný rozptyl a spektrum kvalit lidí. Je to nesnesitelné, doslova nesnesitelné.

Ty odporné davy „lepších slušných“ lidí chystají nasadit fašistický režim sociálního kreditu, kdy nás bude hlídat AI. Co to je za dystopii?
Veškeré snahy o duchovní probuzení a povznesení skončily špatně, rozbité na okraji, s cejchem těch špatných.
Jenže kde nic není, tam ani smrt nebere.
Kde by se v tom dobytku vzaly nějaké vyšší kvality? Nejhorší je, že i GF byla původně optimističtější, že prý ta drťka, která tu reálně je, je tak nízká, že by kvůli tomu nepodnikali vůbec nic. Jenže šlo o planetu a neměli jsme na výběr. Museli jsme mít zavřené oči, abychom se zhluboka nadechli, do mozku si implantovali falešné naděje a šli jsme do toho. Protože ta planeta musí být zachráněná!
Což se tedy naštěstí děje.
Všechno ostatní je marné.

Dokud tu bude většina těch dementních hovad bez jakékoliv kloudné víry a mystického chápání, tak je vše bez šancí. Prostě tupý středověk s tupuou vírou v neexistujícího pánbíčka a nenávistí k jakýmkoliv jiným vyznáním! Jenže teď ta zvířata mají i jaderné zbraně a 5G nad hlavou, které jim nevadí, protože mají rozum zvířat, ale už ne ten instinkt.
Fašismus před nimi, digitální koncentrák, kde budou vládnout „lepšolidi“, tedy nejhorší nízká verbež této společnosti, etické dno.

Příšernost.
Skutečná duchovnost nemá šanci se prosadit, protože mocnáři nedovolí skutečný vědecký výzkum v této oblasti a dokud nejsou tvrdá vědecká fakta, tak si každý mamlas může věřit na co chce.
Jakou etiku může mít člověk, který věří na jeden život?
Tomu je logicky veškerá budoucnost po jeho smrti absolutně ukradená.
Ten nepředpokládá, že by si jednou vyžral následky své současné mozkové mlhy jako inkarnát žijící v betonovém korytu s dálkově ovládaným mozkem.

GF věří v reinkarnaci, evidentně je to mystická pravda.
V něčem by ta víra měla zlepšovat společnost, ač je to opět závislé pouze na úrovni všech členů. Kupř. v Indii ta víra k ničemu nepomohla, protože se zacyklili ve zlu.
Nevím, na čem je to závislé, podle mě pouze na kvalitě duší jako takových a ty jsou tu prostě mizerné, dobytčí a zločinné. Takže z toho může vzejít jenom totalita, nic jiného.
Podle toho, co jsou lidi zač, jak ukázali svou úroveň minulé roky, se nedá čekat nic dobrého.

Existuje pouze jakási duchovní obrana ze strany těch 15% + 5% populace, co mají lidskou, nebo nadlidskou duši, to funguje v dimenzionálním poli jako naděje.
80% tvoří ale nesnesitelnou společnost, která je fašistická a kvůli technickým drnčidlům už je i k ničemu se od té sloty vzdálit a žít jako poustevník. Už to nejde, jako dřív.
Prostě jsme rukojmí těch 80%, co jsou degeneráti.
Už aby to někdo odpravil.
Kdo žije ve velkoměstě, je podle mě už zombík, věřím, že ty lidi definitivně zmutují a zemřou na rakoviny. Věřím, že se zachrání jen lidi na venkově, který bude chtít NWO určitě vyprázdnit.
Ale přesto se udrží, protože bude mít aspoň nějakou obranu GF.

Má smysl se snažit o odstranění 5G?
Když 60% lidstva žije v gigapolích, které by se odstraněním té technologie staly nesnesitelnými a neobyvatelnými, už z toho důvodu, že by lidi neměli matlací placičku, do které by mohli promítnout svou ubohou existenci, aby nemuseli vnímat ten zbytečný život a beton kolem sebe?
Udělala bych kolem těch gigapolí umělé bubliny, ať je tam ta verbež uvězněná a nesmí ven. A žít bych nechala jenom vesnické lidi, ti mají ještě vztah k přírodě a nemyslí si, že zelí se vyrábí ve fabrice.
K čemu je ta přemnožená verbež?
Tak jo, ať datlují, ať zmutují, ať nepřemýšlí, ať nechají zaniknout mystiku. Stejně je čeká jenom smrt. Nic dobrého k životu nepotřebují, to dali jasně najevo, že vše dobré jim vadí a mají rádi všechno zlo na světě, co existuje. Od kavárničky po Bidena, všechno milujou. Tak ať už chcípnou, zrůdy hnusný.
To je taková bezmoc!
A nedá se s tím nic dělat.
Jednotlivec může akorát zabránit tomu, aby sem přišla další cítící bytost se spirituálním potenciálem, aby tu mezi tím dobytkem zbytečně netrpěla, jinak nemůže dělat vůbec nic!
Než čekat, až tuhle hnusnou chamraď sejme něco vyššího.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter