Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci -11- z kolekce Jízda nocí
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 30.8.2005 (02:48:58)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
fff (Občasný) - 25.8.2005 > ha
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 30.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.8.2005 > to je zajimavé...ty vlasy vlevo.
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 30.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Dekujinechci (Občasný) - 30.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 30.8.2005 > nejsem si jist...
<reagovat 
seth (Občasný) - 30.8.2005 > (2 xylofon)všechny tyhle jedoucí auta jsou hodně dobré,taková fikce.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 30.8.2005 > No jo, tak něco k věci, abych taky řekla. Tyhle obrázky nejsou špatné, líbí se mi věci zastavené v čase a prostoru. Snad by mě taky zajímal nějaký záměr, ale bůh ví, nebo v tomto případě ty, Janahe, je-li. Nezůstanou mi v hlavě, na sítnici, takže vlastně jak vidím k nim nemám moc co říct.
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 30.8.2005 > přihodím ještě otázku po shlédnutí pár dalších děl z kolekce

v čem tkví objevnost téhle fotky (celé kolekce)?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2005 > xylofon> 

Přihodíš? K čemu?

Máš dojem, že by se tady měl autor obhajovat, že si dovolil něco publikovat? Já měla naopak dojem, že sem dává své výtvory, aby se vyjádřili ostatní. Stačí napsat že ti to připadá úplně blbý, ty ironické otázky si můžeš nechat od cesty. Omlouvat se ti za ošklivý zážitek nebudu, neměls na to klikat.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.8.2005 > Janahe> Obhajovat snad ani ne, ale určitý pocit provinění je plně na místě.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2005 > Minerva> 

Já se cítím provinilá ažaž. A co je komu do toho?


<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 30.8.2005 > (Hehe... To je zajímavé, někteří mohou být v hodnocení sprostí a pak ještě tvrdit, jak se tady něčím ušpinili. A někdo zase nesnese obyčejnou otázku.
Takový malý dvoreček plný zvířátek.)

Xylofóne, nejsi vyvolený, máš blbé otázky a neumíš klikat. :-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2005 > nečekaná> 

Nevím, kdo se ušpinil, a co se týče otázky, tak to byla otázka přesně ve tvém stylu, dokonce jsem přemýšlela, jestli xylofón a nečekaná nejsou jedno a totéž, když se tak shodně blbě ptají. A proč jsi to fotila? Co sis při tom myslela? Co sis myslela, že si budou myslet diváci?  A proč sis to myslela? A co si tedy diváci myslí - určitě už ses z jejich reakcí něco dověděla? A co si myslíš o jejich reakcích?

Básník chce říci, že chce být menší a menší. Básník chce říci, že chce být trpaslíkem.

Příspěvek nedávám do prózy, je to fotka, tak hodnoťte fotku.

 


<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 30.8.2005 > Janahe> Oceňuji, že u mne vidíš nějaký styl. Ostatní mi za další komentář nestojí. Což nemyslím pohrdavě, ale nechce se mi vysvětlovat, ty už stejně obrázek o mně máš.
K fotce jsem se snažila cosi napsat, ale nic kloudného jsem nevypáčila, jak vidno níže. Takže je dobře, že většinou mlčím, no ne? :-)
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 30.8.2005 > nečekaná> Ještě mě napadá... Vysvětlovat básničky je určitě zcestné. Ale říct něco k fotkám, proč ne? No ale nefotím, že, takže tomu prd rozumím. Amatérsky se domnívám, že za fotkami stojí nějaký příběh. Komu se vysvětlovat nechce, tak prosím, jen je mi nepříjemné, že tázající se je považován za blbce. Tak.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2005 > nečekaná> 

Nikoli za blbce, za provokatéra. Když někdo napíše, že by ho zajímalo, v čem tkví objevnost toho obrázku či celé kolekce,. tak se na nic neptá. A překvapuje mě, že to musím vysvětlovat právě tobě, ty jsi v takovém rýpání přeborník. A vzápětí se tváříš jako naivka, která neví, co dělá. Mě tyhle tanečky prostě nebaví a zrovna dneska nejsem naladěna nijak tolerantně.

 


<reagovat 
 čtenář nečekaná - 30.8.2005 > Janahe> Tak přeborník jsem, hm, to jsem myslela, že jsou tu jiní kabrňáci. Ale tobě asi stačí málo.
Když vy inteligentní lidé příliš předpokládáte, že ostatní užívají jazyka a významu slov stejně jako vy. Třeba je xylofon ještě školou povinný a víš dobře, jak se tam plýtvá slovy: Co chtěl tím básník říci?
Všimla jsem si, že často odpovídáš podle nálady. :-)
Víš co, nic ve zlém. Končím s plky, nejsem profesionální prudič.
<reagovat 
 xylofon (Občasný) - 31.8.2005 > čtenář> xylofon je bývalý redaktor _Jiko_ co nedával pětky, ale nechtěl jsem ti kazit průměry - to se tu nenosí

Přihodím se vztahovalo k první poznámce, ke které jsem přihodil ještě druhou.

Jo pochopilas, byla to kritika otázkou. Otázkou kterou by si měl položit konzument i autor. Proč autorovi stálo za to vyfotit právě tohle a právě takhle. Když jsem proplouval kolekci, došel jsem k názoru, že to byl takový fotodadaismus, z nudy jsi cestou busem mačkala spoušť na dlouhé časy. Nic víc nic míň.

Ať už je to jakkoli emočně nabité, chybí mi ten záměr, to sdělení.
Toť rozvinutá forma kritiky

ps: Autor musí rozhodně své dílo obhajovat pokud "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
", to si uvědom, jinak to nezaškrtávej
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.8.2005 > xylofon> Já vím, že jsem to pochopila, a jsem ráda, že to otevřeně přiznáš. Na rozdíl od jiných, co se náhle začnou tvářit nechápavě. Ano, o kritiku zájem mám, ale nevím, proč by z toho vyplývala povinnost nějaké obhajoby. Tohle není disertační práce.  Fotka buď působí nebo nepůsobí, jakékoli dodatečné kecy k ní jsou jen dodatečné kecy, které sice leckoho zajímají, protože lidé jsou zvědaví, ale na kvalitě fotky nic nemění.  Kdybys napsal, že nevidíš na kolekci nic objevného, tak ani nešpitnu. Mě naštvala tvoje formulace; když  zaškrtnu, že mám zájem o hlubší kritiku, neznamená to, že mám zájem o kdejakou jedovatou básnickou otázku. Na Totemu se buď dávají pětky, nebo se mlčí, nebo se píšou jedovatosti. O hlubší kritice si člověk může nechat zdát (tedy jsou i výjimky, abych někomu nekřivdila, třeba xmark v tomto směru září jako hvězda jasná). Nezdá se mi, že by některá z mých předchozích fotek byla nějak objevná, tak nevím, proč bys měl očekávat objevnost zrovna u téhle. Nebo u celé kolekce. Ještě jsem zřejmě nedospěla do stádia objevných děl. Zcela evidentně se mi nedostává hlubší kritiky, takže se moc nevyvíjím.  Možná taky proto, že k tomu nemám genetické dispozice. To je jedno. Ale u svých fotek mám zájem o názor diváků, nikoli o prezentování názorů svých.
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 31.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 31.8.2005 > Hm... libi...
To je foceny digitalem?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.8.2005 > Zuzzz> Ano, digitálem. Teď už v podstatě bazarovým. ( Nikon Coolpix 4500 )
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 1.9.2005 > Hm... tak to je dobry. Ja jsem si myslela, ze neni dobry fotit digitalem na dlouhy cas, ze tam vznika digitalni sum nebo jak se tomu rika, a ze je to tam pak dost videt, ale tady zadnej sum nevidim, tak me to trochu prekvapilo.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.9.2005 > Zuzzz> Na některých fotkách  bylo šumu víc, na jiných míň, ale je tam. Dá se to dodatečně trochu odšumit.  Ovšem některé snímky to z neznámých důvodů v podstatě nepotřebovaly. Ono by se vidělo na papíře.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.9.2005 > Zuzzz> Dívala jsem se na originál - u tohoto snímku bylo šumu dost, tady se muselo odšumovat důkladně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter