Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pištesi
Autor: Periskop (Občasný) - publikováno 26.12.2006 (17:54:45)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
harpagon (Občasný) - 26.12.2006 > Zajímavé, není prvoplánové - ještě se vrátím
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 26.12.2006 > ne všechny, ale některé velmi -- třeba my way, road movie 02, hi-life 02 -- u všech musím ocenit kultivovanou barevnost
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 26.12.2006 > pekna praca.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 26.12.2006 > ale jo
Doporučil 
<reagovat 
hair spray king (Občasný) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 26.12.2006 >

Pracovitej chlapec,hm, chvalime/emotikon usmivajici se s mrkacim okem a mirne se uklanejici - neni v zakladni nabidce - pozn.red./

Ty woe, ale fakt uz nebudu listovat ktery nejvic, proste 10DD


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > kyc
<reagovat 
touha (Občasný) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > A uznavam, ze bez prestavky melu pantem, jsa ve vsem jen diletantem, vsem povolanejsim se to hodne libi - ale mne proste ne.
<reagovat 
Estel (Občasný) - 26.12.2006 >

tatí...proč děláš shrnutí?

Shrnuješ jen letošní úrodu že jo?

 

Tohle nemá na Totemáči obdoby... díváš se na nás z moc velké výšky co se týče kvality.

Funguješ tady jako motivační prvek...

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.12.2006 > dobrý, no
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > omlouvam, ze to prepisuju, jsem indisponovana tim notebookem - talentovany je, povrchni neni. Tohle je pohodlne. [Coz je patrnejsi tim, jak je to tu nahusteny] a co je pohodlny neni dobry.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.12.2006 >

Já oceňuji práci a koncepci. Jinak mě to příliš neoslovuje.


<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 27.12.2006 > zatim fakt skvely, ale neco na te ztratile je, jeste se vratim, ted se mi to stejne nechce vic rozvijet. coz teda nerikam ze nekdy bude..
<reagovat 
RD (Občasný) - 27.12.2006 > Adbusters
<reagovat 
scairp (Občasný) - 27.12.2006 >
je to... skvelé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 27.12.2006 > Kompilace povedená, jednotlivé kousky kolísavé úrovně. Každý si v tom něco najde - a pak pochválí, v tom je to ztratilino "na jistotu".
<reagovat 
a-ha (Občasný) - 27.12.2006 > Je toho zbytečně moc, ještě se vrátím.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 27.12.2006 >

no... už jsem ti to někde psal..... když vezmeš tři obyčejné fotky, hodíš je do nevšedního barevnýho odstínu, zdeformuješ je, seřežeš hlava nehlava a přilepíš k sobě, tak ti z toho vyjde poselství vždycky zaručeně. a protože je tam těch motivů hodně a je tam hodně barev a je to jaksi *independent*, tak je to nekritizovatelný. tím neříkám, že se mi to nelíbí, ale obávám se, že je to kýč, jako pohlednice boomerang.

mi to přijde, že jsi vyškrábl ,co jsi měl zásuvce ve stole, vybral jsi fotky, který byly samy o sobě docela dobrý, ale něco jim přece jen chybělo, a našel jsi jim dvojčata.

dal sis s tím jistě práci, je to efektní soubor, ale pro mě bohužel právě moc efektní. říkám NE.

ale dávám 5. ;-)

 


Body: 5
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 26.12.2006 > A protoze to je asi jediny nazor mimo, pokusim se rozvest. Mne to ze vseho nejvic pripomina takovy ty kycovity obrazy nahych bilych divek na vzpinajicich se bilych konich a zamilovanych parku na silnych motorkach a malych stenatek a kotatek a rezanych kvetin. Ty umis fotit. Umis z toho vyskrabnout i ten pribeh, kterej je na fotce uzasnej uz jen tim, ze se nemusi nijak siroce rozepisovat, proste tam nekde vibruje. To obdivuju. I kdyz jde o obrazek rohu sprchy nebo zdi v dome, ma to nazev, ze te to kamsi nakopne. Tohle je trochu promichany, stary novy... A je videt, ze to mas v pazi, ale proste mi to prijde jako moc na jistotu a kyc. Nic z toho nejde na dren, nic z toho me nedonuti rict ty vole a vytrestit oci. - Dokonce mozna v tom je ten problem, v pazi. Nedavno jsme se s jednim clovekem bavili o dalsim cloveku, v necem genialnim. Ve vareni knedliku treba. A jeden clovek rekl: No jo, to ale znamena, ze se ted musi na vareni knedliku uplne vykaslat. Mozna by stalo za to, kdyby ses na to sem tam taky zkusil vykaslat.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 27.12.2006 > ztratila> 

doufám, že z tohoto rozhovoru nevznikne nepříčetná diskuze o tom, co je kýč - to už jsme tu několikrát zažili a to je horší než černý neštovice :)

 

předesílám:

a)  uznávám tvoje právo na vlastní názor, tedy že periskop stvořil v této sérii kýč - rozumím asi tomu, jak to myslíš a je skutečně možné se na věc takhle podívat (asi to bereš tak, že u periskopa převážila snaha po kultivovanosti nad prožitkem)

b)  taky ještě předesílám, že periskop nepatří mezi mé srdcové autory (v poezii už vůbec ne - tam bych sama možná použila termín kýč) a že ho nehájím z žádných osobních důvodů, mé argumenty směřují hlavně a především k tomuto příspěvku

 

kdo v čem vidí kýč, je těžce subjektivní záležitost -- ty prostě MÁŠ takový POCIT, což je v pořádku, já zas mám pocit něčeho jiného -- dle mýho si periskop prostě pohrál s materiálem -- jo, je to pro mne POŽITKÁŘSKÁ HRA s tvary, barvou, náladou, pojetím prostoru (intimita nebo zas otevřené prostranství, klid, pohyb apod.), jakýmsi virtuálním haptickým dojmem etc. a on je v tom dobrej -- on je takovej labužník, úplně to z něj čiší a v tom je pro mne opravdovej (proto taky nepovažuju tuhle sérii za kýč)

 

další věc: už jen ten název - pohlednice - beru to tak, že nemá jít o žádné závažné sdělení, asi jako když malíři malovali čistě žánrové obrázky - co je na tom špatného? nic - co se mě týče, působí hlavně na moje smysly, vytváří zajímavá spojení, vztahy --

 

to je můj názor, ale, jak jsem řekla, nechci ti ho vnucovat, jen jsem měla potřebu uvést nějaký protiargument a pokusit se obhájit svůj vlastní postoj :)


<reagovat 
 anae (Občasný) - 26.12.2006 > ztratila> on je strašně umělecky nadanej, ale trošku povrchní, no :-)
<reagovat 
hajka (Občasný) - 27.12.2006 > asociále...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 27.12.2006 > Uvidíme co přinese nový rok ;-)
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 27.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 27.12.2006 >

pro mě nezajímavé, nicneříkající

nezaujalo :(


<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 27.12.2006 > Zaujalo:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 27.12.2006 > povedené mne zaujalo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 27.12.2006 > některé vážně moc...
Body: 5
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 27.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 26.12.2006 > TheThing> it´s only rockandroll... but i like it! :-)))
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 27.12.2006 > Periskop> "If I could stick my pen in my heart..." :-)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 27.12.2006 >

Nic z toho ti vyvracet nebudu, protože se vším, cos napsala, se dá souhlasit. I tak ale názor neměním.)


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 27.12.2006 > ztratila> jasně, máme prostě na tuhle věc rozdílnej názor, což není nic špatnýho :)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 27.12.2006 > yes.)
<reagovat 
Moni...que (Občasný) - 27.12.2006 > osobně na tom nic moc nevidím, líbí se mi proestel, ale to už mám v oku a pak privacy protection. Spíš mě děsí jakási podobnost s učebnicema a knižkama tak ze sedmdesatejch, osmdesatejch let......podivný barvy, nepříjemný světlo, jakoby umělost. Jestli to má být shrnuti, tak proč by ne, ale dohromady mi to vůbec neladí (ono to asi nema ladit,že) Celková působnost je pro mě negativní a nezajímavá.     
Body: 2
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 28.12.2006 > dobrá úroda, máš suchou sýpku?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 28.12.2006 > uz za tu praci
Body: 5
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 30.12.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 31.12.2006 > jakysy urczitý souhlas s Hermitem..a kizc? No koment k Ztratile :)
Doporučil 
<reagovat 
čtenář afro - 2.1.2007 > Moc fajn.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 29.12.2006 > muf
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 29.12.2006 > šedé> haravlk?
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 3.1.2007 > Periskop> tak napůl
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 13.1.2007 >

kde máš poslední dílo s tak krásnými a obsáhlým kritikami?

hysterii u chlapů nesnáším ještě více, než-li u ženskejch


<reagovat 
Claw (Občasný) - 24.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter