Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Závod z kolekce Nihilismus v nás
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 5.8.2001 (21:19:46)
další ve sbírce>
Závod

Ženete se střemhlav kupředu
Vidíte jen jedinou cestu a světlo...aspoň to vypadá jako světlo
Ale nikdo neví co to vlastně je
Nikdo to nedokázal dostihnout a chytit
Myslím že to ani není možný

Nevidíte nic kolem sebe
Neznáte pojem “okamžik”
Přítomnost není hodna velkých planů
Každý musí mít plány

Váš cíl se jmenuje budoucnost
Děláte pro ni vše
V každém čase přítomnosti co vám uniká mezi prsty
Jako vám uniká budoucí život jenž nemůžete nikdy žít
V momentě co se budoucnost mění v přítomnost
A na obzoru se znovu směje nový cíl

Každý den bojujete v malé bitvě
Po každé jiné a přesto stejné
Někdy vás čeká vítězství
Jindy prohra
Ale v celku prohráváte vždy
Všichni

Slabí zhynou - jenomže silní taky


Poznámky k tomuto příspěvku
Kirké (Občasný) - 19.11.2001 > Vypadá to jako světlo, protože se nacházíme v nekonečné tmě.. Oslněni zářnými okamžiky snad ani nemůžeme vidět okolo, oko je citlivý ne/dokonalý nástroj lidského vnímání. Není budoucnosti ani minulosti..
Body: 5
<reagovat 
Smatz (Občasný) - 5.8.2001 > Bylo toho hodne, co se ve mne behem cteni naskladalo. Ale postupne to zacalo vyprchavat k zapomneni pod tihou dalsich radku. Takze asi nenapisu nic :)
Ba ne: tak treba -
svetlo...vypada jak svetlo - bez komentare, nechci urazet (mne se tohle proste nelibi)
Pritomnost neni hodna planu, ale pritom je kazdy musi mit? Jednak je to divne slohove a druhak - i myslenkove
V kazdem case pritomnosti - sorry, mne se tohle nejak nezda, ale neberu Ti to
ale ty dalsi tri radky jsou celkem pekny :)
Jenze pak to je znovu takovy - proste to pak ma rychly spad...
Asponze to ma nejakou myslenku na konci, behem cteni jsem nemohl na zadne zustat dele nez tri radky :(

PS> pokud bych to hodnotil vzhledem k mym schopnostem (a tomu, jak jsem hodnocen), dal bych trojku. Ale takhle - mo, dikybohu za ty tri radky :)

Temno v dusi a dabla v tele! (jen aby to neskoncilo spatne :)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 6.8.2001 > To mně se to zase líbí... a nebudu to rozebírat, ještě bych se do toho zamotal.
Jsou věci, u kterejch se nedá drncat hlavou o každou cihlu slovíčka... musí se do nich napařit přímo a naplno.
Hmm, však jsem říkal, že se do toho zamotám...
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 6.8.2001 > Perfektní.
Body: 5
<reagovat 
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > Moc líbí. Ten konec mě trochu zamrazil. Svatá pravda.

Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.8.2001 > SMATZ: "svetlo...vypada jak svetlo " a "V kazdem case pritomnosti" ..chápu že se to nelíbí ,věc každého vkusu.Ovšem "Přítomnost není hodna velkých planů -Každý musí mít plány" za tím si stojím.Ano je to nezvyklé,ale je to myšleno ironicky.Myšlenku to má jenom jednu..i když rozvětvenou..těžko k tomu na pár řádcích napíšu víc.. Že to je divné slohově o tom není pochyb.Sice můžu říct,že se snažím psát netradičně v zájmu originality.Ano.Ale nebudu tím zastírat absenci básnického talentu.. píšu i ve verších,ale mám s tím docela silné problémy,nemám na to holt moc buňky :o) Dík za zhodnocení.


<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.8.2001 > INDICATE:K tomu konci..rád bych řekl jak to je originální apod. ..no v rámci myšlenkového zpracování básně snad ano.Ale hlášku "Slabí zhynou" jsem slyšel v jednom dílu Star Treku :o))) Docela mě zaujalo jak to bylo jednoduše a výstižně řečený,tak jsem si to vypůjčil a přidal k tomu ten dodatek.
<reagovat 
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > Myslela jsem i tu poslední sloku a hlavně: Každý den bojujete v malé bitvě...... Ale v celku prohráváte vždy... Juj, o tom by se dalo krásně diskutovat.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.8.2001 > INDICATE:Ach tak :o)Diskutovat rozhodně,mám na tohle téma spoustu šílenejch teorií :o))
<reagovat 
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > P.S.: Poradíme se s Kyborgy a cestou galaxií, sektorem X236IMP 60 budem mít na diskuze dost času:) (ovšem, máš-li dost antihmoty, jinak nejedu, chichi)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.8.2001 > INDICATE:Ty už ten Star Trek nesleduj :o)) mimochodem:Kyborgove - nemaj to byt spis Borgové? :o) ..eh.. DeadKennedys:A ty už ten Star Trek vůbec nesleduj ! :o)))...ale X236IMP 60 ještě neznám :o)
<reagovat 
Smatz (Občasný) - 6.8.2001 > Tak jsem se tu zase jednou spolecensky ztrapnil :)
Nemyslel jsem to spatne (fakt to byl jen muj nazor, bez jakychkoli osobnich averzi, kdyz stejne autora neznam), jen jsem necekal, ze se tak hrozne seknu.

Ale vidim, ze si z toho nic nedelas, tak v tom pokracuj a nenech se mnou kazit :)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.8.2001 > SMATZ:Jak ztrapnil? Hodnocení typu "Perfektní" potěší to rozhodně a taky potěší,že to třeba někdo vidí podobně jako já,ale na to aby člověk poznával nové věci a sám se jistým způsobem zdokonaloval potřebuje především negativní kritiku,která ho nutí přemýšlet...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.8.2001 > Dobrá myšlenka, ale kdybys ji řekl méně slovy, byla by to bomba:)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter