Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návštěva v domově z kolekce Nový svět
Autor: codiak (Občasný) - publikováno 8.5.2002 (00:57:00)

Návštěva v domově

 

Kolik smutných oči na mě hledělo,

přál jsem si být úplně někde jinde.

Podpaždí jsem držel dárků, málo,

chci být váš, a hřát vaše duše, to jde.

 

Mají sny, jednoduché a prosté, touhu,

tetu, kamaráda. Domov stejný je tak,

že společně si hrají, tajemství jak duhu,

rozlévají mezi sebou, žijí, děti, dál.

 

Stál jsem, u dveří jejich světa a mlčel.

Bůh neví proč nemít rád, jen radí,

lásku i soucit, aby někdo to volání slyšel.

Choďme tam, milujme, dušičku to hladí.



Poznámky k tomuto příspěvku
bossini (Občasný) - 8.5.2002 > Chce se věřit tomu, že to má nějaké poselství ale trochu zmateně vyjádřeno. Ty verše jsou podivné, jakoby nasilu poskládané, není v tom lehkost, vzletnost nemá to žádnou jiskru, nic, nic ...
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 8.5.2002 > jiskra může být ve zmatenosti. Kdo hledá, ten najde... Malý náhodný výběr obsahu bych tam však taky viděl. Napadá mě mnoho témat a ani jedno není dotažené...
Body: 3
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 9.5.2002 > ...Tak to opravdu lituji tohoto okolí ,které se takto vyjadřilo...PROMIŇTE, ALE NEJSOU NÁHODOU SLEPÍÍÍ !!!!:( Je to ( zatím ) jen můj názor ,ale mám pocit, že ve své povrchnosti absolutně nepochopili obsah tohoto díla...:(
Body: 5
<reagovat 
codiak (Občasný) - 8.6.2002 > I když pozdě ale přece, děkuji za reakci na toto mé dílko. Já, chtěl bych říct, že myšlenku by to mělo mít ale asi jsem se vyjádřil opravdu trochu zmateně. Byl jsem navštívit jeden dětský domov a nesli jsme tam pár dárku. Myslel jsem si, že uděláme radost ale těch dárečku bylo trochu málo. A hlavně nebyly adresné. Připadal jsem si tam hloupě a chtělo se mi utéct. Ať žijeme, jak žijeme, měli bychom těm malým opuštěným věnovat aspoň trochu víc pozornosti. Oni za to nemohou, že jsou sami. Ta báseň, ať taková či maková je věnovaná jim. Stydím se, že jsem jim nedal víc ale někdy aspoň něco je víc než nic. Děkuji.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 9.6.2002 > codiak> Zmateně?...Jak pro koho!Já myšlenku našla hned na začátku!Navíc mě ,opravdu, vytočila reakce předchozích...A názor na ně neměnííím...POVRCHNÍÍÍ...Mám pocit,že i pár dárku rozehřeje dětskou dušičku a souhlasím s Tebou...Zaslouží si opravdu více pozornosti.Nemáš se za co stydět! :)
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 29.6.2002 > Původně to na mě působilo zmateně, jenže jsem nepochopil o co jde. Z mého pohledu to tam není až tak viditelné....

Hanele: nejsem povrchní, když vidím něco jinak než to je, tak se pak taky opravím. Potrefená husa se vždycky ozve, co? :-) (narážka na sebe)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 1.7.2002 > Angel of hell> To nic ! To se stavá :))) Učený z nebe nespadl :))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter