Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Večeře pro osm
Autor: Licorne Noir (Občasný) - publikováno 13.7.2007 (15:08:20)


 Licorne Noir (Občasný) - 21.7.2007 > celej on> Díky moc za obsáhlý komentář.. :) Myslím, že ta šablonovitost Ital = mafián a ten Brit v Korejské válce je vlastně ve své podstatě jedna a ta samá věc. Zajímám se o historii a tak jsem v tom mez. kontingentu a Číňanech viděl použitelné téma (a určitě tam sehrálo roli, že mám mnohem raději Brity než Američany :) - a nenapadlo mne, že by to čtenáře mohlo hodně zarážet. Mohlo se to víc rozebrat, to je pravda a asi by to bylo i lepší. Vlastně v tomhle případě to bylo něco "netradičního" proti tomu "tradičnímu" italskému mafiosovi.
Podivnost "nehnutí brvou Číňana" opět odkazuje na upřesnění, které by vneslo víc světla. Předpokládejme jeho původ na Taiwanu nebo Honkongu. Pak by zas tolik nebyl namíchnutý, že někdo pobíjel komunisty. Spíš by to chápal jako druh nutného zla. On by asi bojoval taky v podobném případě.
Nevysvětlení proč se scházejí a jak se poznali jsem udělal schválně. Vysvětlit to věrohodně by asi bylo mnohem delší než sama tahle povídka, takže jsem to nechal raději na čtenáři.
To o "stejnosti chování" byl dobrý důvod k zamyšlení.
Ještě jednou díky za podnětný komentář :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Licorne Noir
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter