Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce pět minut z kolekce Prostředky
Autor: unseen (Občasný) - publikováno 22.2.2002 (00:07:16)
další ve sbírce>
nečinná strnulost pozdního odpoledne
na zemi koberec z opadaných slov
trváme
dýcháme
někdo se i dotkne
a v koutku tiše tiká smrt


Poznámky k tomuto příspěvku
tkadlec (Občasný) - 22.2.2002 > tu strnulost bohužel znám
.. pěkné
Body: 5
<reagovat 
Dent (Občasný) - 22.2.2002 >
Body: 1
<reagovat 
jean (Občasný) - 22.2.2002 > Tak to není špatný.
Body: 5
<reagovat 
Print (Občasný) - 22.2.2002 > Bylo by to dost silný a krásný i bez té smrti na konci.
*!
Body: 5
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.2.2002 > Print> Když ale ona tam je....a nezmínit ji, ještě by se nakrkla....
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 22.2.2002 > se nakrkne tak jako tak...
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 22.2.2002 > ...
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 22.2.2002 > a tiká...a tiká...a tiká.
Body: 5
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 22.2.2002 > A zase u oázy!:-) Trošku se poosvěžím a zase jdu do pouště!:-)))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 22.2.2002 > Tak tohle se mi, ač je to k neuvěření - líbí!
Body: 5
<reagovat 
lucik (Občasný) - 23.2.2002 >
Body: 3
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 22.2.2002 > To jsem nevěděla, že mě to může odhlásit samo - jasně, že jsem to byla já!
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 25.2.2002 > Oplatka> Jak je vidět, tak stoprocentně se naše vkusy zase nerozcházejí...
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 22.2.2002 > Souhlasím s Printem, že ta smrt na koncim nemusela být - je to ale jednoduché zakončení, že? :)
Body: 5
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 25.2.2002 > AlexBobrLetadlo> Ona ta smrt není tak docela na konci....tedy vizuálně jistě, ale jinak tam potikává celou dobu...
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 25.2.2002 > unseen - souhlasím s Tebou. Myslím, že říci toho hodně krátkou básní je to největší umění.
<reagovat 
RocketQueen (Občasný) - 22.2.2002 > Nooo... Nevím jak u Vás, ale já v pozdním odpoledni vůbec nejsem strnulý a nečinný, na koberci si zametám, že trvám a dýchám to vím i sám a nemusím to číst jinde. Někdo se i dotkne, to jako nevím čeho a u mě v koutku sedí jen pavouk. To neumíš napsat víc než šest veršů, nebo co to je? Můj průměr je okolo čtyřiceti veršů na báseň a celkem jich mám asi tři a půl tisíce.
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 25.2.2002 > RocketQueen> Ay caramba! Skláním se před tvou vysokopotentní tvořivostí, rvu si vlasy a žebrám: "Vezmi mne do učení!" ;o)))))
Jak bych ti to, jenom, milý královničko, řekl....nechci si osvojovat patent na rozum či,při všech božstvech, tvrdit, že jsem dobrým básníkem, ale možná, opkauji možná, je některými lidmi oceňována schopnost či alespoň pokus vyloupnot z jevu jeho podstatu a zbavit ji nánosu slovního balastu.
Ovšem v případě, že jsi placen od slova, je tvůj přístup zajisté chvályhodný a správný ;o)
<reagovat 
 RocketQueen (Občasný) - 25.2.2002 > unseen> Vzít Tě do učení????? Proč Ty píšeš básně?! Jaký je Tvůj důvod, popud, co Tě dotlačilo k tomu, aby jsi začal něco psát? Myslíš si, že Ti to jde? Myslíš, nebo chceš s nějakou jakousi nutkavostí sdělit světu něco, co ještě neví? Něco nového? Novou myšlenku vedoucí k zamyšlení? Já píšu, abych ze sebe dostal problém. Vím, že slova nejsou taková, jaké bych je chtěl mít a nikdy nenapíšu pocit takový, jaký doopravdy je, jaký ho mám. Možná proto jsou ty "věci" ode mne delší. Protože mne neustále napadá něco, čím bych ten samý pocit vyjádřil. Je mi jedno, zda se Ti to nelíbí nebo líbí, to jen aby jsi věděl, za jakým účelem píšu. Respektive psal jsem, protože ty poslední věci, co jsem psal mne pěkně vyděsily...
<reagovat 
 RocketQueen (Občasný) - 25.2.2002 > unseen> Nechci se nějak zlepšovat a pokračovat ve své tvorbě v poezii. Chci skončit. Voda se zavřela a já se odmlčím na poli veršů. Hm... (ale pokračuji v próze)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.3.2002 > Ten poslední verš jsem tak nějak čekal, bez něj by to bylo z mého pohledu fantastický
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 (31) 32 33 34 35 36 37 38 39
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter