Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Přírodě z kolekce Midi
Autor: PeerGynt (Občasný) - publikováno 26.9.2001 (15:03:44), v časopise 5.10.2001
další v kolekci>
Toto je úvodní skladba ze sbírky mých dílek.


Poznámky k tomuto příspěvku
angilek (Občasný) - 26.9.2001 > Cítím z toho lásku.Její bol i šťastná období.Nádherný....
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 26.9.2001 > Hezké - velmi jemná a příjemná hudba...je jak svítání, které se mění v končící den... je v ní smutek - dost smutku, ale zároveň i určitého klidu; ale i radosti...
Body: 5
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 26.9.2001 > Moc milé překvapeníčko!:-)
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 26.9.2001 > Páni! Tak tohle je OPRAVDU moc povedený.. Je to věnovaný přírodě komplexně, nebo jednotlivě jejím částem - vodě, lesu, obloze? Osobně bych typla spíš to druhý...
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 28.9.2001 > Hezké
Body: 5
<reagovat 
janvlas (Občasný) - 7.10.2001 > Dobrá souhra tónů.
Body: 5
<reagovat 
Kasumi (Občasný) - 22.10.2001 > moc pekny :))
jemny
citim souzneni

faktpekny :)
Body: 5
<reagovat 
kolicek (Občasný) - 15.11.2001 > Zahřává to dušičku a srdíčko. Je to moc roztomilý :) Skládej dál, abysme si mohli poslechnout zase něco hřejivýho *******
Body: 5
<reagovat 
Ema (Občasný) - 22.3.2002 > Ne, tak tahle je nejhezčí. Je smutná ale krásná a plná harmonie. Taky vidím vycházet sluníčko a pak ptáky, jak letí vysoko. Je a to šumění teď, to je krásný. Dešťová hůl? dala bych jedničku s hvězdičkou a s měsíčkem :)
<reagovat 
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Měl bych jen malou výtku - po +- minutě nastoupí Cello nebo Contrabas...nic proti (bas je bas), ale někdy mi to přijde moc ohulené...(dost možná je to věc zvukovky...)
Krásně se to poslouchá...a to je cíl! Dobře...velmi dobře!
Body: 5
<reagovat 
PeerGynt (Občasný) - 27.6.2002 > Ano, je to vec zvukovky, s midi jsou problemy hlavne s tim, ze se neumerne zeslabujou a zesilujou nektery nastroje. Ja sam MIDI nezenu primo do zvukovky, ale pouzivam JET-midi wavetable a jsem VELMI spokojet. Prevadi MIDI do WAVu a vetsina nastroju (ne kytary) zni uplne stejne jako ve zkutecnosti.
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 28.6.2002 > PeerGynt> Hmm! Tak díky, dobrá osvěta. Zase jsem o něco chytřejší. Koukám, že jseš s MIDI, resp. s hudbou na mnohem vyšší úrovni, než já... Rád se něco přiučím!
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 22.2.2005 > Nádherné,málokdy na mě něco zapůsobí jako tohle
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 22.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter