Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zátiší v obýváku z kolekce Nebezpečné čmáranice
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 27.1.2007 (00:55:43)
následující v kolekci>
Další kousek"strašidelného bytu"(viz.příspěvek"strašidýlko").Zátiší v obýváku.


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 27.1.2007 > bezva
Body: 5
<reagovat 
Jerra (Občasný) - 27.1.2007 > nevim no, tohle mi jako obrazky pro dite moc neprijde...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > Jerra> ale vzít dítě otci kvuli "čmáranici na zdi" ti přijde ok hmmm...
Doporučil 
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 27.1.2007 > caesarborgia> ja nekomentuju odebirani ditete ale tu cmaranici, hmm..
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > Jerra> tu čmáranici vzhledem k dítěti si chtěla říct ne?..tak mi pověz jaká je ta správná a dobrá "čmáranice" pro dítě ? hmmm?
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 27.1.2007 > caesarborgia> tak to vypada jako bys mel blbou naladu, zachvat humanismu a snazil se tu s nekym za kazdou cenu pohadat.. no u me neuspejes
Jen rikam, ze si MYSLIM ze se tohle nemuze zadnemu diteti libit - uz jen z toho duvodu ze mam 8 letou sestru a znam i jeji kamaradky, a kdybych ji ukazala toto tak by z toho urcite nadsena nebyla. A jestli se to te holcicce libi, tak bud proto, ze v tom odmala vyrustala a nikdy nevidela nejake detske kresby (coz je asi malo pravdepodobne kdyz chodi do skolky nebo skoly) a nebo s ni neni uplne vsechno ok. Mozna se autor kreslenim techto obrazku snazi vyrovnat, nebo neco jineho co ja vim, se smrti sve zeny... to me nezajima. Ale vim, ze kdybych takoveto obrazky videla povesene vsude v byte, naskladane halabala na hromade, tak by to na me nejaky dobry dojem rozhodne neudelalo - spis naopak.
Tak u tohoto prizpevku koncim - vic k tomu nemam co rict, a nez na me vyplivnes takove vyrazy jako na surmu.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > Jerra> nemám za potřebí na tebe neco plivat..ty víš co je OK ve všem, a když ne podíváš se na kámošky tvý ségry a podle toho posoudíš ..v konečném důsledku ovšem napíšeš ..jen rikam , že si myslím.....jak málo sebevědomí ..proč chceš vůbec hodnotit cokoliv a k tomu ještě umělecké dílo ?..raděj di máš pravdu není to pro tvý oči děvče
<reagovat 
čtenář Kreativní kretén - 27.1.2007 > to snad není pravda,co tu čtu,satanicaint je geniální,mrzí mě,že má problémy.A jelikož děti znám,tak vám upřímně říkám,že se jim to líbí. Děti mají rády jakékoliv kreslené obrázky a nejraději ty,co jim nakreslíte,jenom pro ně.Jerra z lidí jako ty je mi blivno,odsuzují a zabíjejí úsměvy,to je to dobrodiní.Jako malá sem si ráda hrávala v kanceláři se sešívačkou a šanony,stejně tak jako s mikroskopem a větvičkami,nebo mechem, jistě mi řeknete to přeci není pro děti,ale čím více dospělí říkají,že to není pro děti,tím více to děti baví.A naopak komerční hračky ty krásné je zanedlouho omrzí,nenapadlo vás ,proč děti nejvíc baví malovat na barbíny a stříhat jim vlásky? Moje máma bejvala často v nemocnici a otec mě cpával turisťákem,ve škopku sme měli plíseň a z koše se valilo prádlo,tehdá naštěstí nechodili kontroloři s dobrými razítky a babička nám pomohla dát vše do kopy a máma se vrátila.Myslete než začnete používat slova,protože jsou mnohdy mečů a sekyr horší.
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > Cituju zde úryvek z rozhovoru s malířem Fernandem Légerem o sociální úloze umění HollarXXXIV..řekl téměř před 100 lety a většina se tu chová hůř něž tehdy jen s tím rodílem možnosti výběru!

"..Tím, že malířství vstoupí do bytů, uskuteční se výchova oka. Mnoho se mluví o tom, že se umělec rozchází s divákem...Divák nemá tak uplně nepravdu. Není ZVYKLÝ SE DÍVAT. Vstupujeme do oblasti takřka politické. Je to otázka volného času. Proč buržoazie chápe malířství, kupuje malby, miluje je žije s nimi? To proto, že má volný čas; čas pozorovat a vybírat si. "

Z toho plyne že většina záporných reakcí tady bude pocházet od lidí kteří sami neměli tu možnost vybrat si..dále co se nabízí je subjektivní otázka ve výchově kde asi každý z dotyčných kdo odsoudí podobné umění pro děti raděj koupil TV nebo PC ..v podobném duchu vyroste pěkná bandička masových vrahů raděj dopřeju děcku fantazii naplno dokud ji nemá zkurvenou jako většina "autorů" ať už čímkoliv..v případě co jás i myslím o malbách jako takových chodím se dívat téměř výhradně na díla 2-3 lidí a na tyto předně ..
<reagovat 
surma (Občasný) - 27.1.2007 > se nedivím že ti děcko chcou vzít... ted už se jen předvádíš... nechto děcko děckem a netahej ho do svých očividně sraček, řekl bych že máš problém i se svým egem jinak by jsi se tu tak neprezentoval... na to by stacil ten první příspěvek... a pokud chceš publikovat tak co maluješ udělej pořádně a hlavně to pořádně nafot a dej to sem k hodnocení a neskovávej se za to dítě...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > surma> ty čuráku rozděluješ tu role a udáváš pravidla nebo co?-to dítě mu chtěj vzít stejný bukvice jako seš ty..s kama si slezl ty plazáku..táhni se svýma kecama o tom jak si dřív makal až tě bolely a svíraly se ti prstíčky..piču leda, svírá se ti možná prdel z toho že tento člověk něco umí..tak to nemusíš říkat všem stačí když zase potichoučku odlezeš ..ty si strašný hovno btw : kolik dětí si vychoval ty he?..sám si moc vychování nepobral možná si měl rodiče který ti nepučili pastelky a vyrůstal si v děcáku že máš takovej bezva názor..chtěl bych tě někdy potkat osobně :)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 27.1.2007 > caesarborgia> uklidni se... ten člověk se tu presentuje na ukor svého "děcka a jeho přiběhu" to je očividné, kdyby mu šlo o to dítě tak si v tom obýváku aspon uklidí než mu přijde další kontrola! místo toho si tady vylívat srdce...
tady to není to pravé místo na rešení rodiných a socálních zaležitostí, když neznéme ojektivní stav věcí, on to také muže být kdokoli... narkoman, ochlasta to nevíme... vím jen jedno jak se tu presentuje a podle toho reaguji stejně jako ty...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > surma> hovno jako já ty debile..já reaguju na ty obrazy..ty si tu řeš tu svoji sociopatickou otázku kdo ten člověk je ..ale sám si po sobě přečti co tu vybliješ protože přesně jak si zrovna napsal idiote se tu ten člověk nejak prezentuje a to děláš ty svýma genitálníma kresbama taky tak nevim co komu chceš vyčítat..jestli jemu jeho "koncept s děckem" tak tobě by měl někdy jednou začas nechat vyvenčit čokla, protože tobě taky nikdo nevyčítá kde "přetýkáš" ..uklidnit by ses měl ty si senilní jak džesika flečrová a já bych si rád prohlíd bejvák tohoto člověka když dovolíš debile..
<reagovat 
 surma (Občasný) - 27.1.2007 > caesarborgia> když reaguješ na obrazy tak reaguj! a ne nato co píši...
a prestan urážet...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > surma> a ty si sem napochodoval jak fírer diktovat ne?..táhni
<reagovat 
 surma (Občasný) - 27.1.2007 > caesarborgia> kdo tady nejvíc posuzuje a kritizuje "Dílka! tak seš ty a přitom jsi ještě nic pořádnýho neudělal... ale každýmu by jsi radil... já se mohu zdržet komentářů pokud tě to provokuje že mají lidi jiné názory než ty...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > surma> no s takovým rozhledem že víš i co já sem neudělal se raděj fakticky zdrž komentů..btw pokaždý si přečti co autor po lidech chce pak se nebudeš muset chytat slovíček jak dement a ne každej si toho všimne že sebou mrskáš čím víc ti dochází vzduch
<reagovat 
 surma (Občasný) - 27.1.2007 > caesarborgia> dochází mi dech protože jsi blb... co ktomu jestě víc dodat...
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > surma> k takovému závěru nemusíš nic dodávat ..ani podepisovat to nemusíš každej si to snad zapamatuje aby neopakoval stejný nesmysly..cus
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > no potěš koště ;o))) ta černo červeno bílá věc přiblížit bysme prosili
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 30.1.2007 > Prokletí> Aha-sorry,přesně v okamžik,kdy jsem klikl na"odeslat",mě padlo do oka,že mě vypadlo slovíčko"černo",čímž máš asi na mysli ten obrázek,nikoli mochomůrku-no to je prostě obrázek jednoho mého známého,(dostal jsem ho za to,že jsem ho 2měsíce nechal bydlet u sebe,a hradil živobytí),který si dcerka bez mého vědomí trošku pokreslila(např.tou červenou).Vím,že se to dělat nemá,a už i ona,protože byla hubována-ale odstranit to nejde,tak co s tím se teď dá dělat?...mno...,že jo...Výčitky vůči malíři nemám,bo dal sic obraz,ale pobyt zakončil tak,že se vypařil,i se vším,co se dalo snadno unést,a dobře prodat,navíc kvalita díla,se mi zdá mizerná.Proč si vystavuju mizerný obraz?..V době focení jsem neměl dost jiných obrázků,a na zemi by mi zavazelvíc než nahoře.A nevyhodil,protože by to bylo jen hysterické gesto-navíc naprosto nesmyslné..
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 30.1.2007 > Prokletí> Ta červenobílá věc,je dílo dcery-přišla na to úplně sama-je to mochomůrka červená,nohu vyrobila z toho tvrdého papíru,jež tvoří kostru WCpapíru,jak klobouk,si z hlavy nevzpomenu,ale je potažený červenýn krepem,na nějž rozsříhala a nalepila bílý.Vzhledem k určitým příspěvkůn,ohledně stahování dítěte do vlastních sraček,a že jsem nejspíš narkoman(ne od Tebe),ještě musím dodat,že si mochomůrku nevybrala pro její halucinogenní účinky,o nichž prozatím nemá ani páru,ale protože se vyskytuje v pohádkách,a hlavně proto,že je to(mochomůrka) z estetického hlediska skutečný majstrštyk od Stvořitele,evoluce,či koho vlastně,tudíž fascinuje děti,stejně jako některé dospělé!
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.2.2007 >

Dospělý vidí jen to, co chce vidět, malé děti vidí dál. Nerozeznávají, co je ošklivé a co je krásné, dokud jim to někdo neřekne. Proto pokud jde o otázky ošklivosti a krásy, je lepší, když dospělí před dětmi drží hubu.

Obývák nehodnotím, obrazy bych chtěla vidět zblízka. Takto jen zaujalo. :))


<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 16.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 5 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter