Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
První meditace Aničky
Autor: romann (Občasný) - publikováno 5.6.2001 (00:40:01), v časopise 5.6.2001


anitram () - 12.6.2001 > anicko, romane, donesly se mi bourlive reference o vasi vymene - inu mi to neda .o))
1) samozrejme roman nemuze "vedet", co anicka prozivala, ma o tom jen predstavu, vytvorenou na zaklade svyc informaci, zkusenosti a prozitku. ta je stejne chabym drazem aniccina prozitku, jako jsou jeho chabym odrazem i aniccina slova :o)
2) at uz anicka prozivala cokoli, prozivaLA to. Ted proziva neco jineho. Kazdopadne ted zrovna proziva to, co TED prozivat POTREBUJE.

Romane - to preci vis, stejne jako vis, ze nema vubec zadnou cenu apelovat na jeji pamet. Reagovat na Anicccin zoufaly pokus vyrovnat se sama se sebou a s tim, co momentalne povazuje za krok vedle znovuzverejnenim jejiho tehdejsiho pokusu o popis tehdejsiho prozitku mi pripada zbytecne a stejne zoufale, jako jeji pocin sam. Jakoby se otec podivoval nad tim, ze hracka, kterou detatku opatril, lezi pohozena v koute, ac jeste pred par dny ji ditko tahalo s sebou snad i do vany... Neni jedno, ze hracka (cast Stvoreni .o)) byla ditkem odvrzena, odhozena, ze se mu znelibila, ze pocituje zast? Mozna jen uvidelo jinou a potrebuje si chvili hrat zas jinak.....

Anicko, delej a prozivej, co potrebujes.
Clovek ma tendenci si prozitky urcite etapy pribarvovat a v jine etape je nezridka premaluje, zvlast, kdyz si uvedomi, ze visel na tom, co si sam nabarvil... Ovsem nezridka se stava, ze pak zapomene, ze ten obrazek vedle kudrlinek a imidzovych veci obsahoval i odraz prozitku... Omluvit pred sebou sve tehdejsi pocinani pak znamena to cele premaznout. Otazka je, zda to, cos prozitkem nahledla, pak zmizi, jako to zmizelo na portretu, ktery byl pretren cernou , kdyz uz nesel roztrhat......
Mam te rada a drzim palce.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli anitram
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter