Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SMUTEK z kolekce Poezie
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 19.5.2008 (10:13:58)
další ve sbírce>
Smutek.
Divný čaroděj.
DRÁSÁ DUŠI.
...A PŘITOM...
TÁHNE K LÁSCE,
K PŔATELSTVI.
Slyšíš ?
Tam uvnitř Tebe se něco odehrává.
Že to bolí???
Ne.
To jen čaroděj Tě volá.
...a chce Tě vést.
TAK NEČEKEJ...
...a běž.
Vždyt život běží s náma.

Svým přátelům Mjachovi, Bonitě a Michell. A také všem, komu je smutno. A komu také bude smutno. Vždyt. Život běží s náma.


Poznámky k tomuto příspěvku
mjach (Občasný) - 19.5.2008 >

A hlavně v nás. Jen ho nenechat bezdůvodně proběhnout.


<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 19.5.2008 >

život jsou kousky tebe poskládané do příběhů....nenech si ho proklouznout mezi prsty:-)


Body: 4
<reagovat 
Rachell (Občasný) - 19.5.2008 > nojo,život pořád běží s náma....bohudík...
Body: 4
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.5.2008 > Rachell> Ahojky Rachell, moc děkuju. A kdyby jsi někdy byla smutná, ale i když nebudeš smutná, přijd na POKEC. Schází se tam moc fajn parta. Tak zatím a ... At se daří a jak napsali mí kamarádi z POKECU, život jsou kousky tebe... poskládané do příběhů.A HLAVNĚ... bohudík,pořád běží s náma. To jsou i tvá slova...a já mám radost.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 19.5.2008 > Přeji ti míň smutku a víc těch příjemnějších stránek života. A děkuji za věnování.
Body: 4
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.5.2008 > Michelle> Ahoj Michell. Vůbec nevím kam Ti psát, aby to nebylo tak na očích. Bojím se aby jsi neměla doma problémy. To bych vážně nechtěl. Ale jak se tak dívám, hnědé oči jsou opravdu krásné. Pochybuji že to druhé bude jiné. Jo, být tak Exuperyho Malý princ. Sednul bych si někde na strán, a pozoroval lišku. Asi bych si vzal dalekohled kdyby to šlo. Proč? protože lišky se bojí. On se nakonec bál i malý princ. Ale kdybych měl ten dalekohled, viděl bych jak se ta liška tváří. Jenomže lišky chtějí koblížek. Někdy i sýr, ale to bych musel na strom. A mlčet. A máme dilema. Dalekohled... nebo koblížek. Celý život je jedno dilema. No řekni...není to dilema??? Stejně jako Werichovo nádherné ,,Mám radost, když Ty máš radost. Protože když Ty máš radost, já mám radost, že Ty máš radost a tak máme všichni radost. No není to radost? ,, Už zase kecám , vid? Já vím. Jen jsem Ti chtěl říct že by mne vážně mrzelo, kdyby Ti mé kecy přinesly mrzutosti. Tak ahooooj, Bajata.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.5.2008 > Bajata> Ty jsi kecka :)) Já nechci kolížek ani sýr, mně stačí si popovídat s příjemnými a slušnými lidmi...  sdílet radost i smutek, všechno co život přinese.
<reagovat 
čtenář já5 - 19.5.2008 > emoční turbína,semele
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 20.5.2008 > čtenář> Máš pravdu. Měl jsem na kahánku. Tohle je jen rekapitulace. Ale v těch lopatkách tý turbíny to vířilo pořádně. Naštěstí mně tenkrát pár přátel chytlo za pačesy, vytáhli mně a řekli ,,Prohraješ tehdy, když se přestaneš snažit. ,, Myslím že v tý turbíně plavou ještě další. A nemůžou ven. Tak bych jim chtěl říct, aby se zvedli. Je to takový můj záchranný kruh, hozený do vody. Myslíš, že je to blbý? Rád bych znal tvůj širší názor. Pokud budeš chtít.
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 20.5.2008 > Vždyť život běží s náma ..... přímo uhání svatá pravda, ale musíme s ním držet krok.:-)) 
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 20.5.2008 > Ještě jsem zapoměla na bodíky
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 20.5.2008 > jaw> Ahoooj Jawe,Mám radost že jsi přišel. A taky četl. Moc dík za bodíky. A že jsou dva? Pro mne jsou to nejcenější.Kdyby byl jeden, byl by sám. Bylo by mu smutno. Takhle si spolu sednou... a pokecají. Stejně jako my na Pokecu. Stav se taky někdy, je tam moc príma parta.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 21.5.2008 > jaw> Jawe, ahoooj, z toho si nic nedělej!!! Už jen to, že vůbec si to někdo přečte, věnuje tomu pozornost a v dnešní době drahocenný čas,je to nejlepší hodnocení. A jestliže to někoho osloví natolik, že klikne třeba jenom jeden hlas, potom... je to víc, než jsem vůbec očekával.
No a pokud kdokoliv napsal své hodnocení které bylo smazáno... zůstává navždy v jeho duši. A že to nevím??? Nevadí. V něm zůstává to dál. A jestli se sem ještě někdy vrátíš, tak uvidím tě rád. Vůbec nic si nedávej za vinu!!! TO BY BYLA HLOUPOST!!!
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 21.5.2008 > jaw> Ahoj Jawe, už vím kdo to byl , komu se asi smazalo navštívení. Byla tu Janel z Liků. Mluvily jsme s ní na Pokecu. Tak se netrap !!!! ahojky. Bajata.
<reagovat 
Dharmo_dhej (Občasný) - 29.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 9.6.2010 >

Smutek - divný čaroděj...

 

Taky prolétám tvá díla - a ani nedýchám úžasem...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 13.11.2010 > čas opravdu hodně rychle běží...
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 14.11.2010 > anakonda> díky moc...zavedla jsi mě sem v pravý čas...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 10 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter