Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čmáranice ohrožující zdravý vývoj dítěte-1)šatní bubák z kolekce Nebezpečné čmáranice
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 24.1.2007 (17:09:15)
následující v kolekci>
Jednoho dne,zazvonil zvonek.Moje dcerka běžela otevřít.A pak to přišlo!Do bytu se vhrnuly 3 přízračné postavy,s přísnými výrazy ve tvářích.Začaly se rozhlížet po bytě,a tváře-již tak zsinalé,se jim chmuřily stále víc!Hleděl jsem na ně jako na zjevení-snad žeby si Peklo už přišlo pro to,co jsem jim upsal?Dcerka začala plakat!Pak se vše vyjasnilo-nebylo to Peklo,ale jejich atašé zde na zemi-Sociální úřad-odbor péče o dítě!To mezitím bylo tak vystrašené,že (přestože jsem jí ve 3ráno vařil,protože se vzbudila,a měla hlad)nedokázalo odpvědět na dotaz kdy naposled jedla.Chodili v bytě v botech od blátivého sněhu,a za kliky brali štítivě jen za konečky prstů.Pak odešli s výrazy,jež mne nenechávaly na pochybách,že"je nějaký problém.A byl.Respektive stále je-stále se o dítě soudím s tchýni,jež po smrti mé ženy,se mi rozhodla pomstít,a zárověň jako lék proti samotě,si naordinovala moji dceru(coby panenku na hraní)-to,že dcera o tom nechce ani slyšet,ji nezajímá!Zalarmovala známé na soc.úřadu-zde je úryvek z jejich zprávy:"je zde důvodné podezření z ohrožení mravní výchovy dítěte,protože"se potvrdily alarmující zprávy,že byt je odzhora dolů počmárán malbami,připomínajícími graffiti,v nichž dominuje motiv nahých žen,ďábla a smrti!Dítě je bezesporu tímto"uměním"negativně ovlivňováno-bylo vystrašené,a zaražené,působilo,že se něčeho(nebo někoho?)bojí!"Nevím,zda toto sem patří,nebo ne,jsou to obrázky,tudiž myslím,že ano.Posuďte sami,zda to mohlo něco provést s její psychikou-nemluvě o tom,že se na mnohých malbách sama podílela,a koneckonců jsem se do toho pustil na její přání,když se jednou ptala,proč máme jen bílé zdi,zatímco ve školce barevné!
1)"Hrozivý démon"na šatní skříni-nemůžu si pomoct,ale tohle strašidlo v dobách Itchiho a Scratchiho nemůže vystrašit ani starou kostelnici,vracejíci se z Půlnoční!


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář caesarborgia - 24.1.2007 > hmm tak toje síla..
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.1.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 24.1.2007 > Ten je roztomilej
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 24.1.2007 >

nojo, pěknej je, ale vypadá úplně neškodně...


<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 24.1.2007 > ANTIKRIST
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 25.1.2007 > Výnimočne sa mi vzhľadom na reprodukciu viac páči text ako práca samotná.
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 25.1.2007 > nech ať dcerka ty malůvky podepíše a příště se jim může pochlubit jak je šikovná ;)..jestli je ale nejak neohrozí
Body: 5
<reagovat 
čtenář krystian - 25.1.2007 > vzdyt ma dobrotive oci...smrt tchynim!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.1.2007 > ty sociální pracovnice, to je docela noční můra.... si to asi tak nějak dovedu představit, co to s člověkem udělá...
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Kreativní kretén - 27.1.2007 > najmi si dobrého právníka,jistě že ne a ani to není moc povedené.
<reagovat 
čtenář Kreativní kretén - 27.1.2007 > najmi si dobrého právníka,jistě že ne a ani to není moc povedené.
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2007 > Hmm...nebyla jsem tu tak prohlížím pozpátku...názor na děti a krása viz výš.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 5 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter