Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Celý internet je v rámci těch systémů typu 5G a HAARP (takto to zjednodušuji, protože nejsem povinná přesně a vědecky pojmenovat tyto technologie a základny) pouze zástěrka.
Na celý internet by asi stačilo 3G, nebo něco jiného.
Já se v tom nevyznám, ale to, co mě obtěžuje, jsou náckové zneužívající 5G.
To vím od GF a taky tomu všemu odpovídají všechny moje prožitky.

Ač to tedy běžnému debilovi není možné vysvětlit, tak je to technika. A na ni jsou napojeni náckové, kteří si můžou tím pádem hrát na technického boha.
Hrabat se v mozku, mluvit do mysli, posílat pulsy do těla a horory a choas do mysli, způsobovat nafukování, zvětšování tkání, rakovinu, všelijaké třesy, cukání těla, nemoce, jednou mi svítilo i zelené světlo z očí… je toho fůra.
Nikoho to nezajímá.
Tak je fajn, že je tu GF a že s její pomocí je možné se těmto zrůdám ubránit a že zařídí i depopulaci.
Protože já to aspoň slyším, aktivně s tím bojuju, jsem z mise, proto jsem se narodila.
Jinak se sem nemusím rodit mezi bandy debilů, to není moje karma, to je moje dobrá vůle. Chceme zpátky planetu a chceme zničit tuto bestialitu!

Ale uslyší toto idot s IQ tykve, co má hlavičku naformátovanou přes 5G, aby byl stupidní nacíček, co potřebuje svoje sociální sítě?
Ne, ten to neuslyší nikdy.

Tady je naděje, že se podaří sejmout ty nejhorší hypnotické struktury, aby se měla možnost reálně probrat pětina obyvatel, těch lepších, s aktivnějším duchem, těch neočkovaných, co si všímají a chápou.
Jde to dobře.
Nacíci to projeli, to je vidět, akorát vyvolali velký odpor, vedení už mají dávno v hajzlu, hodně lidí už nikdy nepůjde ani na tetanovku, jestli zkusí ještě něco nařídit, už se bude zabíjet.
To, že jsou prolhaný svině i s tím Ruskem, je jasné. Teď prý našli 120 dětí unesených Ruskem, ale v Německu. Dokonce je tak psaný i ten titulek! Kristovanoho, kdo tomuhle věří?

Takže ona se voda někde dovaří a začínám věřit, že tyhle svině, co se nám tu promenádovaly minulé roky jako „lepší lidé s racionálním myšlením“, už se možná nikdy nevrátí.
Pokud se včas probere pětina, která se díky práci GF vymaní z otrockých 5G systémů, setřese ze sebe nácky, díky vlastní síle a nároku na vyšší podporu vyšších sil a jejich ochranu.
Až budou mít náckové nepodchytitelnou pětinu obyvatel, jejichž mysl neovládají, tak jsou úplně v hajzlu.

Kultický systém jako takový je už vyčištěný, vřídla planety se očistila, kultický planetární systém už není jakkoliv závadný a člověka může pouze uzdravovat.
Nebylo to tak vždy, od výbuchu Gízy v tom bylo spousta vesmírného viru, ale to se právě v minulých dobách a zvláště v zázračném kosmickém procesu minulých let podařilo úplně obrodit a vyčistit.

Okupanti planety už mají pouze svoje nacistická udělátka 5G a HAARP. Tím nás sjíždí a formátují nám mysl. Bystřejší si toho aspoň všimnou.
Rozjíveným napíchaným liberálním spratkům, co se všemu jenom smějí a jejich tupým napíchaným rodičům již není pomoci. Ty hypnotizuje mikrovlnka s počítačem řízeným náckem a ne kultické vlivy planety.
Ale pětina se z toho může krásně probrat.
Jak je skupina lidí, co vidí no pak už se to může hýbat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter