Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Never ending story
Autor: romann (Občasný) - publikováno 9.5.2002 (10:26:03)
undefined 

Jakmile se mi ve dne zastavily myšlenky, božský pocit ve mně zesiloval a užíval jsem si té Krásy. Takový dotek Boha. Večer mě napadla dosud nepoložená otázka, tak jsem ji napsal a už mi božská síla diktovala odpověď:

Co vidíš krásného na lidstvu? Snahu. Ke zbohatnutí? I to. Tu vy přece nemáte, že? Ne takovou. Jste lepší než si myslíš, vždyť jste nedávno byli jako zvířata. Snažíte se a to je dost. Ale Boha nebere skoro nikdo vážně, ač by mohl? Nevadí, to přijde. Také oceňujeme vaši píli, pracovitost i přes strádání. To tu nemáme. Je Nám tu daleko lépe proti vám a jsme si jisti podporou Boha, to máte jen vyjímečně. Přesto máte někteří relativně dobré výsledky. My Tu máme větší pohodu, bez velké únavy, nemocí a vysílení a smrti se nemusíme bát. Užíváme si Věčnosti, i když i ta …, však víš.

V jednom snu jsem viděl, jak nás vnímáte podobně jako my mravence, že? To také jste. Pachtíte se jako oni a nevíte nic o Celku, Záměru. To My víc. Mravenci nevědomě vědí, co mají dělat, to my také? Jasně, to vám dáváme My, jak jinak byste vůbec mohli žít? Je to vlastně legrační, že Vás téměř vůbec neznáme, ačkoliv ovlivňujete každou naši vteřinu, že? Ano, i to je vůle Boha, schovávat se Sám před Sebou.

V noci jsem měl sen jak jsem diskutoval s piloty kluzáků o létání a měl tak úžasně krásný pocit, asi 48 procent ponoru. Říkal jsem jim, že mám schopnost si modelovat pocity (to je však nemožné). Že by udělali vše aby ten můj mohli mít, ale běžný člověk ho nemůže poznat. Úplně jsem se zalykal štěstím, radostí a blažeností. Probudil jsem se celý horký, božský pocit pomalu zeslábl na původní hodnotu 36 -38 procent.

Druhý den jsem měl opět velkou únavu po noční operaci. Odpoledne božský pocit opět zesiloval, jakmile se myšlení zastavovalo. Takto jdu den za dnem Věčností. Jsem ve stálé, jen zeslabené meditaci, se závany vjemů o Jinakosti Boha. Je to never ending story.



Poznámky k tomuto příspěvku
j'en ai marre (Občasný) - 9.5.2002 > Tak sorry, ale už to žačíná být kýčovité.
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.5.2002 > ale takhle jsem to fakt včera zažil, bobře, nic nepřidal...
<reagovat 
čtenář philip - 9.5.2002 > Prečítal som si...zaujalo ma to...zaujímalo by ma s ktorou to dimenziou si to hovoril....asi starý známy..? zaujímalo by ma či ti niekedy táto dimenzia povedala za čo považuje sama seba a či vie že tiež bola na úrovni na ktorej si teraz, alebo si myslí, že bola vždy na úrovni na akej je teraz a vždy na nej zostane? Ak vie, že tiež bola kedysi mravcom, tak je zarážajúci ten tón, tá bohorovnostť a povýšenosť, pýcha z nadradenosti....ale na každú chorobu je liek, vylieči sa z nej...Vedomosť a poznanie prináša pochopenie a múdru skromnosť Liek, ktorý ju bude liečiť sa volá pokora a láska... To sú myšlienky, ktoré ku mne prišli potom, ako som zastavil mysel a ponoril sa do mysle vesmírnej
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.5.2002 > opýtam sa, philip: Kto mi to povedal? To jsem byl Já, Mistr. Duch člověka? Ano, v božském kauzálním světě před narozením, vedeme vaše kroky, pomáháme vám, někdo nám říká andělé. Jsi na stejné úrovni? Nic není na stejné úrovni navěky, vše roste, i My se Sem vrátíme po dalším životě a ještě výš. Proč říká philip, že máte bohorovnostť a povýšenosť, pýcha z nadradenosti....? "Nejsme takoví, to Nás špatně chápe, at se sám snaží s Námi se spojit v modlitbě a meditaci, sám pozná. Vy lidé nemůžete přemýšlením pochopit, jak je to tu krásné, jsme opravdu blízko Boha." Čo ty na to, philip, len to zkús :-))
<reagovat 
 philip (Občasný) - 9.5.2002 > romann> Mohol by si prosím Romann to, čo nehovoríš Ty ale keď cituješ uvádzať v úvodzovkách? Ďakujem. K textu samotnému len toľko, že som sa nesnažil to premýšlaním pochopiť, napísal som svoj dojem z toho ako je to napísané, opísal som svoje pocity, ktoré som z toho nadobudol.Myšlienky , ktoré som v súvislosti s tým našiel.... Aký zmysel má, že to popisuješ? Je to len upútavka, aby to skúsil aj niekto iný, alebo to má v človeku vyvolať pocity, dojmy? Nepochybujem o tom,že je to tam krásné ani že cherubíni sú blízko Boha. Hovoril som o tom čo vanulo z toho ich prejavu nie o tom ako je tam krásne. No a na záver byť blízko Boha a rozplývať sa krásou ešte nie je byť Zjednoteným s Božským. Jedna múdra jogínka mi raz povedala, ak sa mám učiť, tak vždy od tých najlepších. Bytosti, čo nedosiahli jednotu tiež pracujú na svojom prečistení, môžu byť a aj sú pokročilejšie než človek ku ktorému sa prihovárajú, sú vedené poznaním a pomáhajú človeku rásť. Zároveň sa sami učia a poznávajú seba, aby rovnako ako vtelený človek dosiahli svoj cieľ - Jednotu s Božským.
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.5.2002 > prožil jsi Boha? Kdyby ano, mluvil bys Jinak. Nekonečno je jediné číslo, které Bůh uznává. Je to hlavní symbol Jeho Dokonalosti, to poznáš v meditaci.
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.5.2002 > proč to píšu? Proč Mozart psal, co mu přicházelo? Protože to považoval za kvalitní. Proč Bůh tvoří stále nové světy? Baví Ho to, je to Jeho život. Já také. Být úplně sjednocen z Bohem? To je až v nekonečnu, to ani Kristus nebyl, ale nikdo z nám známých osobností.... Pokud to říkají, tak lžou, Bůh je mnohem dál, než si myslíš.... a mnohem větší a podivnější. Ostatně ani učitelé ve škole nejsou vševědoucí, ale žákům to tak nevadí. (většinou)
<reagovat 
 Čtenář - 10.5.2002 > romann> oni taky žáci ve školách netouží po vševědoucnosti či absolutním poznání (většinou), ale jen po informacích.. nehledě k tomu, že mnohdy se učí úplné bludy, které nekriticky přijímají, co jim zbývá... já bych řekl, že bůh je mnohem blíž, než si myslíme :-) a byl bych opatrný s tím soudit někoho, že lže, když jsem onoho "sjednocení", které má být klidně až v nekonečnu, nedosáhl. mám trošku pocit, že odvolání se na nekonečno není jen kulišárna k sobě samotnému, ale i k bohu.
<reagovat 
 philip (Občasný) - 10.5.2002 > romann> Mám blízko k tomu čo píše čitateľ, tiež si myslím s istotou veľmi veľmi blízkou pravde, že Boh je oveľa oveľa oveľa bližšie než väčšina z ľudí tuší. Povedal by som, že nič mi nie je tak blízko ako práve ON. Čím dalej ho vo svojom vedomí odsúvaš až kdesi do absolutna či nekonečna, tým viac sa mu vzdaľuješ a potom sa ti mocú do cesty bytosti o niečo málo od teba vyvynutejšie a mätú ti mozog. Pritom je už z toho ako reagujú jasné, že samé zápasia s pýchou, povýšenosťou možno aj žiarlivosťou, jednoducho prečistujú sa rovnako ako my všetci, rastú. Nepotrebujeme týchto tlmočníkov, Boh je nám k dispozíci, stačí urobiť k nemu krok a On k nám spravý desať. A uvidíš zázrak, to čo sa ti zdalo vzdialené na svetelné roky ti bude ležať pod nosom... Páčila sa mi tvoja odpoveď, že to čo píšeš píšeš pre samé písanie, z radosti a hravosti. SUPER. Ano, tiež si myslím , že hravosť tak typická deťom je i Božským atribútom, kto sa nezabudol hrať, má k Bohu veľmi blízko.
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 13.5.2002 > Stvoření je organizováno jako dokonalý podnik, čtenáři, jen se dívej... On je samozřejmě i tou firmou. Vše je Jeho Hra.
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.5.2002 > Blízkost a vzdálenost myslím v tom smyslu, že jsem POZNAL, jak dalece se On liší od nás lidí, NEUVĚŘITENĚ!!! Já Ho mnohokrát prožil(mystika.mysteria.cz), neodsouvám Ho jako druzí, to je snad jisté, Philip. Myslíš, že můžeš komunikovat s nekonečnou dimenzí? Ne, stejně tak to nemůže udělat drobný zaměstnanec velké firmy. Nemůže se se vším obracet na generálního ředitele, má své vedoucí. Podle principu podobnosti je to tak i ve Stvoření... I guruovia sú iba hladajúci na cestě, všeci.
<reagovat 
 čtenář já - 10.5.2002 > romann> omlouvám se, ta reakce od čtenáře nebyla do philipa, ale ode mě:) ano, jasně že komunikovat s nekonečnem svým způsobem nejde. to proto, že komunikovat se musí S někým. ale a´t je to božská dimenze, nebo spadlý jablko, pořád je to bůh :) ale ten princip podobnosti mě zaráží víc. je velice pochybný a zavádějící. on rozdíl mezi generálním ředitelem a bohem je právě v tom, že generální ředitel není bůh :) je součástí veliké frimy, je v jejím čele. a má fůru podřízenejch, co mu pomáhají. bůh jakožto všechno ve všem není generální ředitel firmy, když už, tak je spíše tou firmou, ne?
<reagovat 
 čtenář livingston - 14.5.2002 > romann> mno povedala by som,ze sa vobec nelisi..ale aj to je vec poznania nemyslis?:-)sme bozskej podstaty,vsetko je "len"otazka poznania a nie skutocnej skutocnosti,myslim si prajem krasny dnik:-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Terapeut - 15.5.2002 > Nechali jste se zblbnout? Tak Vám Třeba. Románek píše zas jenom románek. Když se nesetká s uznáním na jedné emailové stránce, tak jde na druhou, projevovat své "božské" ego.
Body: 5
<reagovat 
Matoušek (Občasný) - 16.5.2002 > Romane, dej pozor na názor livingstona "sme bozskej podstaty" - v tom je gnostická bouda - ty jsi přece křesťan!
<reagovat 
philip (Občasný) - 16.5.2002 > Matoušek?? čo je nekresťanské na vete" sme božskej podstaty" ?? Neznie náhodou jedna z kresťanských dogiem tak, že Boh stvoril človeka na svoj obraz? A potom, čo ak sa Romann pri svojich meditáciách od niektorej Božskej úrovne dozvie onú vetu: A všechno je jinak!(?)
<reagovat 
Matoušek (Občasný) - 17.5.2002 > Romane, tak kdo koho dohnal k naštvaným reakcím? :)))
<reagovat 
Matoušek (Občasný) - 17.5.2002 > Ano, v Bibli se píše o synech Božích. (také v SZ) Ale tobě dělá problém uvědomit si, že je vícero způsobů, kterými to jde vykládat. Jsou určité představy, které lidé, co psali Bibli prostě neznali, protože ty představy jsou pozdější a mají jiný myšlenkový základ. (jesti chceš odkazy na literaturu, není problém) Ale to by jsi ten myšlenkový základ musel začít hledat a ne všude tlačit ten svuj :)
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.5.2002 > Matopušku, Stvoření je přece OBRAZ Boha a nmeobsahuje jen fyzickou rovinu, ale nekonečno dalších. 2/Terapeutovy řeči mi vadí, proč se do toho plete? Míchám se snad do jeho profese? 3/Zřetelně si chceš NZ a Krista vyložit po svém, jako ti farizejové, inu je to mocný kvas... Znáš blahoslavenství? Přečti si je, říkají co mám na mysli.
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.5.2002 > ano, jsem i nejsem Bohem i Stvořením... i kýmkoliv a čímkoliv...
<reagovat 
Matoušek (Občasný) - 17.5.2002 > Philip - Ujasněme si to: křesťanství trvá na ontologické rozdílnosti člověka a Boha - tedy: stvořitel je nepopsatelně výše než stvoření. O podstatě člověka: "z prachu země" - ne popsání materíálu, ale hodnoty. "na svoj obraz" - Poznámkovej aparát u ČEP je v tomhle docela zajímavej (mluví o schopnosti žít s Bohem ve společenství i přez ontologickou rozdílnost) Doporučuju také výkladovou řadu k SZ (Kalich 1958-65) Gnoze praví: střípky božské podstaty padaly a uvízly ve hmotě - osvobození od hmoty (kontemplace) = cesta ke střípku božskosti. Tedy dva neslučitelné pohledy. "sme božskej podstaty" patří k tomu druhému. O tom, jak je také možné dívat se na to, co se Roman dovídá viz článek "Proč jsme s Romanem ve při" - zapoj se do diskuse :)
<reagovat 
 philip (Občasný) - 17.5.2002 > Matoušek>  čo znamená níže a výše? Nehmotné je vždy výše ako hmotné, ale len v hmotnom a cez hmotné sa je možné dostať výše. Nehmotné zahrňuje vsebe ako svoju súčasť to hmotné a nie naopak, hmotné v sebe nehmotné. Preto Boh (hmotný i nehmotný) presahuje to hmotné. Ale to hmotné smeruje k nehmotnému, vzišlo z neho i navráti sa doň. V jednote protikladov ,pochopiteľne..
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.5.2002 > a co mysliš, že se mnou dělají o meditacích?? I v noci do mě perou transformační energii. Za pár let mi proměnili 17 procent, bude to trvat jestě dlouho... není to selanka
<reagovat 
 philip (Občasný) - 20.5.2002 > romann> Dôležité je odhodlanie a rozhodnutie, rast sa nezastavý, človek ho môže akcelerovať dennou prácou na sebe...
<reagovat 
Matoušek (Občasný) - 20.5.2002 > philip: to, co jsi mi odpověděl je sice moc pěkný, nicméně jde o novoplatónské pojetí světa, které pisatelé Bible jednoduše neznali, je to pozdější, ne původně židokřesťanské Proto samožřejmost, s jakou to suneš do textu Bible je principielně hodně problematická. P.S. slovy "výše a níže" myslím úroveň bytí vůči člověku: níže = dáno člověku do správy, pojmutelné; výše = člověku nedosažitelné.
<reagovat 
 philip (Občasný) - 20.5.2002 > Matoušek> Nikam to do textu biblie nesuniem.Poznanie, ktore prinieslo novoplatonske ucenie už nie je poznaním? Clovek nie je stagnujuci tvor, je tvorom učiacim a poznávajúcim. To čo bolo včera pre človeka výše, a teda nedosiahnutelné, je dnes jeho dennou realitou a ním poznané. Človek rastie. Každý sa sám za seba rozhoduje či porastie, alebo bude stagnovať. Ak zostane žiť v presvedčení, že Zem je placka, je to jeho vec, ale na pravde to nič nezmení.
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.5.2002 > presne, philip, len do teho... transformacie...
<reagovat 
 Čtenář - 20.5.2002 > romann> do čeho? do teho? Nejde o to ukázať niekomu..., ide o tom transormovať seba, nie iných...
<reagovat 
 philip (Občasný) - 20.5.2002 > romann> appropo, prechádzame z brány do brány, transformácia za transformáciou, stále viac je nám k dispozícii širšie a širšie poznanie, väčší vhľad, stavame sa lepšímí , ako sme boli včera, rastieme. Tento proces je procesom, ked v istom bode máme bližšie k tým čo tu niesú v telách ako v k tým, ktorí tu v telách sú. Napriek tomu zostať človekom, nezabudnúť kým som bol včera a rozumieť človeku je dôkazom upevnenie poznaného a skúškou z ľudskosti.
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.5.2002 > i o to se vyšší Já umí postarat a dělá to velmi účinně. Znám případy, kdy se jeden chtěl utéci k Bohu a lidské už nevnímat. Zažil tak hrůzné meditace, že mu trvalo dlouho, než se opět odvážil.
<reagovat 
 philip (Občasný) - 21.5.2002 > romann> Popisovať to takto je tiež iste možné. Ale znie to tak trocha rozprávkovo, hlbším poznaním, či vhľadom by si spoznal, že nie NIEKTO ho zlými meditáciami odstrašil..Ale on sám narazil na bariéru vlastného mentálneho znečistenia. Podobné priťahuje podobné, ak narazil na metálne nečistoty, ktoré ho zastrašili, spôsobili strach, je to viac než pravdepodobné, že problém bol v ňom samom. V tom aká bola jeho motivácia tak rýchlo postupovať k Božskému. Ak preskúmal svoj motív, musel naraziť na nejaké mentálne nečistoty akými býva túžba po sláve,alebo moci. Či len túžba všeobecne. Ano pred samotným vstupom do Božského je nutné rozpustiť i túžbu s ním splynúť.K Bohu možno pristúpiť len prečistený, už uvedomenie si týchto nečistôj je veľmi prečisťujúce.
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.5.2002 > s diletantama, kteří nikdy neprozili Boha se bavit nebudu. Matoušku - copak neznáš bibli, kolikrát se tam píše o synech božích. A co bude syn až dospeje? Treba v blahoslavenstvich. Vysel jsem z Boha a vratim se k Nemu plati i pro nás. philip_ jaks to myslel s tím, vše je Jinak? Jednota protikladů existuje.
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2002 > romann> Myslel som to tak, že ortodoxní kresťania sa jedného dna dozvedia one, všechno je inak, ked spoznaju svoje prave Ja, Božské Ja, jediné Ja v jednote protikladou pochopiteľne:-)
<reagovat 
 čtenář livingston - 21.5.2002 > romann> hm..hm preco je ten,co neprezil Boha diletant?Hm...ja si len myslim, ze Boha preziva kazdy v beznom zivote a stale, inak to ani nejde,len si to malokto uvedomuje...Predsa ludkovia, ba aj ludky:-)maju kazdy svoj stupen poznania..a ten co je na "vyssom" by mal byt chapavy ,pretoze tiez tymi "nizsimi stupnami" sam presiel a nemali by cloviecika rozkokosovat:-) jeejeej ako som si ja pred viacerymi rokmi robila z podobnych veci srandu.. cloviecik,ktory zacina poznavat o co ide,zacne byt "hotovy" z roznych "znameni,vizii ap..."- tie vsak,myslim si,len pomahaju v samospoznavani, len akoby potvrdzovali ze smer je spravny...v urcitej faze mi zacali chybat a prestali sa tak"nahusto" objavovat,pokial som ich nezacala vidiet vo vsetkych suvislostiach hocikedy a hocikde v beznom zivote
<reagovat 
 philip (Občasný) - 17.5.2002 > čtenář> sory, nebol som prihlaseny. To som bol ja :-)
<reagovat 
livingston (Občasný) - 21.5.2002 > chcemsa ospravedlnit za tentoprispevok,ktory ani nieje prispevkom,skusam len fungovanie po registracii
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.5.2002 > On na nic v sobě nenarazil, jen na vůli svého vyššího Já. Jaksi zapomínáš, philipe, že Bůh, přesněji božské síly nejsou nějakými abstraktními silami bez vlastní vůle. ONY JSOU OPRAVDU ENTITY! Proto, pokud je naštveš ti dají za vyučenou. Přečti si Hovory s Bohem, s Ním lze hovořit. livingstonko - každý Hop prožívá, ale slabo, takže ani nemůže vědět, že je to On. Kdo pozná božské naplno, již takto nemluví... Bůh je jiný než my a než naše představa o Něm... nekonečně větší, dokonalejší a nám málo podobný, velmi málo...
<reagovat 
livingston (Občasný) - 21.5.2002 > Boh je aj presne taky ako my (vid Hovory s Bohem:-)), len my sa poriadne nepozname a myslime si ze sme nieco ine ako sme
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.5.2002 > po meditacii sa nekolko hodin davame do kopy a tresiema sa ohromenim.... nad jeho Velikostou a Jinakostou, ale škoda slov...
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.5.2002 > až ho prežiješ, budeš hovorit inak, asi to s tebou hodi na zem
<reagovat 
 livingston (Občasný) - 22.5.2002 > romann> ako vies ze som neprezila? ako vies ze to s kazdym hodi o zem?:-)mozno staci byt pripraveny:-)a ako sa da o tom hovorit?mozno treba prezivat a menej hovorit:-)je to o laske a ta sa tiez da "len"prezivat a nie opisat:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.5.2002 > Bůh není presne takový ako my, my jsme totiž zablokovaní a ta deblokace je vlastne duchovni vývoj, návrat k Němu
<reagovat 
 livingston (Občasný) - 22.5.2002 > romann> je ako my:-)skusim priklad: mlieko aj ked bude v obale od motoroveho oleja zostava mliekom, treba sa len dostat pod obal
<reagovat 
 philip (Občasný) - 22.5.2002 > romann> Neviem či si uvedomuješ, že nie sme rovnakí. Niekto je zablokovaný viac, iný menej a ďaľší možno UŽ vôbec. Preto, čo platí pre jedného, nemusí ešte, alebo už platiť pre druhého. Hoc žijeme v jednom čase a na jednej Zemi, delia nás storočia...
<reagovat 
 livingston (Občasný) - 22.5.2002 > romann> alebo navrat k sebe, teda ku tomu co sme v skutocnosti... lenze deblokacia niecoho co Je neznamena, ze to co je Nie Je..znamenato len to, ze to co Je,je zablokovane
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.5.2002 > Kdo je nezablokovaný, philip? Snad Saibaba -trochu, v Evropě nikdo. Totálně uvolněný, tj.21 a vyšší dimenze nikdo. Ta je od nás kvadriliony let. Prožili jste božské Já, nebo jen intuici? I tu někteří považují za Boha, ale je to jen intuice, ale i Mozart ji nazýval Božskou. Dál to teprve začíná, drazí... Já zažil jen Nadjá a dodnes na to s chvěním vzpomínám, viz mystika.mysteria.cz/ezo.htm Vstup na vlastní nebezpečí. Ale konec teorie a hup do praxe meditace. Na kdy máte s Ním domluvenou další exkurzi? Já na polovinu června.
<reagovat 
 philip (Občasný) - 22.5.2002 > romann> Ked odfiltrujem nepodstatné, vieš čo čítam v tvojich príspevkoch? " čo už vy, to JÁ, ...Já, nikdo, ale JÁ...JÁ, to JÁ, jenom samé JÁ, JÁ, JÁ..." Prečo tolké JÁ? Poznám v Europe nezablokované bytosti. Podliehaš ilúzii svojho Já,možno to cítiš ako nespravodlivosť, že to čo tebe trvá roky,k tomu iný príde rýchlejšie, ale čas je relatívny pojem, nikdy nevieš, ako kto dlho už ide svojou cestou...Čoraz viac stretávam veľmi mladých ľudí, ktorý sú už veľmi daleko a prešliuž veľmi dlhú cestu...
<reagovat 
livingston (Občasný) - 23.5.2002 > som si spomenula, na( pre moje dalsie smerovanie) najsilnejsiu viziu,ktora zachranila zivot ,vobec som vtedy nechapala ako je mozne to,ze vidim nieco co sa ma stat a tym ze to vidim,viem zachranit zivot...odvtedy som uz vselico presla, lenze mne sa veci najskor stanu a potom pride vysvetlenie- ved netreba zabudat na stupen poznania z predchadzajucich zivotov...na spoznavani je uzastne a nadherne to, ze ked si cloviecik mysli ze uz neviem aky je borec, ako je daleko (viem o com hovorim), lebo vsetko uzastne bezi ako naolejovane, tak pride pac cez zobak ,ako upozornenie...a tieto capnutia milujem,cloviecik musi v rade reinkarnacii prezit vsetko,aby dokazal vsetko pochopit a spoznat( v tom prichaza ta bolest,co romann presne podla aj mojho citenia popisal v inom prispevku-bolest ako sprievodny jv vyvinu je potrebne spoznat,nie jej podliehat)..asi by som to prirovnala ku "skuskam",cloviecik,co uz co to vie,prichadza ku tym "rozpravkovym" krizovatkam a zalezi od toho ako dokaze pocuvat a vidiet vsetko,comu nasepkava a malokedy,teda u mna,to najjednoduchsie riesenie,je to spravne riesenie,mno v urcitej faze sa zacnu veci javit jednoduchejsie a vyliezaju z tej bolesti,ci tzv. bolestiveho riesenia, ja len popisujem moj momentalny stav , ani ho nevyvysujem,ale ani nepodcenujem,len akceptujem....Boh je vsetko,preto ho mozem prezivat vo vsetkom a vsade, len nie som este tam aby to u mna fungovalo 24 hodin denne...to"prihovaranie sa" funguje stale- v stretnuti s clovekom,knihou,viziou,v meditacii ap... a nikdy som nesla podla ziadnych "precitanych navodov"..podla toho vsak nemozem tvrdit, ze u vsetkych maju veci fungovat tak ako u mna
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.5.2002 > poslyš, más je víc, pracujeme společně, pomáháme si. Prived mi někoho nezablokovaného, rád ho poznám, podle snu by se tu měl objevit, budeme spolupracovat. Stále to ale bude člověk, co chceš od lidí, nedávno jsme slezli se stromu.
<reagovat 
 philip (Občasný) - 23.5.2002 > romann> No neviem, kedy si Ty zliezol zo stromu, ani to s čím sa stotožňuješ. Osobne poznam svoj životopis Trilion rokov dozadu, je to le zlomok času, ktorý žijem vo vesíre. Pravdu máš v tom, že cítim dieťaťom, teda učiacim sa dieťaťom:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter