Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obeť II
Autor: jawka (Občasný) - publikováno 2.2.2008 (18:18:33)


 Janele z Liků (Občasný) - 3.2.2008 > Drk> Bavili jsme se o tom s přítelem, o sledovanosti určitých básní, titulků, lidé reflektují "anděla, oběť, hlubina"---vždy to tak nějak zapůsobí více, ta slova sama o sobě jsou zvučná, s příslibem, pěkně jste to nazvala veteší, která má emanovat hloubku, ale určitě to nemusíme shazovat jako pouťový slovní inventář...v oné oběti, bledosti, vidím svůj strach, nedostatek své síly, zavřené oči, klopení zraku, sama se k němu nyní uchyluji, zároveň hluboce zakořeněnou touhu po něze, kterou mám personifikovanou do éterického nepřežraného těla svého protějšku..."obět" je tak trochu tedy, když to přeženu, personifikací mých pocitů a tužeb...

V minulosti jsem často nad touto problematikou přemýšlela. Napadaly mě situace podobné této. Představte si hromadu těl, těch pohozených a bezvládných, polomrtvých, nebo před časem již vychladlých, ležíte v té hromadě, na vzdálenost rtů od vás další položivý...Políbila byste jej, v té hrůze, neznámého?...Ve smrtelné křeči?

Nikdy nepochopím, jak ta hitlerská loutka, která měla po převzetí "dočasné" moci sloužit jen k tomu, aby vyštvala sociální demokraty a komunisty, buřičskou, potrefenou osobnost, kterou považovali dostatečně ohraničenou,na to aby nakazila svou nacistickou výstředností vládní aparát-dokázala se svými nohsledy tolik propracovat mechanismy zvrácené eugeniky..."architekturu koncentráků" pak převzali bolševici...Nepochopím tu zvrácenost, selektivnost, vy brejlatí, staří se šedými vlasy, matky s dětmi---vy rovnou do plynu...těhotným ženám fenolové injekce...a nemusí to být jen šoa, stačí se podívat na praktiky, které na sobě zažili političtí vězni...Malba "oběť 2 mi" připomněla i kurdské hladovkáře, kteří protestují proti režimu...šoa zde nemusí být identifikovatelná hned na prvním místě...nabízí se i problém uprchlíků, uprchlické tábory, etnické čistky...cokoliv...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter