Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce vlčí z kolekce Prostředky
Autor: unseen (Občasný) - publikováno 8.2.2002 (00:10:54)
další ve sbírce>
běžet
setřást sounáležitost
tak sladkou a tak klamnou
bez níž je možné zemřít

popřít
sám sebe v nočním sněhu
nalézt svou tvář a doufat
že srst už bude šedá

běžet
utíkat do samoty
pro stříbrného boha
vrčet, výt, opájet se

a vědět
že před cejchem psa neuteču


Poznámky k tomuto příspěvku
Sebeast (Občasný) - 8.2.2002 > auuuuuuuuuuuuu :)
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 8.2.2002 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 8.2.2002 > !
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 8.2.2002 > opravdu pěkná vlčí... :O)
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 8.2.2002 > dokonalý !
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 8.2.2002 > Jen se schovívavě usmívám, nic neříkám ,teda nepíšu.
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 11.2.2002 > Fines> Nemohu se nezeptat - shovívavě se usmíváš před nebo po naší malé výměně názorů?
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 11.2.2002 > Unseen.No já jsem se schchchovívavě usmívala už dřív nad tvojí tvorbou, to ch je tam schválně, abys slyšel ten smíchchch. Shovívavě to není ono, co cítím. A kydyž už jsi tak přesný pravopisec, tak v poznámce u mého dílka, bych tě chtěla upozornit, že před a proto se píše čárka .)))))).
Já prostě nemám potřebu se vyjadřovat k dílkům ,která mi nesedí, jen jsem ti chtěla ukázat ,že to taky umím, ale velmi citlivě. :))).
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 12.2.2002 > Fines> Mea culpa,mea maxim culpa, již nikdy se neodvážím pozvednout svůj nehodný hlas ze špíny nevkusu a neumětelství, kam patří ;o))))))
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 11.2.2002 > Na Totemu je zhruba pět básníků. Ty mezi ně patříš.
Body: 5
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 12.2.2002 > Gavrik> Ďáble! Být lepou básnířkou, myslel bych, že se mne snažíš obloudit předstíraným uznáním, abys pak setřel pel mé nevinnosti. Ale takhle... ;o))))))
<reagovat 
Print (Občasný) - 12.2.2002 > unseen-Gavrik:-o)))))
Ale Gavrik má pravdu - jen počet bych krapánek rozšířil!:-)
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 12.2.2002 > Fines. Ale no tak latiníku, pročpak tolik ironie, vdyť pro nás oba spoustu místa tu je.
Stačí jen usmát se maličko a pootevřít dobré srdíčko. Možná najdem i styčný bod, kde si budem vhod. :))).
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 13.2.2002 > Fines> ;o)
<reagovat 
Andrej Armenov (Občasný) - 28.2.2002 > Vlk a pes? Pes a vlk? Kam se poděla Tvá originalita, unseen? Psí vlk už tu byl tolikrát...
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 28.2.2002 > Andrej Armenov> Nad originalitou se zavřely kalné vody každodennosti...co naděláš....
Nehledám originalitu pro originalitu - tu a tam zacítím něco, v čem seshodnu s několika dalšími jedinci...a nebudu snad o tom mluvit jen proto, že nejsem první?
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 28.2.2002 > no a co? čpí to chtí po přívlastcích, ale nepřesných. Malá pohnutka, žádná básnička, není třeba uveřejňovat a ten počet jedniček je snad jen stádní reflex.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter