Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Den Kerbera z kolekce Fantasy Pokusy
Autor: unseen (Občasný) - publikováno 22.1.2004 (07:00:54), v časopise 28.1.2004
další>


BlueSky (Občasný) - 22.1.2004 >

*v k zalknutí horkém vzduchu -opravila bych na : v horkém vzduchu k zalknutí:-)

*Zlostí supící Gromek se vydal pryč pomalým krokem tvora zničeného vedrem. - nesedí mi supět zlostí a  k tomu kráčet pomalu:-))Nějak si to nedovedu představit.

*proč je z mužův hlas naplněn tak - vloudilo se písmenko z

 A ještě pár drobných chybek, ale mlčím, nerada bych QB pohlavek:-))

*Jinak, je fakt, že není třeba se neustále držet představy slušňoučkých a hodňoučkých trpaslíků ze "Sněhurky a...":-)) Tohle byl trpaslík drsňák, to je jasný, válečník:-))) A chlastal..tak co by i sprostě nemluvil. :-) Sice se mi to taky nelíbí, ale co nadělám:-) S trpaslíkem jedním, hrubým, sprostým:-))

Bééé, smutnej konec..a proč vůbec ten hlídač  syna začaroval do psa? Nebo kdo ho začaroval. Předpoikládám totiž, že musel umět čarovat, když trpaslík vrah se rovněž jako za trest změnil ve psa:-)Něco jsem přehlédla, přeskočila?! Hezky napsáno. *Kerberus-od Cerberus-hlídací pes-proč takový název? 3lo vlastně o konec starého Kerbera a začátek nového. Přiznávám, že okolnosti kolem Cerbera neznám, no ještě nastuduji abych pochopila:-)Že by ještě nějaká alegorie, co mi uniklo..sákryš:-)


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter