Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci -11- z kolekce Jízda nocí
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 30.8.2005 (02:48:58)
následující v kolekci>


 Janahe (Občasný) - 31.8.2005 > xylofon> Já vím, že jsem to pochopila, a jsem ráda, že to otevřeně přiznáš. Na rozdíl od jiných, co se náhle začnou tvářit nechápavě. Ano, o kritiku zájem mám, ale nevím, proč by z toho vyplývala povinnost nějaké obhajoby. Tohle není disertační práce.  Fotka buď působí nebo nepůsobí, jakékoli dodatečné kecy k ní jsou jen dodatečné kecy, které sice leckoho zajímají, protože lidé jsou zvědaví, ale na kvalitě fotky nic nemění.  Kdybys napsal, že nevidíš na kolekci nic objevného, tak ani nešpitnu. Mě naštvala tvoje formulace; když  zaškrtnu, že mám zájem o hlubší kritiku, neznamená to, že mám zájem o kdejakou jedovatou básnickou otázku. Na Totemu se buď dávají pětky, nebo se mlčí, nebo se píšou jedovatosti. O hlubší kritice si člověk může nechat zdát (tedy jsou i výjimky, abych někomu nekřivdila, třeba xmark v tomto směru září jako hvězda jasná). Nezdá se mi, že by některá z mých předchozích fotek byla nějak objevná, tak nevím, proč bys měl očekávat objevnost zrovna u téhle. Nebo u celé kolekce. Ještě jsem zřejmě nedospěla do stádia objevných děl. Zcela evidentně se mi nedostává hlubší kritiky, takže se moc nevyvíjím.  Možná taky proto, že k tomu nemám genetické dispozice. To je jedno. Ale u svých fotek mám zájem o názor diváků, nikoli o prezentování názorů svých.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter