Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návštěva v domově z kolekce Nový svět
Autor: codiak (Občasný) - publikováno 8.5.2002 (00:57:00)


codiak (Občasný) - 8.6.2002 > I když pozdě ale přece, děkuji za reakci na toto mé dílko. Já, chtěl bych říct, že myšlenku by to mělo mít ale asi jsem se vyjádřil opravdu trochu zmateně. Byl jsem navštívit jeden dětský domov a nesli jsme tam pár dárku. Myslel jsem si, že uděláme radost ale těch dárečku bylo trochu málo. A hlavně nebyly adresné. Připadal jsem si tam hloupě a chtělo se mi utéct. Ať žijeme, jak žijeme, měli bychom těm malým opuštěným věnovat aspoň trochu víc pozornosti. Oni za to nemohou, že jsou sami. Ta báseň, ať taková či maková je věnovaná jim. Stydím se, že jsem jim nedal víc ale někdy aspoň něco je víc než nic. Děkuji.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli codiak
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter