Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Láska žalářnice z kolekce Zpovědi
Autor: Aquarius (Občasný) - publikováno 20.5.2002 (10:15:36), v časopise 3.6.2002
další ve sbírce>

Polibek mění se ve zmrzlý dech,

dotek v bolestné bodnutí kopí,

když strachem je láska, vězněná v zdech

a bílé dlaně dívčí slzy kropí.

 

K čemu je výhled do zahrad nebe,

vždyť díváš se přes citů mřížoví.

Na zdi nápis: “Miluji jen Tebe!”,

všude černá a on je růžový.

 

Bije do očí, ať bdíš nebo spíš

a bolí tě, jen když ho vyslovíš,

ve chvíli, kdy stráží je ti láska…



Poznámky k tomuto příspěvku
langueur (Občasný) - 20.5.2002 > Teda náhodou jsem zabrousila na Totem (jinak néni čas - zkoušky,zkoušky,zkoušky..) a koukám tady na tvuj příspěvek.. no přijde mi to trochu moc ufňukaný, rytmus už to zas nemá :-( jo, ale jsou tam některý pěkný obraty.. (abych jenom nekritizovala :-)) P.S. Co se to poslední dobou děje s tím "silným" pohlavím.. nějak nám měkne.. :-)
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 20.5.2002 > ..je psaná ve třetí osobě a tak i platí.(pro mne)A že bych měkl víc než obvykle se mi nezdá : ) Přeju hodně zdaru,taky toho mám dost - za tejden maturuju.. : )
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 20.5.2002 > :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) a jádu za tejden poprvé do jeslí
<reagovat 
Messiah (Občasný) - 20.5.2002 > :)
Body: 3
<reagovat 
Ema (Občasný) - 26.5.2002 > No já nevím, ale mně se to líbí Tome. Asi proto, že taky nedodržuju striktně rytmus:) nechápu, proč by se člověk při psaní básničky měl pořád držet jednoho a toho samýho monotónního rytmu. Jo a taky mi nepřijde, že bys nějak měknul - možná jen třeba skrytý stres z tý matury?:) Líbí se mi začátek druhý sloky. Jen abych zase nechválila a tys pak řekl, že to je básnička o tom, jak jsem na tebe byla protivná, jak posledně s tou víš kterou:)))) ale co, přesný význam chápe jen básník a my otatní si tam vždycky můžem najít co chceme, co se nám líbí atd... :)
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.6.2002 > do časopisu zařadil Martin
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.6.2002 > Trochu mi to připomíná text nějaké písničky, sice je to smutné, ale příjemně napsané, jediné, co bych tam dočesal, je stejný počet slabik v rýmech, které na sebe navazují...víš, aby se to četlo bez toho drobného zadrhávání se...
Body: 3
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 3.6.2002 > Martin> jo jsem holt špatnej kadeřník,díky ti,ale byl bych radši,kdybys do časáku zařazoval básně,které se ti líbí víc..
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.6.2002 > Proč bych Aquariusi zařazoval do časopisu básně, které se mi líbí méně? Nějak nerozumím? To, že přeci dám nějaké básni dvojku, neznamená, že se mi nelíbila...jsem jen v lecčems rejpal:-)
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 4.6.2002 > Martin> : ) já nerozumněl předtim,dík za vysvětlení..
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.6.2002 > Doufám, že ti maturita dopadla (či teprve dopadne?) podle tvých představ. Je to důležitý krok pro tento okamžik. Co bych měla k básni? Ne, že bych nevěděla, ale připadne mi to jistým způsobem ne příliš vynalézavé,větička "Miluji jen Tebe" je přinejmenším klišovitá. Básník má umět podat pocit něčím novým, něčím, co ukáže na jeho osobnost, jedinečnost. K tomu se však dozrává velice pomalu a dlouho. Pokud dnes hodnotím hůře, tak příště může být vše jiné. A citlivost? Proč ne?
Body: 1
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 5.6.2002 > Kateřina Farkasová> Matura dopadla výborně dík. A k tvé poznámce, tahle báseň je o lásce která svazuje, o takové která se díky času a špatnému zacházení stala kýčem, něčím hezkým ale bezduchým - stereotypem. A právě tahle báseň supluje ten zmíněný nápis na zdi. Se vší obehraností a kýčovitostí.. jen růžová by se špatně četla. Ale máš pravdu, mám se ještě hodně móóóc co učit. : )
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 9.6.2002 > Umíš argumentovat, to se mi líbí, oceňuji to.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter