Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nefotokunderground
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 13.11.2006 (21:38:45)


 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > doupovec> Děkuji ti příteli za povzbudivá a pochvalná slova s jemným nádechem žárlivosti. Mým záměrem bylo vytvoření nejen nefotokundergroundu, ale i komplexního "kundergroundu", který by zasahoval nejen focení či nefocení, ale našel by uplatnění i v jiných oblastech umění: ve výtvarnu, sochařství a třeba i hudby. Ale pokud je toto všechno vázáno na sepisování nějakých teoretických esejí či manifestů, pak bych se na celý kunderground mohl tak akorát vysrat.

Nějakou pičovinu bych nejspíš dokázal sepsat (mám slovník), ale s manifestem to bude horší. U nás v rodině panuje po generace silný, historickou zkušeností podpořený odpor k manifestům všeho druhu. Jeden můj vzdálený prapředek kdysi (tuším v roce 1848) něco takového sepsal, a byl z toho průser světového kalibru. Kladem sepsání onoho tebou navrženého manifestu by mohl být pozitivní dopad na Minervu, respektive Minervy, protože by to s ním nejspíš praštilo o zem, čímž by se do nefotokundergroundu zařadil přímo fyzicky.

Stran citátu začínám mít podezření, že znáš mého nadřízeného nebo alespon mou budoucí tchýni, protože oni mne za mistra omezenosti považují odjakživa.

Nakonec celý problém "kam s ním" myslím úspěšně vyřešila členka vyhlašovacího manšaftu Janahe, která nefotokunderground zařadila do soutěže a v podstatě tím dala jasně najevo kam patří. Zda se stane samostatným životaschopným směrem či nikoliv rozhodne budoucnost a ochota autorů se kundergroundem, případně alespon jeho nefotografickou odnoží zabývat.

Tlačenku jsem radši dneska ani nekoupil, dopadlo by to jako vždycky.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Ógyst Pisoár
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter