Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Extrémista z kolekce Nihilismus v nás
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 17.11.2001 (00:43:58)
další ve sbírce>
Extrémista

Rozmlátil jsem prezidentovi USA hlavu na kaši
svojí baseballovou pálkou
Beru násilí
jako primární zákon
Protože akceptuji
myšlení jejich světa


Poznámky k tomuto příspěvku
blabolil (Občasný) - 15.11.2001 > Silné...
Body: 5
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 15.11.2001 > Tak fajn - extrémní jedničku, můj milý Extrémisto! :o)))
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 15.11.2001 > Pochopila jsem to až napodruhý, ale - chyba není na vašem přijímači. Dobrý !
Body: 5
<reagovat 
3022 (Občasný) - 15.11.2001 > Ne. Mě to zkrátka nic neříká ,nedojímá mě to ,nerozesměje mě to ,nelíbí se mi to ,nepochopil jsem to...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.11.2001 > 3022:No,že nelíbí a nic neříká mě nikterak neudivuje...Ale jaks to nemoh pochopit,když je to tak primitivní?!?!? :o)
<reagovat 
 3022 (Občasný) - 15.11.2001 > DeadKennedys> Nu ,možná jsem to pochopil ,ale myslel jsem ,že jsem to nepochopil ,protože to přece nemůže bejt tak primitivní... a ono možná jo...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.11.2001 > 3022:Po lopatě:Násilí není řešení,neboť pokud se k němu uchýlíš,klesneš na úroveň těch proti komu jsi ho použil,byť se oni ve srovnání s tebou dopustili mnohem větších zvěrstev."prezidentovi USA" bych mohl nahradit jakoukoliv osobou,kterou nemám rád nebo s ní zásadně nesouhlasím.
Ale intelektuálně náročný mi to fakt nepřijde :o))
<reagovat 
 3022 (Občasný) - 16.11.2001 > DeadKennedys> Výborně ,hned se cítím lépe když vím ,že vedle mě žijí lidé ,kteří by raději nechaly masové vrahy dál vraždit ,lupiče přepadávat a rasisty provádět ty jejich malé genocidy s tím ,že přeci neklesnou na jejich úroveň a neuchýlí se k násilý. To snad nemyslíš vážně člověče!? Jistě ,v ideálním světě bychom nemusely násilý používat ,ale tenhle svět ideální rozhodně není (ani nikdy nebyl a nebude) ,někdy je prostě nutné proto zlu bojovat a nejde-li to jinak i použitím síly.

Naštěstí tu stále jsou lidé ,kteří se nebojí ušpinit si ručičky... po pravdě řečeno jsem opravdu rád ,že patřím mezi ty bezohledné a špatné chlápky ,kteří jsou od přírody násilničtí... Když totiž kupříkladu zítra potkám skupinu zdivočelých skinů pokoušejících se umlátit k smrti nějakého roma ,bez jakýchkoliv zábran vytáhnu devítku a (nepůjde-li to jinak) ,postřílím je jako prasata. Ty je zdřejmně slušně požádáš ,aby toho nechaly ,promluvíš jim do duše o etice a morálce ,načež rezignovaně odejdeš s tím že se na jejich úroveň neklesneš. Nebo zavoláš policii ,ať tu špinavou práci udělá za tebe někdo jiný... ovšem zda to ten chudák do té doby přežije ,to přeci není tvoje věc ,že?
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 16.11.2001 > Ale jo, mě se ten nápad líbí!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.11.2001 > 3022:A pak že jsi to nepochopil :o)
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 1.12.2001 > Také dobrý kus
Věřím, že president USA (obzvláště tento) nemusí být pro racionálně uvažující a trochu informované lidí příliš milý, ale až tak moc...?
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 2.12.2001 > AlexBobrLetadlo:Mno, je to trochu přitažený za vlasy, aby to lidi víc "praštilo přes čumák" :o)
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 25.12.2001 > Fajn...takze jsem si v diskusi ověřil, že jsem to pochopil, že v tom nic víc není. Není. Škoda. Čtyři. Přeju lepší nápady. Ahoj.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 25.12.2001 > Bobr : No jako že pokud se uchýlím k násilí, prohraju neboť se budu chovat stejně jako ti které nemám rád a proti nimž to násilí použiji...ale asi jsi to pochopil :o)
No mě to přijde vcelku jako dobrý nápad, i když nic převratného.Vnucovat ti to ale nehodlám :o)
<reagovat 
 j'en ai marre (Občasný) - 26.12.2001 > DeadKennedys> OK. smajlík.
<reagovat 
Melchis (Občasný) - 15.1.2002 > No je to dobre napsany. Zajímavej nápad. OK.
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 29.5.2002 > .
Body: 5
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 10.9.2002 > To je teda síla.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 10.9.2002 > T.B.Š. : To je teda kritika :o)
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 20.10.2002 > Kazda propaganda zada svoje silna slova... TOhle jsou jedny z nich. Posledni dva radky zni znacne alibisticky, ale co se da delat, kdyz chces prezit v tomhle zlem a osklivem svete, plnem nasili a nenavisti. Abys prezil - budes ho sirit dal? Takhle nejak chapu tvuj vykrik.
Body: 1
<reagovat 
tunguzka (Občasný) - 9.7.2004 > Mě to připomíná rádobyrebelují text Divokýho Bila
AMERIČTÍ BLBEČCI
HÁZEJ BOMBY NA IRÁK
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.7.2004 > tunguzka : Boze....rozcupuj me, roztrhej, zatrat me jako to nejhorsi v literarnim svete....ale takhle urazet me teda nemusis ! :o)) a to mam stesti, ze jsem tu paradu zatim neslysel ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter