Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Modřanské postsynchrony
Autor: miroslawek (Občasný) - publikováno 27.2.2007 (10:48:48)


 Šílená svině (Občasný) - 2.3.2007 > miroslawek> Fajn, miroslaweku! Výborně, dostals mě. Nebudu to ověřovat a malke má pravdu a ty také, že je to celkem běžné spojení to "utíkat se". Budu vypadat jako blbec, ale rád to udělám - ZMÝLIL LSEM SE. A mé zmýlení pochází z toho, že nejsem tak dobrý v každém spojení,které se naskytne. OMLOUVÁM SE. Nedělám to často, takže, prosím, nechť je libo.
Ale chci říci jednu věc, milý. Já jsem věděl, co tim chceš říci. "že koleje před sebou utíkají". Víš, já nemám takovou zkušenost s int. publikováním (kosmi letům ti gratuluji - promiň ironicky) , ani s některými zákrutami čs.jazyka. Ano, máš recht. Přeji ti to. Přeji ti úspěch na totemu. Šel jsem do hospody a přemýšlel, nikoliv o tvé básni - promiň z mého hlediska za to nestojí - ale o své argumetaci, o tom jak srozumitelnost souvisí s kvalitou, co je běžné a co nikoliv...jaký je vztah tvůrce v int. s hodnotitelem ap. Zpětná vazba? To je tvoje věc. Zabýváš se kritikami svého díla, dělej jak chceš. Jsi dobrý autor? Já nevím. Podle této básně ne. Má mé tvrzení hodnotu? Proč by mělo. Záleží mi tobě? Ne. Tobě na mě? Asi těžko:) Nakonec vše v pořádku. Jen jedna drobná věc. Jsi vyrovnaný umělec - to je dobře. Ale argumet, který byl v podstatě vyroben během pár vteřin - dojmologický - sic nevyšel, ale je jen zástupný za znění celé básně. Mně celkem jeden konkrétní intelektuální básník bez talentu je celkem lhostejný. Fascinujemě něco jiného: totiž nepochopení a sebeobelhávání v těch nejbanálnějších věcech. Jsme tady na hnojníčku umění a občas se z něho trochu něco vyklube ale spíš míň než víc. Lidé,kteří tady tvoří, přistupují na to, že budou hodnoceni davem! Já to beru. Ale i na tom hnojníčku vznikají tak roztomilé absurdity, že se tu tvůrci dožadují (když hodnotitel nesouhlasí s dílem) kdovíčeho. Když dáš pětku - říkáš svůj názor. Když ne (nerozumíš) neměl bys hodnotit. Obecný jev - čím má autor větší ego - tím drsněji to vyžaduje. Budiž, je to lidské - znám to dobře - z obou stran. Přeji ti dalších osm let na internetu (jizlivost za to pohřbívání) a více lidí, kteří nerozumí (v dobrém). Dvacetpět lidí, kteří rozumí, je horší než ten, co nerozumí a navíc ho to ani neoslovuje - a ještě se ti snanží formulovat proč (a navíc o tvé úspěšnosti profesní, umělecké ap. ani nerozhoduje). Ta báseň (koleje jsou jen zástupný problém) je prostě taková intelektuální křížovka s nezajímavými spojeními, ale díky také tomu "utíkat se" vytváří dojem kdovíjaké propracovanosti. Řeknu to tak: abych ti napsal věcnou kritiku, potřeboval bych na tu báseň a nastylizování den. Nestojí to za to. Totemní produkce stojí za těch pár poznámek, co se tady běžně píší. Ale vnímání autor-hodnotitel za tu diskuzi (mně) stojí,i za ten čas.Je to svět v malém - v čem jsou ty omyly, proč, kdo má pravdu...je to zajímavé. Zvláště, když je na to příležitost. Je to mnohem fascinující (přístup autora k tvorbě a jejímu hodnocení)než 85 procent zdejší produkce. Té tvé nevyjímaje. :) Já se poučil:malke sice nerozumí umění, ale chápe "utíkat se". Miroslawek sice nechápe, že všichni co mu dávaj pětky, tak jeho básni nerozumí,nebo jen na bázi "oslovuje", ale když na stejné bázi dostane horší hodnocení, tak se čepíří.A opíječ si nedokáže ověřit argumenty svého tvrzení...No, poučné. O lyrykovi radši ani nemluvím, nerad bych ho mělna svědomí. Měl se. Já se zase stavím.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter