Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
The Aviator
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 28.2.2005 (20:07:24), v časopise 5.5.2005


Kajman (Občasný) - 23.3.2005 >

Ahoj Oplatko, ač se zde již nevyskytuji, po měsících jsem nakoukl a natrefil zrovínka na tvou recenzi a myslím, že je dobrá. Od doby, kdy jsem objevil Totem, tzn. pár let "tamů nazád" jsi udělala obrovský posun vpřed! Letce mám, ale stále jsem si nenašel čas se podívat. Scorseseho filmy obdivuji, ač opravdu stopáž bývá nadměrná.

Vytknul bych ti, aby to bylo fér, a nemazal jsem ti jen med kolem úst, snad jen dvě věci - jednak příšerný výraz "dílčí vypointovaní", to je hrůzná nečeská zkomolenina, která píchne do oka a druhá věc - "Di Caprio učinil další krok od dívčího idolu směrem k charakternímu herectví": to neučinil, protože ho činit nemusel. Di Caprio prakticky už od dětských rolí byl a je skvělý herec a k nešťastné a osudné nálepce "dívčího idolu" přišel jen díky jedinému filmu, všichni víme kterému. Před ním i po něm zahrál vícero skvělých rolí, což ale mnohým, nepočítám, že tobě, jaksi ušlo...


Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter