Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Never ending story
Autor: romann (Občasný) - publikováno 9.5.2002 (10:26:03)


 philip (Občasný) - 21.5.2002 > romann> Popisovať to takto je tiež iste možné. Ale znie to tak trocha rozprávkovo, hlbším poznaním, či vhľadom by si spoznal, že nie NIEKTO ho zlými meditáciami odstrašil..Ale on sám narazil na bariéru vlastného mentálneho znečistenia. Podobné priťahuje podobné, ak narazil na metálne nečistoty, ktoré ho zastrašili, spôsobili strach, je to viac než pravdepodobné, že problém bol v ňom samom. V tom aká bola jeho motivácia tak rýchlo postupovať k Božskému. Ak preskúmal svoj motív, musel naraziť na nejaké mentálne nečistoty akými býva túžba po sláve,alebo moci. Či len túžba všeobecne. Ano pred samotným vstupom do Božského je nutné rozpustiť i túžbu s ním splynúť.K Bohu možno pristúpiť len prečistený, už uvedomenie si týchto nečistôj je veľmi prečisťujúce.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli philip
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter