Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z dnešní demonstrace proti základnám
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 5.5.2008 (23:25:28)

Demonstrace v Praze proti radaru v Čechách
fotoreportáž z 5. května

 

 

undefined

Václavské náměstí 17:30

undefined

Národní třída

undefined

Směrem k Novotného lávce

undefined

Demonstrace k Palachovu náměstí

undefined

K Palachovu náměstí

undefined

Palachovo náměstí

undefined

Hlávkův most

undefined

Klárov


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Shane - 5.5.2008 > Opet se ukazuje, ze pokud se maji lide teto zeme aktivne zapojit do deni a ne se jen nechat tahnout, je to problem. Jednou jsme cleny jisteho seskupeni a meli by jsme se tak chovat. Radar tu mel byt uz davno.
<reagovat 
 čtenář zástěna..a ktomu fialová! - 5.5.2008 > čtenář> souhlasim
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.5.2008 >

Mno, krapet se zamysli Shane realne nad svetem, na to ani nebudu uprimne receno radeji reagovat.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.5.2008 > Martin> výborně a Rusové, brousící si zub na cokoli, si mnou ruce. Viděl jsem tam i starší. Byli na demonstracích proti komunistům v letech 88 a 89? Pochybuju.
<reagovat 
čtenář Shane - 6.5.2008 > Mozna by jsi se mel zamyslet ty a ostatni co tak vehementne odsuzuji radar. Proc vlastne jej odsuzuji, protoze ho chteji amici? Protoze amici jsou certi a vse co delaji je spatne? Spousty tech lidi co demonstruji proti radaru (samozrejme myslim starsi rocniky) mlceli kdyz nas obsazovala ruska vojska, ale ted krici ze vsech sil. Nemusis reagovat, necpu ti svuj pohled a ani nerikam, ze ty mas neralny ci spatny pohled na vec. Pouze mame kazdy jiny nazor.
<reagovat 
čtenář dan - 6.5.2008 > autorovi se podarilo nafotit neuveritelne velkou koncentraci hloupouckych..ono koneckoncu i nova ma nejvetsi divackou zakladnu, ze...podivejte se na tento odkaz, svoboda (jeden z mala osvicenych komunistu..vsak uz taky neni clenem) v nem podle me presne vyjadruje duvody, pro tu mel radar byt uz...nastesti i v diskuzi pod timto pripevkem je (pro me i prekvapive) velka vetsina diskutujicich pro radar. nemam cas a ani naladu vyjadrovat a vysvetlovat proc jsem proti rdaru. stejne bych to lepe nez svoboda neudelal. kdo chce, muze si precist ten odkaz, pod ktery se podepisuji...a ted ten odkaz...davno...http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-svoboda.php?itemid=3124 ps: jak rika shane:kde byli ti lidi co protestuji, kdyz nas okupovala sovetska vojska (z tech mladsich: kdo byl na narodni tride nebo stavkoval behem palachova tydne (88)?
<reagovat 
čtenář dan - 6.5.2008 > omlouvam se za preklepy, ale psal jsem to hodne rychle...
<reagovat 
čtenář dan - 6.5.2008 > samozrejme, ze melo byt:
ani naladu vyjadrovat a vysvetlovat proc jsem PRO radar

<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 6.5.2008 >

No ono se ani politikům nechce vysvětlovat, proč jsou pro radar. Nějaký věcný argument jsem ještě neslyšel, ale našel jsem dobré důvody na: http://modra-sance.blogspot.com/2008/04/13-dobrch-dvod-pro-americk-radar-v.html


<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.5.2008 > Ty brdo, to je za vecer reakci, tak koukam, ze jde skutecne o dost zhavou otazku:-) Moc nerozumim tomu nebezpeci Ruska atp. Podle mne jde jen o medialni zneuziti minulosti nasimi politiky, podobne jak to delaji skoro 20 let po revoluci, kdyz se vymlouvaji na stare casy pri neuspesich v ekonomice, ktere svou nedbalosti zavinili. Vedle Ruska jsme zili cela staleti a nikdy s nimi, krome doby minule, preci problem nebyl. Posledne slo o velice pohnutou revoluci po dvou svetovych valkach, ktere zmenili zrizeni celeho sveta. Ten problem radaru bych videl v tom, ze jde o pritomnost cizi mocnosti na nasel uzemi, navic ekonomicky velice silne, coz neni absolutne nutne, nic vic. Co se tyce naseho clenstvi ve vojenskych organizacich, to beru s ohledem na minulost, kdy nas tyto svazky jiz tolikrat zradily - posledne Mnichov, za uplne zoufalstvi. Defacto jedinny takovy svazek, ktery nas kdy ochranil pred utoky z venci, bylo Rakousko-uhersko. A to nebyl vojensky svazek, ale monarchie. At si ma nazor kazdy, jaky chce, ale proste pri pohledu dozadu to takto vidim ja.Kazdopadne diky za nazory.
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 6.5.2008 > Narozeni v Čechách, oblečeni v Číně, příliš staří nebo mladí na to, aby mohli rozhodovat. Nejsou schopni nést transparent rovně a viditelně, toto není demonstrace, ale lepší řada u obchodu. ANO základnám, ANO radaru!
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 6.5.2008 >

Tak teď se dívám co jsem to dal za odkaz. Já myslel, že to je vtip a ono to je asi myšleno vážně. :)

 

Demonstrovat bych asi nešel, ale je fakt, že za posledních 60 let do čeho se Amíci dali, ve vojenské oblasti, to posrali (Vietnam, Korea, Irák,...). Třeba napadení Iráku. Prý měl Sadám chemické zbraně -> našli kulový. Politiky chápu, ti jsou podplacení, ale že tolik lidí jím sedlo na špek a myslí si, jak je jejich základna ve Střední Evropě nutná je s podivem.


<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 6.5.2008 >

A takhle bude ten slavný Radar v Česku vypadat

 


<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.5.2008 >
Body: 3
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 6.5.2008 > To je úžasný no... jediný přínos demostrací je že se z do té doby poklidného Míšova stalo poutní místo, na louce máme tábor áček a nechat auto na silnici znamená mít do rána provrtanou nádrž. Vohromný fakt. ;o)
Ale jinak Ne základnám... ;o)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.5.2008 > Mno, kdyz si napises za okenko auta opak toho, co demonstranti chteji, tak verim:-))) Ale tato byla na to, kolik tam bylo lidi, podle mne az dost poklidna:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter