Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Smavá z kolekce Vo životě
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 29.2.2008 (11:26:48)
další ve sbírce>

Tamburínu rozezní střevíčky smíchu.

Perly na lipové podlaze.

 

Darovaný mžik oka.

Malinová stužka chvění..

 

co otiskla se ti do koutku duše

jak archív vzácných vín.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář já5 - 29.2.2008 > při dnešním deštivém počasí mě to potěšilo
<reagovat 
skold (Občasný) - 29.2.2008 > Lipová podlaha je fajn spojení. To se mi docela líbí, opravdu vyvedená formulace. Moc nechápu návaznost vzácných vín a otisku (vína nedělají otisk-jestliže bys chtěla vyjádřit to, že jsou vtisklá stářím, jako archiv vzácných vín [je to formulováno nepoeticky, ale účelně-v tomhle případě-], tak bych to pochopil. Zbytek je spíš jakýsi dovětek, navalený po prvotní myšlence. Bodování si neber osobně, to já spíš jen tak pro sebe, nemyslím tím nic špatného.
Body: 1
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 29.2.2008 > skold> 

a kdyby tam bylo něco jako "archiv dopitých vín"?

 

bodově 4-5

(protože se ti to skolde pošle, ještě vysvětlení: vůbec tvé hodnocení nekritizuji, naopak ho vlastně chápu)


Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 29.2.2008 > skold> osobně si to neberu,každá polemika je vítána a jako autor ji beru jako obohacení.I když nejsem nakloněna vysvětlování svých obrazů..tak archivu vzácných vín asi toto..každé víno má v sobě svůj příběh a tak i setkání byť krátké se otiskne do duše či naopak,víno má i jiskru..tu jiskru smíchu,která je vzácná a dělá život krásným.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 29.2.2008 > Ondřej F.> Ajo, já to bral zas složitě. Ona to myslela spíš jen jako "vzácnost", že ten otisk byl vzácnej. No to je ještě horší, než jsem si původně myslel. Hodně patetické vyjádření a taky neoroginální vůči té podlaze. Ondřeji, klidně kritizuj, já se pokouším "něco" uchopit a právě proto tady po dlouhé době dnes píšu komentáře. Rád budu polemizovat.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 29.2.2008 > Ondřej F.> když už bych byla nakloněna úpravě tak jedině ve smyslu..archiv rozpitých vín.
Jako sběratelce mi to jde proti srsti..ale jako autorovi snad.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 29.2.2008 > skold> spíš jsem to pochopil tak, že se v autorce ta vína ukládají jako archiv. hra se slovy archívní víno a "archív" jako paměť. ale snad to tak sama nemyslela, jak vidím.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 29.2.2008 > K lipové podlaze...i tá má svou paměť..vlastně dřevo obecně,tam hledejte tu vazbu na vzácnost:-)
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 29.2.2008 > já tam ten úsměv vidím:-)
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.2.2008 > dnes dívče mile :-)
Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 29.2.2008 > anae> děkuji
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 1.3.2008 > Tamburínu rozezní střevíčky smíchu...
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 1.3.2008 > není lípa na podlahu zu měkká?
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 1.3.2008 > pocitově jo, ale myslím, že by ses asi potřebovala ještě dlouho vypisovat a hledat kteří autoři jsou ti blízcí a nějak je reflektovat a číst a číst a pracovat s jazykem. jestli je ti osmnáct, tak ti přeju všechno nejlepší. jestli je ti čtyřicet a nevadí ti že zůstaneš na internetu, tak ti tak maximálně hrozí že po pár měsících už tě budu jako autora ignorovat.
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 1.3.2008 > A.K.> ten věk...a je všechno jinak.....
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 2.3.2008 > A.K.> děkuji za názor..a myslím,že každý autor na sobě chce pracovat..a co se věku týče..je to stav duše:-) tedy pro mě a o berlích ještě nechodím:-))))
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 1.3.2008 > wandalka> ohýbej stromek dokud je mladý. myslel jsem ale věk duševní :o)
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 1.3.2008 > A.K.> Legátová začala psát v dost požehnaném věku...a píše dobře
...myslel jsi věk duševní...napsal jsi však biologický.....

<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 1.3.2008 > wandalka> ano, ale nyní jsem vše uvedl na pravou míru
<reagovat 
L08 (Občasný) - 2.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 3.3.2008 > Ať už jde o archiv vín vzácných, rozpitých nebo dopitých, pro mě má báseň atmosféru, i když jinou než smavou
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hořící Knot (Občasný) - 6.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 41 42 43 44 46 47 48 49 50
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter