Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kříž nohou z kolekce Akt Denisa
Autor: mperdik (Občasný) - publikováno 29.7.2005 (08:53:09)
další v kolekci>
Kříž mých nohou, tě bude podpírat.


Poznámky k tomuto příspěvku
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > Na druhou stranu, prezentuje se tady hafo fotek, kde do toho autor "nic nedal" a ani to pořádně nevyfotil (nezaostřil, atd.)
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 29.7.2005 > Dost formální. Asi jako návštěva na Pasovém oddělení (dobrý den, jdeme si pro ten pas ... sedněte si ... tady tohle vyplňte ... dostanu od Vás 200 Kč ... přijďte za měsíc ... nashledanou). Trochu (trochu hodně :-) jiným nasvícením a kdyby takhle neukazovala hlavu, mohla to být docela pěkná abstrakce - akt. Ten kříž rukou-nohou není marnej.
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 29.7.2005 > jak mladá Issová


já fotkám nerozumím, ale těším se ještě na mnoho a mnoho příspěvků z této kolekce :-)

Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.7.2005 > děče je pěkný, ale akt sám mě zas tak moc nebere... spíš se mi líbí, že si mohu něco představovat s tou tvou poznámkou pod fotkou.
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 29.7.2005 > tamta se mi libila moc, tady jsou moc videt kosti, klouby a podobne...kam se podely zenske ladne krivky?
<reagovat 
čtenář Minerva - 5.8.2005 > Spartakiáda!
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 29.7.2005 >

Co k fotce říct? Nahá žena...


<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 29.7.2005 > Bellis> Nahá žena s překříženýma nohama. :-) Inu: Wow!
<reagovat 
 Srůitól (Občasný) - 29.7.2005 > nečekaná> Nahá žena s překříženýma nohama na černém pozadí. Tož dobrá.
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 29.7.2005 > Srůitól> Inu zkusím ji přesvědčit, ať se svlékne na náměstí za plného provozu. Bude to pak akt podle tvé libosti?
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 21.8.2005 > Mhh.. Mnoho chyb. Proč také volíš takovéto polohy? Jsou poměrně křečovité, deformují tělo a nevypadají moc vzhledně.
<reagovat 
gongey (Občasný) - 29.7.2005 > ta holka je tak pěkná, že to je hřích fotit ji takhle, akt bych nesvedl, ale tohle mi připadá, jak fotka do alba trofejí, nic víc.
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2005 > gongey> S tou krásnou holkou nesouhlasím. Není na nic nic zajímavého a nemá apsolutně žádnou jiskru. Křečovitý výraz. Takový tuctovka
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 5.9.2005 > zase se směje
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 7.9.2005 > buryzon> Se jí to líbí
<reagovat 
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > Stále o ničem, mohl jsi prostě nějak cvakat foťákem a vyšlo by to nastejno ... ne-li líp :) .. no a ten název, celé je to takové velké nic.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter