Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Něco romantického
Autor: Ripper (Občasný) - publikováno 20.5.2003 (13:27:19)


 Kelly (Občasný) - 21.5.2003 > Ellenna> "Chceš-li plivat špínu a dštít oheň, pošli oči svými myšlenkami nejprve do své duše. Vydržíš-li tento pohled (sakra upřímně), PAK TEPRVE jej obracej ven..... před ten práh, který sis UŽ zametla." Ty máš pocit, že na někoho plivu špínu??? Proč, prosímtě????

Neřekla jsem, že pochybuju o Ripperových slovech. Jen o nich nechci uvažovat jako o skutečné události, což ty děláš. A co když se to vůbec nestalo? To mě ale v téhle chvíli nezajímá, protože znova opakuju, že tu hodnotím dílo, ne čin, a je mi jedno, jestli se to tak skutečně stalo, nebo ne. Literatura přece není o doslovném popisování skutečnosti. Kde by zůstala básnická licence? Ripper si to mohl přece celé vymyslet, nebo částečně přikrášlit skutečnost... Ty hodnotíš hrdinu básně, já hodnotím báseň. Stejně tak - sama píšeš, že práce může být SEBELEPŠÍ, ale odsoudíš žáka, protože se nesnažil zabránit... Hodnotíš LITERÁRNÍ DÍLO, odsuzuješ ČLOVĚKA. Slohovka je dobrá, člověk je špatný. Dvě různé věci.
A nemyslím, že by ses potřebovala přede mnou hájit, nebo já před tebou. Jen se snažíme navzájem vysvětlit svoje stanoviska, ne? :-)
Stejně si myslím, že mluvíme každá o něčem jiném, takže tahle debata dál nemá smysl. Až mě zase nějaké Ripperovo dílko uchvátí, dám mu jedničku, a nebudu přemýšlet o tom, jaký je člověk a jestli se mu to skutečně přihodilo. Stejně tak ty mu můžeš dávat jedničky, protože vezmeš jeho básně za skutečnost a bude se ti líbit, co dělá. OK? :-))))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter