Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rodina z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.8.2006 (18:34:53)
další v kolekci>


 Prokletí (Občasný) - 17.8.2006 > Absolute> Mishka:
Myslím, že jsme oba dva opravdu jinde a neshodnem, ale to se holt stává ;o)
Jen abych nevypadal jako úplný oslík: To s tím, že mašinka vyplivne hotové dílo jsem myslel jako scifi nadsázku...
K mým tušovým stromečkům - ono je za nima taky léta driny naučit se vést štětec, umět ho nasazovat, umět vést stopu, ředit tuše... ale to je vlastně buřt. A budka vpravdě vypadá líp, to mi stvrdil chlapík, co malbu učí na vysoký škole a je jeden z top10 současnýho českýho výtvarnýho - podružné.
A k tomu matení - já totiž nechápu, proč teda robit něco na complu a snažit se, aby to vypadlo nekomplově - je to plýtvání technikou která má širší možnosti, protože člověk není omezený materiálem, omezování její neomezenosti.

Zkrátka neshazuju digitální umění, jen mi neleze pod fousy, když nepřiznává samo sebe.
Nic, nechám Ti posledné slovo, asi to spolu nerozsoudíme ;o)))

Absolute:
Nemyslím,že klasickým technikám odzvání, jako důkaz vezměme třeba boom malby v devadesátých letech, kdy se zdálo, že je mrtvá. Tím míň mi přijde, že by digitální umění vytlačovalo současné, možná se časem dostanou na společnou útoveň, ovšem klasický techniky maji přeci jen náskok několika tisíc let a digitální umění je na klasice postavený, chtějme to brát nebo ne.

Ještě k velkým plátnům: 1. je dělá jen málokdo, 2. je prakticky nikdo nekoupí... lukrativnost výtvarného umění je vštěpovaný historický omyl, možná tu byla v době baroka. Znám se osobně s lidma, který v dnešním výtvarným něco znamenají a každý druhý má tu a tam problém zaplatit složenky a na volný noze nemůže žít vlastně nikdo ;o))))

A ten poslední řádek podepisuju hodně tlustě ;o))))

Mějte se oba ;o)
m.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Prokletí
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 1 (4) 5 7 8 9 10 11 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter