Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci křižovatka těla z kolekce Akt Denisa
Autor: mperdik (Občasný) - publikováno 5.8.2005 (08:59:49)


Poznámky k tomuto příspěvku
iKerim (Občasný) - 5.8.2005 > Vypadá do pěkně...
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 5.8.2005 > PŘIPADÁ MI JAKO BY BYLA ZMRZAČENÁ, POLOHA NOHOU, NATOČENÍ TĚLA.
<reagovat 
toono (Stálý) - 5.8.2005 > ocenuji zejmena ten smyslupny nazev.. par vylizancu to pak urcite okouzli..
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > toono> teď jsi asi mluvil o sobě, co?

Možná o svých paskvilech v photoshopu?
<reagovat 
gongey (Občasný) - 5.8.2005 >

bez urážky, nerad bych se dočkal podobně trapného útoku jako minerva, ale taky to vidím na slušný záchvat padoucnice. opakuji, chudák holka a doporučuji prohlédnout si nějaké akty a snažit se je pro začátek třeba jen napodobit.


<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > p74> p49:Souhlasím s názorem "chudák holka". Když ji neumíš nafotit, pak bys to neměl dělat, nebo alespoň nepublikovat. Vypadá jako prázdná, hloupá, laciná holka - nic víc, nic míň

Vidím, že se tím řídíš..
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 5.8.2005 >

prepánajána!

tá holka vôbec nepôsobí lacine!!!

posobi neskusene, rovnako ako autor, tvar absolutne nejde k telu, myslim, ze ona sa ani nechce fotit, nechapem, ako si ju k tomu prehovoril...

zena na fotke nie je ani modelka, ani clovek, ktory sa tomu chce venovat, krc je jednoznacna odpoved, len to akosi nechces vidiet, najdi si na fotenie vhodnejsi objekt

 

je to detska krcovita tvar a telo ako z koncentraku

neviem, ci to dokonca nehranici s trestnou cinnostou... ci je to fotene v ramci dovolenych praktik - to uz prehanam, len sa snazim nejako tomu porozumiet...

 


<reagovat 
protěž (Občasný) - 5.8.2005 > Vypadá to zajímavě.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > protěž> Zajímavě? Já už tu ženštinu úplně nenávidím. Vykotlaná nána se svlíkne, křečovitě uculuje a pak se v záchvatu padoucnice válí po koberci, dává si nohy za krk a mameluk to fotí. Pěkná scénka do něčeho jako MPFC, to leda.

Když už nemáš, autore, žádný nápad, tak já ti jeden dám. Nech ji pumpovat nahatou u cesty kolo.
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> Ano, s tím bych souhlasila.. ale oproti těm předešlým to podle mě vypadá zajímavěji (tou polohou těla..) třeba to bude příště ještě lepší..
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> Asi je těžší fotit akt než přiblblé roury či automatem kýčovitou architekturu? Nemyslíš. Zkus si to.....
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > Minerva> takhle nahodou vypada jak issova.. i kdyz ta se mi moc nelibi..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > Minerva> 

a cim by pumpovala?? nemyslim pumpu..


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > mperdik> No a? Co to má společného s tím, že ta fotka je pitomá? Vlastně ano, má. Ukazuje se, že zobrazuje věrně myšlení svého autora.
 
Když ti jde tak o to, aby to bylo těžší a ještě těžší, postav se při focení na hlavu a aparát balancuj na palci u nohy. Jistě ti všichni zatleskají. V cirkuse.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > protěž> Příště?!
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.8.2005 > S.P.> 

nojo.. tady ty typy mě nepřijdou příliš zajímavé, ani celkový styl focení (viz Minerva), ale tou polohou těla mi přijde na tom něco zajímavého..

a proč pořád tak křičíš, ti ukradli tlačítko capslock čico? :o)


<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> Ono to vypadá, že jsi pěkná ošklivka a žárlíš na model?

Ale to je tvůj problém, nikoliv můj...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > mperdik> Odkud se takoví lidi pořád berou?!
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.8.2005 > S.P.> tak to máš teda těžký :o))
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > S.P.> Nebuď tak narcisticky zahleděn do svého rozmázleho nesmyslu " projetého autobusu" http://www.totem.cz/enda.php?a=97910
ale hodnoť tento akt.

Jinak mohl bys mi ukázat nějaký tebou focený akt,
chtěl bych vědět, zda tomu rozumíš i prakticky?
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> Pro začátek je to dobré, že si pokládáš otázky.

Prokrvuje to mozek a velmi prospívá
<reagovat 
 S.P. (Občasný) - 5.8.2005 > protěž> TĚŽKY JE NA TO POŘÁD NĚKOMU ODPOVÍDAT. TO MÁŠ JAK S FOCENÍM, SOUSTŘEĎ SE NA OBSAH, NÉ NA TECHNIKU. JE TO JAKO BY SE TĚ DONEKONEČNA NĚKDO PTAL PROČ FOTÍŠ DIGITÁLEM. PROČ? PROTO.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > mperdik> Ty jsi ukázkový poděs. Akt ti hodnotí všichni zhruba stejně. Vážně si myslíš, že každý, kdo ti řekne, že není dobrý, by ti měl ukázat stovku vlastních nafocených aktů? Opravdu? Ani se mi nechce věřit že něco takového existuje.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Díky za tvůj monolog, připadá mi tak trochu jako do zrcadla. Rýáda si radíš?
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 5.8.2005 > PERDÍKU PERDÍKU, NECHOVEJ SE JAKO DEBIL. CO NA TOM CHCEŠ KRITIZOVAT? FOTKA KOMPLETNĚ JE CELÁ K HOVNU, SLUŠNĚ ŘEČENO, TO BY MĚ ANI TAK NEZARAZILO, ZARÁŽÍ MĚ ALE ŽE JSI NATOLIK ÚZKOPRSÝ A NEVIDÍŠ ŽE JSI ZE SEBE PRÁVĚ UDĚLAL TOTÁLNÍHO TROUBU.
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > S.P.> ano fotka toho autobusu je skutečně/ tvými slovy/ k hovnu.http://www.totem.cz/enda.php?a=97910

A defacto mne tvůj subjektivní názor na tento akt nezajímá....

Krása je skutečně subjektivní, ale nechci se s tebou o tom bavit.

Někomu se to líbit bude někomu né. Je to věc stylu, vkusu, a hodnot....
<reagovat 
 S.P. (Občasný) - 5.8.2005 > mperdik> OPRAV MĚ JESTLI SE PLETU, ALE TADY JE DISKUZE K TVÉMU PŘÍSPĚVKU A NÉ K MINERVY ROURÁM, NEBO MÝMU HNUSNÝMU ROZMÁZLÝMU AUTOBUSU.
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > S.P.> aha díky, že jsme si to ujasmnili.

Chtěl jsem jenom říct, že i kritika by měla být "kryta" hodnotami kritiků, nikoliv jen prázdými slovy "neumělů". To myslám obecně. Proto si to nevztahuj a neurážej se. Ukaž mi tebou focený akt, který je /dle tvého názoru/ lepší než tento, pak tvou kritiku budu respektovat. Rozumíš mi?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > mperdik> "Nemusím být slepice, abych posoudil, jestli je vejce dobré."
<reagovat 
 S.P. (Občasný) - 5.8.2005 > mperdik> NE. TOBĚ OPRAVDU NEROZUMÍM, NAŠTĚSTÍ.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Vkládáš mi do úst konstrukty tvé vlasní hlavy. Proč si myslíš, že se mám s nimi ztotožnit. Co když právě tvé psychologické pokusy hodnotit /virtuálně/ druhé,
jsou tou arogancí, které se sám vysmíváš.

Zloděj křičí chyťte zloděje?
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Jak víš, že není laciná? Zbytečně moc filozofuješ.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Tak se tak nechovej a nebudu Tě za ni pokládat.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > tak bohatý nejsi... Není to v tom, co vykopávají zloději a ničí mol a rez.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > Minervo, není to v množství hodnotitelů, ale v kvalitě.
Váhu by pro mne mělo hodnocení tomasW, cedrika, jendy... Nikoliv laiků co právě dostali dig.kompakt k narozeninám. I když samozřejmě tyto "pokusy" ukazuji těmto laikům právě pro kontraverzi recenzí.

Prostě grafiky a abstrakce např, toona, Minervy, S.P. se mi nelíbí tudíž ani neočekávám, že by je mohly zaujmout mé akty....
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > p74> Trvalo ti velmi dlouho než pochopils, že plýtváš /ám/ časem.
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > p74> Je mi opravdu líto, žes narazil do vyleštěné výplně dveří....
<reagovat 
gongey (Občasný) - 5.8.2005 >

ehm, mohu se zeptat? jakým fotoaparátem to je focené? jak nasvícené, jaká clona, čas? kolik času přibližně zabralo focení téhle slečny, byla focena celá kolekce, nebo ji vždycky někam povalíš a cvakneš?

 

a musím dodat: byla tu řeč o darování digitálu, nebo tak, já bych byl doprdele rád, kdyby mi někdo dal foťák k narozeninám, nebo vánocům, ale vůbec nemyslím, že to souvisí s kvalitou fotek. taky musím říct, že kdybych měl tady na totemu některé věci doshující kvality, kterou předvádí minerva, tak by mi to v nejmenším nevadilo. taky se tu opíráš do kritiků, myslím, že se svým uměním by jsi měl být vděčný i za názor obyčejných lidí, i když tě zprvu může urážet. no hodně štěstí člověče nešťastná. :o )))


<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 5.8.2005 > gongey> E-20P Olympus, 5mpx kolekci jsem dělal asi 5 hod.

Samozřejmě na totem jsem vložil nejméně zdařilé.
Nechci ať se mé fotky " potloukají" po internetu.

Pravda je, že ta dívka je akrobatka, jelikož jsem měl jen cca 12metrů čtverečních černého sukna.

Samozřejmě chtělo to čas, nesvlékla se hned.

Jinak, já si čísla dívek mobilu neberu, dám svoje a když chtějí zavolat zavolají, když né tak né. Jsem radši, když přijdou s kamarádkami či přítelem, než pak řešit nějaké komplikace.

Nikdy jsem neřekl, že nejsem vděčný za názor všech lidí, řekl jsem, že mne hlavně zajímá názor těch, kdo akty fotí.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 6.8.2005 > Z tohohle pokusu přímo čiší, že modelka i fotograf jsou v oboru naprostí začátečníci...
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 7.8.2005 > xmark> díky za poklonu, mám rád nové začátky!
<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 5.8.2005 > Nevim ... pekna holka se na akt moc nehodi ...
Jsem si ted vsiml, jak zvlastni, tenoucky, brisko ma hubena holka, kdyz se takhle natoci ... musim to vecer jeste prozkoumat nazivo :)
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 7.8.2005 > Pouhypatlal> Pouhypatal:...jak zvlastni, tenoucky, brisko ma hubena holka, ..

To je právě to,co se mi líbí!
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 7.8.2005 > Nic méně, vypadá to pěkně...
<reagovat 
Ozka (Občasný) - 9.8.2005 > tahle holka má obličej na nádherný portrét, ale na akt se opravdu nehodí. Věř mi, sice nejsem fotograf, ale už nějakou tu dobu kreslím a vím o čem mluvím
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 21.8.2005 > Velmi pěkná fotka. Upravil bych jen polohu a vlasy viditelnější.
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 22.8.2005 > Dobrý nápad,ale hezčí dívka by vůbec neuškodila. Tělo nic moc
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 5.9.2005 > a proč ten úsměv?? 
<reagovat 
obscurite (Občasný) - 9.9.2005 >

Ehm, sem si všim, že to tu někteří kritici dosti žerou, bych tak řek. Ať si každý publikuje co chce - komu líbí, líbí, komu ne, koukat nemusí. Jak prosté  

 


<reagovat 
Bokonon (Občasný) - 19.10.2005 > ... hrůza
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter