Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V cukrárně nad útulkem andělů
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 9.1.2007 (22:10:39)


čtenář Robinia - 3.2.2007 > Janele, proč ses tak rozčertila a rozjela?! :-) na takovou klidnou poznámku pana redaktora?! Je to jeho osobní názor a kams´ Ty něj vygradovala 19.1.!! Možná ses´ tím bavila, možná ses´ tím fakt potřebovala uklidnit, kdo ví...V.M. neshazoval Tvoje jistě silné emoce v té básni, ty tam snad cítí každý.
Jsem zatím naprosto nezúčastněný čtenář (toto je má teprve třetí přečtená báseň tady), možná až poznám..., budu mluvit jinak .-)
Mně osobně se ta báseń nelíbí (a ta hudba k tomu už vůbec ne). Na můj vkus je to přehlcené citama, sílou či jak to říct, právě na rozdíl od Leodegr. vůbec nevnímám žádný chlad (ale to jsme senzitivní ženský,jdem rovnou na věc :-)). Já mám raději trošku neříct tak na plný pecky, nechat trochu volnýho prostoru, anebo když naplno, tak zase trochu jemněji. Až zjistím, jak si dát obrázek, tak se přihlásím...

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter