Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Rytmická z kolekce Vo životě
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 6.8.2010 (13:01:07)

Tamtamy vstoupily mi do krve

jak stepař na dřevěnou desku.

 

Tep africký buše

protéká mi tělem.

 

Svlékám kůži šelem

                  ….jediným pohybem.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kouzelný človíček (Občasný) - 6.8.2010 > podmanivá - velmi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kolohnát (Občasný) - 6.8.2010 > aby ses zas obnažila před svým krotitelem? .)
Body: 5
<reagovat 
smetana (Občasný) - 6.8.2010 > Svlékám kůži z šelmy, ...jediným pohybem.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.8.2010 > překrásné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 6.8.2010 > TAk tak. Tancovat, tancovat, tancovat :-)
Doporučil 
<reagovat 
Pavelb (Občasný) - 7.8.2010 > raketovej začátek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 7.8.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2010 > Daleko tu kůži nevodkládej
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Chudák chlap...když ho svlékáš...Z KŮŽE!!! :-))) Ty na sobě tu kůži šelem nemáš, protože tě znám!!! Šelma, nebo dokonce šelmy, vypadají ÚPLNĚ jinak!!! A jsem rád, že nejsi ŠELMA!!! :-)))U tebe se i chlap dravec změní v neškodnou šelmičkuuuu!!! :-))) Pozdravuj toho svého...
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Drahá neteřinko, protože máš zájem o hlubší kritiku, napíšu. Je to stejné jako vždy. Poezie pro náročnějšího diváka. Někdy musí být hodně náročný.
Proto na mě působí dost rušivým dojmem okamžik přelomu:
Protéká mi tělem...Svlékám kůži šelem..."
Je to jakoby jsi ztratila na okamžik sílu, nevěděla kudy kam, a tak se uchýlila k menší náročnosti, až jednoduchosti.
Jinak z toho úplně září že jsi šťastná. Nebo určitě spokojená. A TO JE MOC DOBŘEEEEE!!!!! Proto hodně štěstí, radosti a ...tamtamů v krvi....:-)
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 8.8.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 9.8.2010 > zajímavé
<reagovat 
enthroper (Občasný) - 9.8.2010 > na mě jsou první dvě sloky zbytečně duplicitní, na to, že je to miniatura.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > no, a co? zastřelím tygra nábojem Prabellum a pak ho stáhnu z kůže jediným pohybem (loveckého nože)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 11.8.2010 >
Body: 4
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 11.8.2010 >

Pěkné a bojovné...líbí


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pari (Občasný) - 10.8.2010 > Nějak mi to nezní rytmicky- promiň :)Na tamtamy a šelmy málo nadupaný, to bych si představila větší cvrkot.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 12.8.2010 > pari> jsem ráda za každý názor opravdu.
<reagovat 
anae (Občasný) - 9.8.2010 > paráda .. to předám svému kolegovi černochovi - per e-mail, bude mít radost (nedávno ho sok v buši pobodal - jo, tam je to taky samá šelma!)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 12.8.2010 > anae> doufám,že šlo o šelmu,která stála za to pobodání...:-)
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 13.8.2010 > prima
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.8.2010 >
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 14.8.2010 > anae> myslím,že ano...
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.8.2010 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 19.8.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 2.9.2010 > Svlékám kůži šelem
….jediným pohybem

ten závěr super :-)
Doporučil 
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 6.8.2010 > Skvělá sestři, ale nedávej kůži zadarmo... ani R. 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 12.8.2010 > Michelle> :-) neboj:-)
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 18.8.2010 > Michelle> Bajáta to odhalil!! Milé M!!! ...a o R nikdo nic neví!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 9.9.2010 > smetana> Samozřejmě to byla nadsázka, vííím, že zde konkrétně nešlo o svlékání pro pana tajemného v politice honěného
<reagovat 
Džajata (Občasný) - 13.10.2010 > Ó to je vášnivé :-)))
<reagovat 
Horac (Občasný) - 2.11.2010 > Troškou řečeno vše...to je nejen vášnivé,ale i inspirující.
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 17.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 9.1.2015 > i mimicky zdobná Tuniská
Body: 5
<reagovat 
žaža (Občasný) - 6.8.2010 > zaciatok  pekny...
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 9.1.2015 > žaža> konec ještě úchvatnější
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Nebo co by také možná šlo...rozhodit jednotlivé věty do prostoru. Tak, jak to někdy děláš. Pak by to byla bomba.
Promítnul jsem si to.
Vložit do toho(imaginárně, ne slovně) africkou buš, tamtamy v krvi,domorodé lovce, stepaře na dřevěné desce. Lvy procházející savanou.Podklad barvy by byl dobrý. Zapadající, nebo vycházející slunce. Jak chceš. Nic z toho není vměstnané do jednoho místa jako tvoje verše.. Ale takhle, jak to jde za sebou...jsem na tebe náročný, já vím. Ale dostala jsi se hodně vysoko, a je mým přáním, ...aby jsi tam zůstala.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 8.8.2010 > Bajata> 

drahý strýčínku..tvá poetická obraznost je veliká.

Možná bychom spolu někdy mohli polemizovat na téma ..autorův záměr, Zkus si položit ruku na srdce a poslouchej tlukot ..pak se přenes do rytmického vyjádření..v podobě bubnu..či stepovacích plíšků bot...a pak k rituálnímu tanci...a takle jdi...a stejně čti.

Co víc..hledej v sobě tu animální podobu...pak se přiblížíš své podstatě..i autorskému záměru.

A děkuji za podněty.


<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 9.1.2015 > Bajata> nalezni IAM 1991 Tamtam de l´Afrique tam to máš
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.8.2010 > Mbonita> :-) myslím že to jsem právě udělal...a proto ti napsal své vyjádření. Jako kdybychom spolu stepovali.
Srdce by nám bušila naprosto stejně (pro radost z tance),
rytmické vyjádření by bylo odlišné, ale občas by souznělo, stepovací plíšky by zněly jako kouzelné bubínky. Při společném rituálním tanci.
V tomhle ritmu se mi promítalo co jsi napsala.
Tak jsem vyjádřil svůj ritmus našeho společného rituálního tance. Přibližujíc se ke své podstatě a tvému autorskému záměru.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 41 42 43 44 46 47 48 49 (50)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter