Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci OUAT z kolekce Midi
Autor: PeerGynt (Občasný) - publikováno 5.4.2001 (12:01:08), v časopise 11.4.2001

MIDI soubor

pozn. redakce: Autor publikoval tuto hudební tvorbu,
počkejte si prosím, až se soubor stáhne celý.



Poznámky k tomuto příspěvku
angilek (Občasný) - 26.9.2001 > Teď jsem tě na Totemu objevila a je mi jenom líto, že už se mi tenhle objev nepodařil dřív.
Body: 5
<reagovat 
Ema (Občasný) - 31.3.2002 > Jooo hezký. Seš šikula. Beru tě jako hnací motor pro sebe abych se snažila zdokonalovat a zdokonalovat a taky něco takovýho složila :)Ne, ještě lepšího :))))))))))))))))))))))
<reagovat 
gargamelus (Občasný) - 26.6.2002 > Promiň...sám takové řeči nesnáším ale:
Zpočátku to trochu čpí motivem známé z:
"Dům u vycházejícího slunce"...
Potom příjde silná část, pak se to vrací...
Ale jako celek dobrý!
<reagovat 
PeerGynt (Občasný) - 27.6.2002 > Jsi druhej clovek, kterej na to prisel. (Ten prvni nejsem ja) Pisnicku Dum u vychazejiciho slunce jsem si poslechl poprve potom, co jsem byl upozornen na to, ze tahle je tomu podobna, takze jsem v tom nevinne, ale uznavam, ze je to pravda... BTW, je to moje druha pisnicka (prepsana do pocitace) ta prvni se nedala poslouchat :-)
<reagovat 
 gargamelus (Občasný) - 28.6.2002 > PeerGynt> Jak mi mluvíš z duše... Totiž, abys rozuměl: X-krát se mi stalo, že jsem cosi stvořil a najednou jsem zjistil, že akordické schéma či melodie až nápadně připomíná písničku, kterou jsem předtím neznal...
Budiž sproštěn viny, kolego!
<reagovat 
Čtenář - 5.2.2004 > juj kdo prosim zpiva v originale pisem dum u vychazejiciho slunce ?? diky
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 13.4.2001 > To není špatné! Trochu mi tam tedy vadily ty činely... nebo jak to nazvat. Je pravda, že s MIDI nejde dělat žádné velké zázraky. Zkus někdy něco temnějšího a tajemnějšího; basa, varhany. Jinak Ti bez obav složím poklonu, jelikož hudbu dávám ke stránkám HTML rád, i když ne každá se hodí jako kulisa ke čtení. Měj se... PS: Jinak bych velmi rád sám něco v MIDI složil, ale zatím se mi to moc nepovedlo. Přiznávám proto, že ani jednu skladbu, kterou doplňuji k básním, jsem (bohužel) nesložil já. Proto máš můj dvojnásobný obdiv...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Jan Vlasák - 27.5.2001 > Mít kvalitnější zvuk >>> seš profík
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter