|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
holger (Občasný) - 26.2.2007 > Promiň to zdržení, sháněl jsem med, abych tě ho mohl namazat okolo huby. ÷)) Osobně tomu vůbec nerozumím (he he), tak to bude určitě skvělý, a navíc, musíme si pomáhat (viz. Lyryk - egil).
A teď na vážnější notečku, možná má šedé trochu pravdu, ale s tím vůbec nemám problém, protože i tenhle nepoetický kousek má pro mne své kouzlo, pobavil, zaujal a navíc možná i inspiroval k jedné kravině, co si ještě přát?
| Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
Naty (Občasný,Redaktor) - 3.3.2007 > Pro tebe cokoli. Předevčírem jsem otočila volume na minimum. ;-)
Tahle se mi fakt líbí. Viz už zmiňovaná kamna, a vůbec.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
Janele z Liků (Občasný) - 3.3.2007 > Mě také tloustne peřina, tloustne mi i celadlo, jak se o peří v cíše hovoří, pak o kámňatech doufajících,to se mi moc dobře čte... Střed je pro mě však nečitelný, pouhá konstrukce se slovy na drátcích-jako přívěšky... Jako vyřídilka geometrů...Ale za to pnutí v peřině a chtivé ztlumení Vítězného února-liščí cucání, kradené okrasným nádražním ptákům...a za výkřik.Já nejsme lovec bavlny...V jedný hospodě U Muzea je dívka, která léta nosí stále stejná bavlněná trika, taková ta komunistická, k trenýrkám do tělocviku. Když se jí díra na nich objeví, uváže malý uzlík, takže na sobě chová takovou malou uzlovou kolonii bavlníku...Pojé-zije hravá, s prvky exotiky....kreslení velblouda okrovou barvou na zašlou zeď, písky starých zdí...Seděla jsem ve vlaku slyšela-Duchcov, Bílina...
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|