Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Myslím si, že tyto magické principy, které rozhodují a které berou v potaz i spirituální stránku celé věci, že je to v podstatě Armageddon, bájný proces, při kterém se má lidstvo zbavit odpadu a zůstat ve zdravé formě a přejít do „Království božího“, je pravdivější verze, než co plácají bezvěrci.
Magické a kosmologické procesy ve všem hrály roli a obrovskou.
Spirituální úroveň lidstva rozhoduje.
Jen spirituálně vyspělé lidstvo je schopné pochopit, že 5G je zbraň.
Jen spirituálně vyspělé lidstvo nehodí jednotlivce, kteří se nelíbí systému, jako zástupnou oběť pro svoje pohodlí.
Nic z toho se neděje – ano, je to tím, že lidstvo není spirituálně vyspělé, je to odpad.
Ale – závěrečná zkouška je tady. Lidstvo vědělo, že přijde. Jestli neprojde, je to jeho věc.
O všem rozhoduje spirituální úroveň, ta se získává dlouhodobými procesy inkarnačních plánů. Takže, jestli je lidstvo geneticky degenerováno a narodily se do toho duše, kterým chybí k lidskému galaktickému rozměru několik eonů duchovníhoo vývoje, no tak půjdou do kšá.

Je to tak v pořádku.
Tu válku jsme vyhráli my, třeba i já. Namakali jsme se na tom, bylo to hrozný. Musela jsem odrazit šílený věci, musela jsem mít děsivou odvahu, dělat děsivý věci, takže si výsledek nenechám vzít a jestli mi to chtějí miliardy nějakých debilních prasoopic upřít, tak já obětuju je, tak jako oni obětovali mě.

Už mě serou všechny ty prolhaný zkorumpovaný, tupý, bezvěrecký svině.
Včetně všech těch dementů s Q-Annon, kteří ve veřejném prostoru rozjebali celý záchranný projekt na úplné sračky.
Který debil uvěří tezi, že hodný miliardáři z USA chtějí pomoci lidstvu? Aniž by v tom hráli roli jakkoliv mimozemské civilizace?
No těch debilů bylo a stále podobných idiotů je. Lozej po Andrejce a po „Poslech budoucnosti“.
Kupř. ten Cornel.
Ten tedy nemá rád už Q-Annon, už z toho nějak procitl.

viz:
„Celé tohle osvobození byla původně past a jejími strůjci bylo jen trochu menší zlo, než které se rozhodli zlikvidovat. Trump, nový Putin, Modi, Bin Salman, generál Flynn, JFK junior,. Elon Musk, ... všichni nás chtěli ojebat a rozdělit si moc nad planetou, ikdyž kultivovaně... V pozadí se ale mezi generáli spolupracujících armád připravilo osvobození na druhou, kdy zvítězila lidskost těch lidí a falešné osvobození nenechali doběhnout a rozhodli se vyřešit a očistit Zemi od zla definitivně a dočista. Pořád to byli Zednáři a další ksindl, a zkrátka armáda se postavila i jim.
….
Pokud by armáda v pozadí neudělala, co udělala, řítíme se dnes do NWO 2.0 a těžko říct, co měli s lidmi a se svojí mocí v plánu dál. Dozvíme se po "válce".
…..
Netvrdím, že všechno a ten průběh v pozadí jsem popsal správně, jsou to moje závěry a pravdu se dozvíme, ale základní fakta jsou v pořádku a tohle osvobození i GESARA a celý přechod byla jenom past. Rozhodně se osvobození realizuje a je, a oproti původním plánům, pouze z dobrých rukou 🪖. Takže sledujte informace od Poslové Budoucnosti ohledně přicházejících změn v systému, protože se realizují a stanou. Děkuju autorům za skvělou práci. Cornel“

Ale i když přestal věřit Q-Annon, tak uvěřil ještě většímu nesmyslu. Že nějaká „armáda“, (jakási, bůhvíkdo to má být, jaká armáda, čí armáda) získala moc nad světem, kterou hodlá předat „lidem“.
Zbláznil se?
To neudělá nikdo, nikdo, každý, kdo získá moc, už ji nepustí, natož aby ji dával „lidem“.
Tito idioti nemají ponětí, co se tady doopravdy dělo.
Kde mají mimozemšťany?
Vážně věří tomu, že tak ohavnou bestialitu vymysleli lidi?
A pak ji vyřešili taky lidi?
No tak co chtít po lidech, kteří uvěřili na hodné miliardáře? Prostě mají v hlavě nasráno a jakékoliv jejich závěry budou mimo.
Takže tito teď věří, že jakási „armáda“ s nějakým kvantovým počítačem jen tak pro nic za nic zachrání tupé dementní lidstvo, které jde všemu zlu na ruku, což by znamenalo mimochodem nové peklo a to ještě horší zřejmě, Putin je zlo a zlo a zlo a zlo, stejně jako předtím byl andělíček nejlepčí a brzo přijde ráj, všichni se osvobodí, vše na materialistických bezvěreckých základech a bez mimozemšťanů.

Řítíme se do NWO 2.0, do nahnání lidí do velkoměst, do digitálního koncentráku a nakonec do depopulace seřízené zábleskem ze strany Galaktické federace.
Ale to proto, že lidi místo toho, aby pochopili, co je důležité a projevili dostatečnou spirituální úroveň a chápavost a pochopili význam ducha a taky okolnosti tohoto světa, tak místo toho se „pohodlně usadili při sledování velké show“ ve víře v hodné miliardáře.
Bohužel, tato toxická americká sračka pohltila a zabila vše dobré v Čechách, co se tu rozvíjelo do té doby, než sem ta pohroma přišla. Nebylo toho moc, bylo to křehké a už je to pryč.

Kdo furt má číst takový žvásty?
Nějakých idiotů, co totálně ignorují veškerou realitu a jenom lžou.
Pro koho ten Cornel dělá? No asi pro NWO, jinak ta činnost, co vyvíjí, nedává absolutně žádný smysl. A všichni, které doporučuje, asi taky dělají pro NWO.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter